Ettei saatu toisiamme, mutta oliko se helle, kaunis Suomen kesä vai omat visioni joiden takia sitten ihastuttiin? Syitä on varmasti monia ja asiaa voi ikuisuuden pähkäillä jos halutaan, mutta tuskin enää.
Omalta puoleltani kerron, ettei se koskaan ole hyvä merkki jos toinen on varattu. Ei se ole mistään kotoisin hyväksyä keneltäkään syrjähyppyjä. Kokemuksesta syvästä tämän kerron ja ymmärrän jos moni ei usko, mutta hyväksyn sen kyllä, sillä meitä on niin paljon erilaisia.
Eniten minua särki kumppanisi puolesta toimintasi. Jos hän olisi nähnyt sen kaiken niin en tiedä mitä olisi sinusta mieltä ollut. Toki en häntä edes ole nähnyt, mutta perustaltaan ymmärrän miehiä paremmin todella hyvin.
Ehkä olette nuoria ja kulttuuri on erilainen siellä missä touhuatte. Sellaista touhua, minkä näin omin silmin kun olin vielä samankaltaisessa ympäristössä. En syytä ketään, vaan lähinnä murehdin niin monen ihmisen puolesta kuinka maailma sokaisee sen todellisen niin monelta.
Mutta kiitos itselleni, että pidin suhteenne puolia. Siitä olen itselleni todella kiitollinen. Se mitä teette tulevaisuudessa on toki teidän asianne, mutta sen ajan kun pystyin puolustamaan rehellisyyttä ja uskollisuutta, niin todellakin sen tein.
Toivon teille kaikkea hyvää. Kiitos myös sinulle nainen, että sain käydä omia tunteitani läpi ja löytää itsestäni niitä harvinaisia puolia, jotka tulivat esille kun annoin itseni tuntea, rakastaa ja olla edes hetken itseni kanssa.
Mutta eteenpäin, sanoi mummo lumessa. Kerron tarinaa varmasti vielä hänelle, kenet syliini suljen ja kaiken kauniin todeksi elän.
Hymyillään jos joskus vielä nähdään. Minulla ei koskaan ollut mitään sua vastaan, vaan kuten laulukin sen sanoi "Kaunein ihminen päällä maan".
Kiitos ja hyvää jatkoa!
Terveisin Minä
Muakin harmittaa
22
366
Vastaukset
- Anonyymi
Vähän moralisoit toista, mutta mikä olikaan oma toimintasi...
- Anonyymi
Tein oikein. Tiedän sen.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tein oikein. Tiedän sen.
Teit väärin.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Teit väärin.
En tehnyt.
- Anonyymi
Mikään mahti maailmassa ei siltikään estä mua ikävöimästä sua♥️
- Anonyymi
Kyllä se siitä. Tiedät sitten etten hänestä luovu kenenkään takia.
- Anonyymi
Särjit toisen sydämen kuitenkin turhaan? Jos oli rakastunut suhun ja tunsit samoin?
- Anonyymi
Miten niin särjin? En särkenyt yhtään mitään tai ketään. Lue aloitus uudestaan ja uudestaan, jos et halua ymmärtää.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Miten niin särjin? En särkenyt yhtään mitään tai ketään. Lue aloitus uudestaan ja uudestaan, jos et halua ymmärtää.
Et taas ymmärrä naisia.. Ja kyllä mun sydän on särkynyt ainakin..
,🌻 - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Et taas ymmärrä naisia.. Ja kyllä mun sydän on särkynyt ainakin..
,🌻Sinä sinä sinä? Entä kumppanisi? Etkö ajattele mitään muuta kuin itseäsi?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Vastasit tunteisiin ja vetäydyit.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Vastasit tunteisiin ja vetäydyit.
Niin kun sain tietää että olet suhteessa.
- AnonyymiUUSI
sinähän minun elämääni tunkeuduit. Mitä mor
- AnonyymiUUSI
En ole se ketä mietit.
- AnonyymiUUSI
Kerrotko ap vähän vinkkiä kenelle tämä on?
- AnonyymiUUSI
Hän tietää kyllä. Ei meitä tule.
- AnonyymiUUSI
Jaa en tie kun en ole ihastunu enään aikoihin enkä mä ole kenenkään muun seläntakana tehny yhtään mitään paitti tyttäreni äidin joutu pakosta sumplimaan sen seläntakana kun muuten ois tyttöä nähny ennen kun tämä viistoista täytti muutoin sanonnu ai et lupa pitää paremmalta puoliskolta kysyä et sinänsä tällöin jos siltä on luvan saanu ni ainakaan se en ole minä joka on pettäny ja si taas se mitä olen poikamiehenä tehny tai jättäny tekemättä ei taas kuulu hevonvitun kelleen mitä olen tehny tai en ole tehny niin kauan kun en ole lakia rikkonu tai muutoi selittelee joka ainoa mies mitä on poikamiesaikoinaankin tehny löytyy muilta aika härskejä asioita niiltä ajoilta mulla toki saattaa löytyä neljä tai viiskin muuta lasta kui nuo kaksi jotka olen tunnustanu äidit jätti ilmottamatta jos niitä enemmän on on äidit lapsilleen tilivelvollisia ja jopa kenties velvoivetettuja kertomaan isästään ainakin sen minkä todeksi tietävät eivät nää itse ole antanu isän tavata lapsiaan kun eipä niistä ole ainakaan henkilökohtaisesti kasvotusten mulle ilmotettu ja osuuteni niihin ei si taas ole kun se että olen ollu paikalla tuli opeteltua kaikennäköistä joskus kun oli tylsää mitä ni ei liene minun asiani todistella nää kun en ole kun ajankulukseni puuhastellu kaikennäköistä joutavaa ja pikkukivaa seksiin ole koskaan suhtautunu vakavasti siihi suhtautumiseni on et eik se sama kun itte nukkuu jos ei toinen muuta haluaa siitä kun ei saa edes nautinnollista pelkän seksin takia siihi kun suhtautuu tuolloi enämpi pakko velvoitteena
- AnonyymiUUSI
Tarttis pystyä tuo kauneus määritteleen hieman paremmin jot voit sanoa et se kaunein ihminen päällä maan en ole nää moista ihmettä tavannu enkä itse asiassa usko moisen olemassa oloon edes siksi en ole moista edes yrittäny etsiä koskaan ei maks vaivaa helpompiakin tapoja tuhlata loppuelämänsä turhaan toistaseksi ole elämästäni tuhlannu päivääkään turhaan aikaa toki olen joutessani kuluttanu jo kohta kolkyt vuotta
- AnonyymiUUSI
Ja sinä se teit ruman tempun.
- AnonyymiUUSI
En tehnyt.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
En tehnyt.
Tunnusta poijes vaan.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tunnusta poijes vaan.
Tunnustan, etten ole tehnyt mitään väärää.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä992055Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2881866Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3251688Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.2041555- 311177
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht901134Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941103- 511047
Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤651042- 581028