I-pace kokemuksia

Anonyymi-ap

Yritin tässä katsella nettiautosta edullista neliveto aähköautoa siltä varalta että nykyinen hybridi joskus kyykkää
Teslat ei lämmitä mieltä eikä volkkarit, saati Audit aiheuta ostokuumetta mutta pari jagge i-pacea siellä oli melko halvalla.

Ilmeisesti neljäänsataan jäävät range ja hidas lataus laskevat hintaa? Mikä muu ongelma noissa on? Tänään kun asia kiinnosteli ja kävin Helsingin keskustassa niin enpä nähnyt ensimmäistäkään jaggea. On käynyt harvinaiseksi?

Kannattaako tähän lähteä vai otanko volkkarin?

6

130

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

On se hieno. Volkkari samaan hintaan on kuitenkinuudempi ja parempi

• Anonyymi

I-pacen isoin ongelma on, kuten sanoit, lyhyt range hyvä josn400km kesällä ja hidas 11kWh lataus vanhimmissa malleissa ja akun esilämmityksen puute. Kun voimaa etu-jabtaka-akdelilla on yhteensä 400 hv loppuu sähköt tosi nopeasti jos antaa kenkää.

Auto on muuten englannissa koottua kiinan tekniikkaa - mikä voisikaan mennä vikaan. ..
      Ainakin liian lyhyt johtosarja joka ennen pitkää merkitsee vajaata kontaktia ja hapettumista. En tiedä onko maahantuoja tullut vastaan vai pitääkö korjata omaan piikkiin

• Anonyymi

Ottaisin itse noista volkkarin. Saat uudemman ja paremman. Shaguaarissa ei sinänsä mitään vikaa mutta ajoneuvo on katsottava aika eksoottiseksi ja huollot on kalliita.

• Anonyymi

Minä ajelen vanhemmalla folkkarilla ja ole ollut tyytyväinen. Koiranluut jo kolisevat, mutta muuten ihan kiva auto. Täytyy vaihdattaa seuraavassa huollossa. Uusi versio olisi vieläkin parempi, mutta eipä ole mitään kiirettä päivittää siihen.

• Anonyymi

millä folkkarilla ajat, i3 vai i4?

• Anonyymi

Eipä noita tosiaan enää näy. Jospa niitä ei ole muutamaan vuoteen tullut ja aikaisemmat hinattu romikselle?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko varattu minulle?

Mieheltä kysyn.
      Ikävä
      237
      10292
    2. Mitä ensi viikolla tapahtuu?

Mitä toivot, että ensi viikolla tapahtuu?
      Ikävä
      126
      6851
    3. Olen miettinyt kauan

miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h
      Ikävä
      48
      6464
    4. Mitä Ajattelit Kun Näit Kaivattusi

Ensimmäistä Kertaa?
      Ikävä
      81
      5096
    5. Vanhempi mies

Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa
      Ikävä
      32
      4690
    6. Noloa että kaipasin sinua

Toivottavasti et tunnistanut itseäsi. Ikävissään sitä on aika typerä.
      Ikävä
      40
      3974
    7. On niin paha olla

Tarviin jotain jolla turruttaa... Kuka voi auttaa.
      Ikävä
      61
      3354
    8. Minne sä aina välillä joudut

Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta
      Ikävä
      25
      3258
    9. On niin vaikea olla lähelläsi

En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na
      Ikävä
      28
      3215
    10. Ostiko maailma sinut minulta?

Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue
      Ikävä
      26
      3063
    Aihe