Joten olet vain todella typerä nainen, jos valitset miehesi noiden perusteella, noit saa kuka vaa, hyvää persoonaa tai ulkonäköä ei. 😁 Ootko sellanen kapitalisti maailman aivopesemä lammas joka heti järkyttyy kun mies poikkeaa vähän normista🤡
Raha, ja status, ja maine ja mammona on asioita jotka kaikki kykenee hommaamaan
12
225
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
ohi
- AnonyymiUUSI
Minä olen sanonut alusta asti, että elän vain omaa elämääni, jossa keskityn lapsiini ja heihin liittyvissä asioissa, omat työt ja niissä eri juttuja ja omaisuus ja raha.
Sitten kun mies ilmestyt oikeasti elämääni ja niin ettei mitään yllä olevista häviä sinun vaikutuksesta, ja jos minulla nousee tunteita sinua kohtaan, meillä on kemiaa ja synkkaa sitten voin miettiä suhdetta.
ja työni ei vaadi näin miestä, en ole siihen lähtenyt, vaan nämä asiat ovat erillään, myös yksityistalous ja sitten on työt ja yrityshommat.- AnonyymiUUSI
Tää vois olla tavallaan multa🤠
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tää vois olla tavallaan multa🤠
Ja en ole valinnut miestä koskaan rahan tai statuksen mukaan. Hän oli köyhä poika silloin ja myöhemmin vuosia työtön. Harva nainen enää antaa rahan määrittää suhdeasioita. Se oli sitä entisaikaa, isovanhempien aikaa.
- AnonyymiUUSI
Otan sellaisen miehen millä on käytöstavat, eikä hauku typeräksi tai pelleksi!
- AnonyymiUUSI
Käytöstavat löytyy, minuun kohdennettu käytös ollut törkeää.
- AnonyymiUUSI
Ilmeisesti jollakin on huono päivä!
Ota hyvä veli päikkärit, niin helpottaa 😴 - AnonyymiUUSI
Maineitakin on nii montaa sorttia.
- AnonyymiUUSI
No hommaa sitten rahaa, statusta ja mammonaa pelle! Ei onnistu joka jätkältä, puheita kyllä piisaa.
- AnonyymiUUSI
Ihan tavallista elämää perheeni kanssa toivon. Paljon rakkautta.
- AnonyymiUUSI
Hyvää persoonaa ei rahalla saa mu ulkonäön saa rahalla jos ei muuten ni kauneuskirurgiassa käymällä enkä silti ole kanssasi samaa mieltä rahaa mainetta ja mammonaa ei niitä ihan kuka tahansa saa eikä varsinkaan ihan miten tahansa toki ei ole mahdotonta jos on kykenevä ja valmis näkemään tekemään töitä näkemään vaivaa käyttämään aikaa helpointapa tuohonkin on käyttää muita hyväkseen jos miljonääriksi haluaa tarvii siihen jo vähintään muiden apua jos sen on ajatellu muutoin tehdä kuin voittamalla lotossa toiset taas käyttää törkeästi muita hyväkseen jos ihan puhtaasti omin avuin haluaa olla edes miljonääri pitäs olla jo vähintään jotain yliluonnollista jos siinä omin avuin kuvitteli onnistuvansa toki kaunis puhutaan noista selfmade billionaire mu yksikään niistä ei ole edes ensimmäistä miljoonaansa tienannu ihan pelkästään omin avuin tarvii jakeluverkoston mainostajat työntekijät palkanlaskijat alihankkijat verkoston/verkostot riippuu vähä mitä myy keille myy ja miksi myy paljon paljon asioita mitä pitää osata huomioida ennakoida aavistaa laskelmoida varautua miksi on helpompi epäonnistua kuin onnistua yleensä ei yritä tarpeeksi puuttuu motivaatio halu nähdä vaivaa halu tehdä töitä kuvitellaan vaan että rahaa on helppo tienata pistämättä itse tiukkua ristiin
- AnonyymiUUSI
Tyhjää hölinää. Voi saada naisen ja ihannointia mutta onko se aitoa vai vaan elintasosuhde.
Minä olen köyhä enkä juurikaan rahaa kunnioita. En tarvitse juurikaan rahaa ja ihmissuhteet on tärkeämpiä. Olen tehnyt paljon töitä, menestynyt ja hankkinut haluamani asunnot ja veneet laidasta laitaan ja urheiluautot jne jne.
Erään yrityskaupan ja yrityksen kautta olen jättänyt kaiken taakseni, siis menettänyt kaiken. Tästä vuosien aikana selvittyäni, rahalla ei juuri ole tarkoitusta, perustarpeet riittää.
;-))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä811588Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2671516Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2661242Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1691242- 56857
- 65834
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em64817Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui40811Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤44771- 37767