Tohatsu 6hp hyytyy

Huolsin tuossa 2021 vm Tohatsu 6hv perämoottoria. Ei tahdo oikein saada bensaa, vaan hyytyy välillä ja sammuu ajostakin. Tulpat ja bensansuodatin juuri vaihdettu, niistä ei johdu. Tilasin uuden bensapumpun ja ajattelin vaihtaa sen, josko syy siinä. Jollei auta sekään, lienee kaasarissa jotakin tukosta. Olisiko jotakin muita ajatuksia/vinkkejä aiheeseen?

12

262

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Bensa pumpun toiminnan saat helposti selvitettyä jos irtotankki käytössä niin koneen käydessä pumppaat pallukka käsipumpusta ja jos kone toimii silloin hyvin niin vika pa pumpussa jos kiintosäiliö niin kaasariin tuleva pa letku irti kaasuttajan päästä letku jonnekki korkealle ja ilman sytytys tulpaa muutama nykäys käynnistimestä ja pitäis tulla letkusta pa ainetta.Voi olla kaasarikin osin tukossa joka aiheuttaa ongelman. Nyky bensa ei säily talviseisokkia ja tukkii kaasarin.Syksyllä viimeinen ajo pienkone bensalla ja sit säilöön.

• Anonyymi

Vai ei nykybensa kestä talviseisokkia . Hah hah . Mulla jäi viime syksynä 130 litraa 98 bensaa tankkiin ja hyvin lähti käyntiiin keväällä . Nuo bensat on jo ajettu ja lisääkin on tankattu . Kaasarikone veneessäni on .

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vai ei nykybensa kestä talviseisokkia . Hah hah . Mulla jäi viime syksynä 130 litraa 98 bensaa tankkiin ja hyvin lähti käyntiiin keväällä . Nuo bensat on jo ajettu ja lisääkin on tankattu . Kaasarikone veneessäni on .

Minulla ollut aggregaatissa nyky bensaa jo 7 vuotta ja hyvin toimii eli 7 vuotta oli käyttämättä.
        Viime viikon aggregaatti pyöri kolmen päivän aikana noin 15 tuntia eikä mitään oireita, ekalla vetäisyllä pyörimään kylmänä ja kuumana. Longin merkkinen aggregaatti 2500kW.

• Anonyymi

Tankin ilmaruuvin kiinni.

• Anonyymi

Melko varmasti näin on käynyt?

• Anonyymi

Aloittaisin kaasuttimen avaamisella ennenkuin ostaisin uusia osia.

• Anonyymi

Montako tulppaa on yksisylinterisessä?

• Anonyymi

Riippuu siitä mitkä kaikki tulpiksi lasketaan. Veneessäkin ainakin yksi tulppa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Riippuu siitä mitkä kaikki tulpiksi lasketaan. Veneessäkin ainakin yksi tulppa.

Kuinka monta sylinteriä on veneessä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuinka monta sylinteriä on veneessä?

Riippuu siitä kuinka monta sylinteriä veneeseen on laitettu.

• Anonyymi

Niin hyytyy.
      Älä osta.

• Anonyymi

Kaasari auki ja putsaus, pääsuutin ja tyhjäkäyntisuutin. Kaasari kannattaa aina ensin tsekata ja puhdistaa jos käyntiongelmia. Helppo ja nopea tehdä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävöin sinua kokoyön!

En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun
      Ikävä
      48
      3299
    2. Kova karman laki

Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko
      Hindulaisuus
      512
      1993
    3. Päivieni piristys, missä olet?

Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei
      Ikävä
      17
      1940
    4. Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia

jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si
      Maailman menoa
      82
      1877
    5. Älä mahdollisesti ota itseesi

En voinut tietää. Sitäpaitsi.. niin
      Ikävä
      18
      1542
    6. Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin

Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo
      Tunteet
      43
      1488
    7. Ota nainen yhteyttä ja tee Tikusta asiaa?

Niin sitten minä teen Takusta asiaa.
      Ikävä
      28
      1376
    8. Millainen kaivattusi luonne on?

Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?
      Ikävä
      90
      1349
    9. Helena ja Mikko Koivun ero jatkuu edelleen ja loppua ei näy.

Voi eikä, miksi menee noin vaikeaksi avioero ja sopua ei tää ex- pari vaan saa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      127
      1263
    10. UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista LPR:ssa

Ilta-Sanomissa oli uutinen. Metsäyhtiö UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista Kaukaan-tehtaalla Lappeenrannassa
      Lappeenranta
      112
      1192
    Aihe