Yritin tässä katsella nettiautosta edullista neliveto aähköautoa siltä varalta että nykyinen hybridi joskus kyykkää
Teslat ei lämmitä mieltä eikä volkkarit, saati Audit aiheuta ostokuumetta mutta pari jagge i-pacea siellä oli melko halvalla.
Ilmeisesti neljäänsataan jäävät range ja hidas lataus laskevat hintaa? Mikä muu ongelma noissa on? Tänään kun asia kiinnosteli ja kävin Helsingin keskustassa niin enpä nähnyt ensimmäistäkään jaggea. On käynyt harvinaiseksi?
Kannattaako tähän lähteä vai otanko volkkarin?
I-pace kokemuksia
6
78
Vastaukset
- Anonyymi
On se hieno. Volkkari samaan hintaan on kuitenkinuudempi ja parempi
- Anonyymi
I-pacen isoin ongelma on, kuten sanoit, lyhyt range hyvä josn400km kesällä ja hidas 11kWh lataus vanhimmissa malleissa ja akun esilämmityksen puute. Kun voimaa etu-jabtaka-akdelilla on yhteensä 400 hv loppuu sähköt tosi nopeasti jos antaa kenkää.
Auto on muuten englannissa koottua kiinan tekniikkaa - mikä voisikaan mennä vikaan. ..
Ainakin liian lyhyt johtosarja joka ennen pitkää merkitsee vajaata kontaktia ja hapettumista. En tiedä onko maahantuoja tullut vastaan vai pitääkö korjata omaan piikkiin - Anonyymi
Ottaisin itse noista volkkarin. Saat uudemman ja paremman. Shaguaarissa ei sinänsä mitään vikaa mutta ajoneuvo on katsottava aika eksoottiseksi ja huollot on kalliita.
- Anonyymi
Minä ajelen vanhemmalla folkkarilla ja ole ollut tyytyväinen. Koiranluut jo kolisevat, mutta muuten ihan kiva auto. Täytyy vaihdattaa seuraavassa huollossa. Uusi versio olisi vieläkin parempi, mutta eipä ole mitään kiirettä päivittää siihen.
- Anonyymi
millä folkkarilla ajat, i3 vai i4?
- Anonyymi
Eipä noita tosiaan enää näy. Jospa niitä ei ole muutamaan vuoteen tullut ja aikaisemmat hinattu romikselle?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k374906- 823496
- 302943
- 612915
- 82737
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t552270- 381763
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….91690- 181681
- 161574