Mulla on ikävä sua. Ajattelen sua päivittäin, jossain taustalla oot päässäni koko ajan. Ei nää tunteet minulta katoa, vaikkei nähdä. En voi tietää mistään, ootko sä päässyt näistä yli, mut jos niin on, kyllä mä sen näen ja pystyn käyttäytymään sen mukaan. Ei tää nyt mikään ihanteellinen juttu oo, mutta en mä voi sille mitään, että nää tunteet heräsi. Taistelu niiden kanssa vie aika paljon energiaa, niin yritän nyt vain antaa niiden olla.
n
Ikävä sua mies
5
381
Vastaukset
- Anonyymi
Täällä myös sama tilanne: haluaisin lakata ajattelemasta häntä - söpöä miestä❤️.
Juuri nyt haluaisin vaan pysäyttää haaveilun ja toiveiden keksimisen ja olla tyytyväinen tässä ja nyt. Etenkin kun toiveet ja haluamiset ovat osittain myös ristiriitaisia keskenään. Omaa ajatteluaan on vain todella vaikea hallita.
Rakastan sua mies vaikka tiedän että et käy täällä🤗 - Anonyymi
Ikävä sua nainen! Sydän itkee
- Anonyymi
Voi ei 😟❤️🥺
Addaa snäpis - Anonyymi
Tai tuun jäppäilee sun uniin..
- Anonyymi
Viestistä päättelen että sinä päätit suhteen, ehkä vielä ikävästi. Näin ollen oletan että mies kipuilee vielä senkin jälkeen kun sun kipuilut/muistamiset päättyy.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 796095
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2895420Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii984111- 522880
- 262722
- 1192060
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua472020Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘991747- 721291
PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden1591141