Yritin tässä katsella nettiautosta edullista neliveto aähköautoa siltä varalta että nykyinen hybridi joskus kyykkää
Teslat ei lämmitä mieltä eikä volkkarit, saati Audit aiheuta ostokuumetta mutta pari jagge i-pacea siellä oli melko halvalla.
Ilmeisesti neljäänsataan jäävät range ja hidas lataus laskevat hintaa? Mikä muu ongelma noissa on? Tänään kun asia kiinnosteli ja kävin Helsingin keskustassa niin enpä nähnyt ensimmäistäkään jaggea. On käynyt harvinaiseksi?
Kannattaako tähän lähteä vai otanko volkkarin?
I-pace kokemuksia
7
526
Vastaukset
- Anonyymi
On se hieno. Volkkari samaan hintaan on kuitenkinuudempi ja parempi
- Anonyymi
I-pacen isoin ongelma on, kuten sanoit, lyhyt range hyvä josn400km kesällä ja hidas 11kWh lataus vanhimmissa malleissa ja akun esilämmityksen puute. Kun voimaa etu-jabtaka-akdelilla on yhteensä 400 hv loppuu sähköt tosi nopeasti jos antaa kenkää.
Auto on muuten englannissa koottua kiinan tekniikkaa - mikä voisikaan mennä vikaan. ..
Ainakin liian lyhyt johtosarja joka ennen pitkää merkitsee vajaata kontaktia ja hapettumista. En tiedä onko maahantuoja tullut vastaan vai pitääkö korjata omaan piikkiin - Anonyymi
Ottaisin itse noista volkkarin. Saat uudemman ja paremman. Shaguaarissa ei sinänsä mitään vikaa mutta ajoneuvo on katsottava aika eksoottiseksi ja huollot on kalliita.
- Anonyymi
Minä ajelen vanhemmalla folkkarilla ja ole ollut tyytyväinen. Koiranluut jo kolisevat, mutta muuten ihan kiva auto. Täytyy vaihdattaa seuraavassa huollossa. Uusi versio olisi vieläkin parempi, mutta eipä ole mitään kiirettä päivittää siihen.
- Anonyymi
millä folkkarilla ajat, i3 vai i4?
- Anonyymi
Eipä noita tosiaan enää näy. Jospa niitä ei ole muutamaan vuoteen tullut ja aikaisemmat hinattu romikselle?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh2442044- 841228
- 901067
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm1171045- 123850
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp87847Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa101809- 121771
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante124716- 23701