ei kannata lähestyä kaivattuasi, koska 99 % varmuudella ette ole saman tasoisia. ☝️
-Mies joka tietää mitä puhuu!
Tärkeä neuvo,
15
313
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Niin. Ajattelet olevasi parempi kuin minä.
/🌻🥺 - AnonyymiUUSI
Onko tuo "taso" juttu joku pedanttien nysvääjien oma pikku peli?
- AnonyymiUUSI
Se on aika varmaan kun ihastuu vain kaunottariin.
- AnonyymiUUSI
Mitähän, mun mielestä oltiin samalla tasolla. Mä rakastuin ja hän halusi petikaverin. Hitto että pitää olla tyhmä. Naiselta
- AnonyymiUUSI
Mikä hiivatin taso? Ihmiset ovat kaikki samalla viivalla syntymästä kuolemaan, alasti synnytään ja alasti lähdetään niin jokainen itä-aasian kuninkaasta tiktokkaajaan. Mitään ei saada kuoleman jälkeen mukaan kuin eletty elämä muistoineen.
- AnonyymiUUSI
Yksinkertainen ihmisen yksinkertainen neuvo.
- AnonyymiUUSI
Totta
- AnonyymiUUSI
Ei kannata lähestyä ketään( häntä)siis
- AnonyymiUUSI
Puhutko sä älykkyydestä, ulkonäöstä, taloudellisesta tilanteesta, henkisestä tasosta, iästä, vai mistä?
- AnonyymiUUSI
Hän on eliittisukua ja minä duunarisukua, joten täytyypä unohtaa.
- AnonyymiUUSI
Tämä oli tässä tämä päivä öitä.
- AnonyymiUUSI
Miehen puhetta 🤝
- AnonyymiUUSI
ei riittäny mullakaan ja edelleen kaipaan häntä aika ajoin. se on ku jäärä saa jonkun päähänsä ni eihän se sieltä tost noin vaan katoa.
- AnonyymiUUSI
Ei elämä ja rakastaminen ole mistään tasoista kiinni. Miten voit ajatella noin? Et ole tainnut aitoa rakkautta kokeakaan. Ehdollinen rakkaus on hiton huono homma. Ja .sillä toisella taitaa olla muut asiat tärkeämpää kuin nuo sinun Jos rakastat haluat myös opettaa tälle rakkaallesi ja tulee ihan surullinen olo kun jotkut koettavat vaan päteä. Ylpeät ihmiset rasittaa ja eipä taida semmoinen ihminen todellisuudessa onnellinenkaan olla 🤍
- AnonyymiUUSI
Hyvin kirjoitettu ja samaa mieltä, toivottavasti aloittajalla ei ole edessä onneton tulevaisuus tunteiden osalta. Rakkaus on rakkautta eikä siinä tasoja katsella.
(sivuihminen)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä831601Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2691531Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2661252Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1691252- 56857
- 65834
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em64827Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui40811- 40797
Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤44771