Huolsin tuossa 2021 vm Tohatsu 6hv perämoottoria. Ei tahdo oikein saada bensaa, vaan hyytyy välillä ja sammuu ajostakin. Tulpat ja bensansuodatin juuri vaihdettu, niistä ei johdu. Tilasin uuden bensapumpun ja ajattelin vaihtaa sen, josko syy siinä. Jollei auta sekään, lienee kaasarissa jotakin tukosta. Olisiko jotakin muita ajatuksia/vinkkejä aiheeseen?
Tohatsu 6hp hyytyy
12
279
Vastaukset
- Anonyymi
Bensa pumpun toiminnan saat helposti selvitettyä jos irtotankki käytössä niin koneen käydessä pumppaat pallukka käsipumpusta ja jos kone toimii silloin hyvin niin vika pa pumpussa jos kiintosäiliö niin kaasariin tuleva pa letku irti kaasuttajan päästä letku jonnekki korkealle ja ilman sytytys tulpaa muutama nykäys käynnistimestä ja pitäis tulla letkusta pa ainetta.Voi olla kaasarikin osin tukossa joka aiheuttaa ongelman. Nyky bensa ei säily talviseisokkia ja tukkii kaasarin.Syksyllä viimeinen ajo pienkone bensalla ja sit säilöön.
- Anonyymi
Vai ei nykybensa kestä talviseisokkia . Hah hah . Mulla jäi viime syksynä 130 litraa 98 bensaa tankkiin ja hyvin lähti käyntiiin keväällä . Nuo bensat on jo ajettu ja lisääkin on tankattu . Kaasarikone veneessäni on .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vai ei nykybensa kestä talviseisokkia . Hah hah . Mulla jäi viime syksynä 130 litraa 98 bensaa tankkiin ja hyvin lähti käyntiiin keväällä . Nuo bensat on jo ajettu ja lisääkin on tankattu . Kaasarikone veneessäni on .
Minulla ollut aggregaatissa nyky bensaa jo 7 vuotta ja hyvin toimii eli 7 vuotta oli käyttämättä.
Viime viikon aggregaatti pyöri kolmen päivän aikana noin 15 tuntia eikä mitään oireita, ekalla vetäisyllä pyörimään kylmänä ja kuumana. Longin merkkinen aggregaatti 2500kW.
- Anonyymi
Tankin ilmaruuvin kiinni.
- Anonyymi
Melko varmasti näin on käynyt?
- Anonyymi
Aloittaisin kaasuttimen avaamisella ennenkuin ostaisin uusia osia.
- Anonyymi
Montako tulppaa on yksisylinterisessä?
- Anonyymi
Riippuu siitä mitkä kaikki tulpiksi lasketaan. Veneessäkin ainakin yksi tulppa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Riippuu siitä mitkä kaikki tulpiksi lasketaan. Veneessäkin ainakin yksi tulppa.
Kuinka monta sylinteriä on veneessä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuinka monta sylinteriä on veneessä?
Riippuu siitä kuinka monta sylinteriä veneeseen on laitettu.
- Anonyymi
Niin hyytyy.
Älä osta. - Anonyymi
Kaasari auki ja putsaus, pääsuutin ja tyhjäkäyntisuutin. Kaasari kannattaa aina ensin tsekata ja puhdistaa jos käyntiongelmia. Helppo ja nopea tehdä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 753636
- 463202
Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle512391Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas3442011- 1401769
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161595Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan131471Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?121289- 451214
Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!
Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii671130