Puukauppa pysynyt vilkkaana koko vuoden

Anonyymi-ap

Rahaa virtaa maatalouteen.

13

169

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Toukokuusta lähtien puun hinta on pysytellyt ennätyksellisissä lukemissa.

• Anonyymi

Niin ja kaikkialle muuallekin kanpunkilaismetsänomistajien kautta. Vuonna 2020 metsänomistajista 47% asui kaupungeissa tai muissa asutuskeskuksissa. Nyt taitaa jo olla yli puolet…

• Anonyymi

Siis tarkoitatko että cititörsät on nyt törsiä??

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siis tarkoitatko että cititörsät on nyt törsiä??

En tarkoita.

• Anonyymi

Metsänomistajien tietoa ja osaamista pyritään vahvistamaan. Tietoa lisätään esimerkiksi metsätuhoista sekä varautumiskeinoista ilmastonmuutoksen vaikutuksiin. Mukaan mahtuu myös taloudellista ohjausta.

Uutta tukijärjestelmä valmistellaan vuosina 2025–2027 metsityksen vauhdittamiseksi.

Cititörsille lisää rahaa ja oikein ohjataan näitä reppanoita. Valtio ohjeistaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Metsänomistajien tietoa ja osaamista pyritään vahvistamaan. Tietoa lisätään esimerkiksi metsätuhoista sekä varautumiskeinoista ilmastonmuutoksen vaikutuksiin. Mukaan mahtuu myös taloudellista ohjausta.

Uutta tukijärjestelmä valmistellaan vuosina 2025–2027 metsityksen vauhdittamiseksi.

Cititörsille lisää rahaa ja oikein ohjataan näitä reppanoita. Valtio ohjeistaa.

Kaupunkilaiset ovat kyllä paremmin oppineet ja perehtyneet talouden hoitoon, koska ovat tottuneet itse omin toimin ilman veronmaksajien automaattisia miljarditukia pärjäämään. Tukijunteilla on aina ollut veronmaksajat takaamassa toumeentuloa, joten riskiä,ei juuri ole ollut.

• Anonyymi

Maataloudella ei ole metsän kanssa mitään tekemistä

• Anonyymi

Olen lukenut että maatalouden tappioita kompensoidaan puukaupoilla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen lukenut että maatalouden tappioita kompensoidaan puukaupoilla.

Näin varmaan tehdään. Ja ehkä jotain muitakin tappioitatuetaan metsätalouden tuotoilla. Kuinka kauan se on järkevää, onkin toinen juttu. Jos itse toimialaa ei ole saatu kannattavaksi, niin toisen toimialan rahoilla pystyssä pitäminen ei pidemmän päälle ole järkevää.

• Anonyymi

Rahaa virtaa maan talouteen.

• Anonyymi

Maatalous kiittää kovista puun hinnoista! Voi taas ostaa kaikkea kivaa.

• Anonyymi

Myy suoraan Saksaan saat 3 x kertasen tulon samasta puusta

• Anonyymi

Cititörsille lisää rahaa metsistä ja oikein neuvotaan. Neuvontapalvelu tietysti ilmainen

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      32
      2203
    2. Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?

Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle
      Ikävä
      47
      2026
    3. Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta

Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas
      Maailman menoa
      318
      1834
    4. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      37
      1738
    5. Mitä tapahtuu

Syksyllä?
      Ikävä
      104
      1409
    6. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1325
    7. Ikävöin sua

Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan
      Ikävä
      7
      1288
    8. Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?

Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?
      Suomussalmi
      10
      1147
    9. Olet huippunainen

Ja onneksi tiedät sen itsekin.
      Ikävä
      41
      1045
    10. Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!

Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii
      Kotimaiset julkkisjuorut
      66
      1036
    Aihe