Huolsin tuossa 2021 vm Tohatsu 6hv perämoottoria. Ei tahdo oikein saada bensaa, vaan hyytyy välillä ja sammuu ajostakin. Tulpat ja bensansuodatin juuri vaihdettu, niistä ei johdu. Tilasin uuden bensapumpun ja ajattelin vaihtaa sen, josko syy siinä. Jollei auta sekään, lienee kaasarissa jotakin tukosta. Olisiko jotakin muita ajatuksia/vinkkejä aiheeseen?
Tohatsu 6hp hyytyy
12
262
Vastaukset
- Anonyymi
Bensa pumpun toiminnan saat helposti selvitettyä jos irtotankki käytössä niin koneen käydessä pumppaat pallukka käsipumpusta ja jos kone toimii silloin hyvin niin vika pa pumpussa jos kiintosäiliö niin kaasariin tuleva pa letku irti kaasuttajan päästä letku jonnekki korkealle ja ilman sytytys tulpaa muutama nykäys käynnistimestä ja pitäis tulla letkusta pa ainetta.Voi olla kaasarikin osin tukossa joka aiheuttaa ongelman. Nyky bensa ei säily talviseisokkia ja tukkii kaasarin.Syksyllä viimeinen ajo pienkone bensalla ja sit säilöön.
- Anonyymi
Vai ei nykybensa kestä talviseisokkia . Hah hah . Mulla jäi viime syksynä 130 litraa 98 bensaa tankkiin ja hyvin lähti käyntiiin keväällä . Nuo bensat on jo ajettu ja lisääkin on tankattu . Kaasarikone veneessäni on .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vai ei nykybensa kestä talviseisokkia . Hah hah . Mulla jäi viime syksynä 130 litraa 98 bensaa tankkiin ja hyvin lähti käyntiiin keväällä . Nuo bensat on jo ajettu ja lisääkin on tankattu . Kaasarikone veneessäni on .
Minulla ollut aggregaatissa nyky bensaa jo 7 vuotta ja hyvin toimii eli 7 vuotta oli käyttämättä.
Viime viikon aggregaatti pyöri kolmen päivän aikana noin 15 tuntia eikä mitään oireita, ekalla vetäisyllä pyörimään kylmänä ja kuumana. Longin merkkinen aggregaatti 2500kW.
- Anonyymi
Tankin ilmaruuvin kiinni.
- Anonyymi
Melko varmasti näin on käynyt?
- Anonyymi
Aloittaisin kaasuttimen avaamisella ennenkuin ostaisin uusia osia.
- Anonyymi
Montako tulppaa on yksisylinterisessä?
- Anonyymi
Riippuu siitä mitkä kaikki tulpiksi lasketaan. Veneessäkin ainakin yksi tulppa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Riippuu siitä mitkä kaikki tulpiksi lasketaan. Veneessäkin ainakin yksi tulppa.
Kuinka monta sylinteriä on veneessä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuinka monta sylinteriä on veneessä?
Riippuu siitä kuinka monta sylinteriä veneeseen on laitettu.
- Anonyymi
Niin hyytyy.
Älä osta. - Anonyymi
Kaasari auki ja putsaus, pääsuutin ja tyhjäkäyntisuutin. Kaasari kannattaa aina ensin tsekata ja puhdistaa jos käyntiongelmia. Helppo ja nopea tehdä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun483299Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko5121993Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei171940Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia
jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si821877- 181542
Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo431488- 281376
Millainen kaivattusi luonne on?
Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?901349Helena ja Mikko Koivun ero jatkuu edelleen ja loppua ei näy.
Voi eikä, miksi menee noin vaikeaksi avioero ja sopua ei tää ex- pari vaan saa.1271263UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista LPR:ssa
Ilta-Sanomissa oli uutinen. Metsäyhtiö UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista Kaukaan-tehtaalla Lappeenrannassa1121192