Nyt tarvitaan enää vain pienenpieniä, lähes näkymättömiä liikahduksia lähemmäs. Nyt ollaan ihan rajapinnassa. Tiedätkö tunteen, kun yksi pieni sormen liike räjäyttää koko universumin?
Oletko huomannut
17
411
Vastaukset
- Anonyymi
No jaa a. Ei mitään tunnisteita sitten?
- Anonyymi
Siinä oli tunnistetta kerrakseen. Naiselta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siinä oli tunnistetta kerrakseen. Naiselta.
Senkin nainen.
T. mikään mies......
https://m.youtube.com/watch?v=wW0fbrlnzG4
- Anonyymi
Tiedän tunteen😉❤️ pienestä liikkeestä se on kiinni…eiku sormet liikkeelle😌
- Anonyymi
Olen huomannut joo, voi silmäkulma kostua kun ja jos halataan. Saatoin nähdä hahmon matonkantajasta puiden takaa. ;-))
- Anonyymi
Lakumatto, piikkimatto, risumatto, villamatto, talja...
- Anonyymi
Mihin aikaan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mihin aikaan?
En nyt tarkkaan muista, olisko puolen päivän aikaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Matot ojennukseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Matot ojennukseen.
Olisko ollut jlippalakkipäinen, en kaukaa nähnyt. Mullakin olis pari mattoa pestäväksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Noniih…🤭
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Noniih…🤭
Jaha, kukaan käy jalan mattoja hakemassa. ;-))
- Anonyymi
Nyt tarvitaan vähän isompia liikkeitä
- Anonyymi
Riippuu yrittääkö saada perhosta laskeutumaan kämmenselälle vai runnoa vikuroivaa muulia liian pienestä portista. Tilanteen mukaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Riippuu yrittääkö saada perhosta laskeutumaan kämmenselälle vai runnoa vikuroivaa muulia liian pienestä portista. Tilanteen mukaan.
🤣 Reps
- Anonyymi
Kyllä minulla saa salaisuuksia jotka liittyvät minun ETU SORMEEN.
Mitähän sinä oikein olet puuhaillut, kun noin pääsi käymään!?
Minun kohdallani kävi tänään myös niin, kun SUOMI24 kävi usein ennen vanhaan.
Serveri kaatui ja minua alko naurattamaan, koska siitä EI MAINITTU EDES MISSÄÄN VALTAKUNNAN UUTISISSA.
Minä luin netistä uutisia eli mitä oli tapahtunut.
Joku valopallo oli lentänyt.
Minä istuin tupakalla pihalla,kun Ivalossa näky valopallo taivaalla.
Minä aloin just sytyttämään tupakkaa, kun se valopallo nousi ja minä jäin katsomaan, että miten noin iso tuli syttyi ja jäin vielä katsomaan, että mihin se tuli menee.
Maailma oli ihan äänetön ja kuului vain iso räjähdys, kun laskeutui maahan.
En minä lähtenyt mihinkään, koska minä olisin kuollut vaikka minä olisin mennyt sisälle jos olisi tullut suoraan minua päin.
Se nousi suoraan minua päin etelästä ja lähti kaarena itään. Tuo valopallo pysähtyi ja kääntyi.
Ei minulla ole pakko kertoa kaikkea mitä minä näen ja missä minä näen.
Nuo ovat MINUN YKSITYISASIOITA. - Anonyymi
Muru mä todella tiiän.. 😘☺️😍
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2344512Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii752944- 472443
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua451747- 781419
- 211291
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘831222PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden137939- 69918
Sellainen tunne sydämessä
Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,86884