Muakin harmittaa

Anonyymi-ap

Ettei saatu toisiamme, mutta oliko se helle, kaunis Suomen kesä vai omat visioni joiden takia sitten ihastuttiin? Syitä on varmasti monia ja asiaa voi ikuisuuden pähkäillä jos halutaan, mutta tuskin enää.

Omalta puoleltani kerron, ettei se koskaan ole hyvä merkki jos toinen on varattu. Ei se ole mistään kotoisin hyväksyä keneltäkään syrjähyppyjä. Kokemuksesta syvästä tämän kerron ja ymmärrän jos moni ei usko, mutta hyväksyn sen kyllä, sillä meitä on niin paljon erilaisia.

Eniten minua särki kumppanisi puolesta toimintasi. Jos hän olisi nähnyt sen kaiken niin en tiedä mitä olisi sinusta mieltä ollut. Toki en häntä edes ole nähnyt, mutta perustaltaan ymmärrän miehiä paremmin todella hyvin.

Ehkä olette nuoria ja kulttuuri on erilainen siellä missä touhuatte. Sellaista touhua, minkä näin omin silmin kun olin vielä samankaltaisessa ympäristössä. En syytä ketään, vaan lähinnä murehdin niin monen ihmisen puolesta kuinka maailma sokaisee sen todellisen niin monelta.

Mutta kiitos itselleni, että pidin suhteenne puolia. Siitä olen itselleni todella kiitollinen. Se mitä teette tulevaisuudessa on toki teidän asianne, mutta sen ajan kun pystyin puolustamaan rehellisyyttä ja uskollisuutta, niin todellakin sen tein.

Toivon teille kaikkea hyvää. Kiitos myös sinulle nainen, että sain käydä omia tunteitani läpi ja löytää itsestäni niitä harvinaisia puolia, jotka tulivat esille kun annoin itseni tuntea, rakastaa ja olla edes hetken itseni kanssa.

Mutta eteenpäin, sanoi mummo lumessa. Kerron tarinaa varmasti vielä hänelle, kenet syliini suljen ja kaiken kauniin todeksi elän.

Hymyillään jos joskus vielä nähdään. Minulla ei koskaan ollut mitään sua vastaan, vaan kuten laulukin sen sanoi "Kaunein ihminen päällä maan".

Kiitos ja hyvää jatkoa!

Terveisin Minä

22

366

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Vähän moralisoit toista, mutta mikä olikaan oma toimintasi...

• Anonyymi

Tein oikein. Tiedän sen.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Tein oikein. Tiedän sen.

Teit väärin.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Teit väärin.

En tehnyt.

• Anonyymi

Mikään mahti maailmassa ei siltikään estä mua ikävöimästä sua♥️

• Anonyymi

Kyllä se siitä. Tiedät sitten etten hänestä luovu kenenkään takia.

• Anonyymi

Särjit toisen sydämen kuitenkin turhaan? Jos oli rakastunut suhun ja tunsit samoin?

• Anonyymi

Miten niin särjin? En särkenyt yhtään mitään tai ketään. Lue aloitus uudestaan ja uudestaan, jos et halua ymmärtää.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Miten niin särjin? En särkenyt yhtään mitään tai ketään. Lue aloitus uudestaan ja uudestaan, jos et halua ymmärtää.

Et taas ymmärrä naisia.. Ja kyllä mun sydän on särkynyt ainakin..
        ,🌻

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Et taas ymmärrä naisia.. Ja kyllä mun sydän on särkynyt ainakin..
        ,🌻

Sinä sinä sinä? Entä kumppanisi? Etkö ajattele mitään muuta kuin itseäsi?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Vastasit tunteisiin ja vetäydyit.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Vastasit tunteisiin ja vetäydyit.

Niin kun sain tietää että olet suhteessa.

• Anonyymi
      UUSI

sinähän minun elämääni tunkeuduit. Mitä mor

• Anonyymi
        UUSI

En ole se ketä mietit.

• Anonyymi
      UUSI

Kerrotko ap vähän vinkkiä kenelle tämä on?

• Anonyymi
        UUSI

Hän tietää kyllä. Ei meitä tule.

• Anonyymi
      UUSI

Jaa en tie kun en ole ihastunu enään aikoihin enkä mä ole kenenkään muun seläntakana tehny yhtään mitään paitti tyttäreni äidin joutu pakosta sumplimaan sen seläntakana kun muuten ois tyttöä nähny ennen kun tämä viistoista täytti muutoin sanonnu ai et lupa pitää paremmalta puoliskolta kysyä et sinänsä tällöin jos siltä on luvan saanu ni ainakaan se en ole minä joka on pettäny ja si taas se mitä olen poikamiehenä tehny tai jättäny tekemättä ei taas kuulu hevonvitun kelleen mitä olen tehny tai en ole tehny niin kauan kun en ole lakia rikkonu tai muutoi selittelee joka ainoa mies mitä on poikamiesaikoinaankin tehny löytyy muilta aika härskejä asioita niiltä ajoilta mulla toki saattaa löytyä neljä tai viiskin muuta lasta kui nuo kaksi jotka olen tunnustanu äidit jätti ilmottamatta jos niitä enemmän on on äidit lapsilleen tilivelvollisia ja jopa kenties velvoivetettuja kertomaan isästään ainakin sen minkä todeksi tietävät eivät nää itse ole antanu isän tavata lapsiaan kun eipä niistä ole ainakaan henkilökohtaisesti kasvotusten mulle ilmotettu ja osuuteni niihin ei si taas ole kun se että olen ollu paikalla tuli opeteltua kaikennäköistä joskus kun oli tylsää mitä ni ei liene minun asiani todistella nää kun en ole kun ajankulukseni puuhastellu kaikennäköistä joutavaa ja pikkukivaa seksiin ole koskaan suhtautunu vakavasti siihi suhtautumiseni on et eik se sama kun itte nukkuu jos ei toinen muuta haluaa siitä kun ei saa edes nautinnollista pelkän seksin takia siihi kun suhtautuu tuolloi enämpi pakko velvoitteena

• Anonyymi
      UUSI

Tarttis pystyä tuo kauneus määritteleen hieman paremmin jot voit sanoa et se kaunein ihminen päällä maan en ole nää moista ihmettä tavannu enkä itse asiassa usko moisen olemassa oloon edes siksi en ole moista edes yrittäny etsiä koskaan ei maks vaivaa helpompiakin tapoja tuhlata loppuelämänsä turhaan toistaseksi ole elämästäni tuhlannu päivääkään turhaan aikaa toki olen joutessani kuluttanu jo kohta kolkyt vuotta

• Anonyymi
      UUSI

Ja sinä se teit ruman tempun.

• Anonyymi
        UUSI

En tehnyt.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

En tehnyt.

Tunnusta poijes vaan.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Tunnusta poijes vaan.

Tunnustan, etten ole tehnyt mitään väärää.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua

Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä
      Äänekoski
      99
      2055
    2. Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa

Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.
      Maailman menoa
      288
      1866
    3. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      325
      1688
    4. Martina lähdössä Ibizalle

Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      204
      1555
    5. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      31
      1177
    6. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      90
      1134
    7. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      94
      1103
    8. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      51
      1047
    9. Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg

parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤
      Ikävä
      65
      1042
    10. Avustikset peruttu.

Aettokosken ampuraan rahat otettu poekkeen valtiolle.
      Suomussalmi
      58
      1028
    Aihe