Ja etsin samanlaista.
Ymmärrät jo varmaan miksi ei.
Olen neitsyt
26
273
Vastaukset
- Anonyymi
Miten voi oppia maailman parhaaksi rakastajaksi ja olla neitsyt? Sitä olen miettinyt jo jonkin aikaa.
- Anonyymi
Ensimmäinen kerta on paras. Sitä odotan oikean kanssa🥰
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ensimmäinen kerta on paras. Sitä odotan oikean kanssa🥰
Ihkuu liekkini. En mäkään malta odottaa🔥❤️
- AnonyymiUUSI
Lukemalla kirjoja.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Lukemalla kirjoja.
Ootko paljonkin lukenut?🩷
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ootko paljonkin lukenut?🩷
Joo
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Joo
Hyvä. Sittenhän osaat vaik mitä jo🩷
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä. Sittenhän osaat vaik mitä jo🩷
Nähdäänkö me nyt sitten kirjastossa?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Nähdäänkö me nyt sitten kirjastossa?
Mikä ettei. Koska?🩷
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mikä ettei. Koska?🩷
Tosi helppoa eikö vaan?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tosi helppoa eikö vaan?
No on kyllä🩷
- Anonyymi
Menisin vaikka neitseellistämisleikkaukseen, jos sillä hänet saisin.
- Anonyymi
Tuskin hän sinulta sellaista vaatii. Minä en vaadi mitään, mutta tiedän asioita.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tuskin hän sinulta sellaista vaatii. Minä en vaadi mitään, mutta tiedän asioita.
Mitä asioita tiedät 🙂 minusta kuule monikin kateellinen puhuu. Luulee tietävänsä. Puhukoot jos ei ole parempaa.
- AnonyymiUUSI
oletko nainen/mies? vai eikö ole väliä....
- AnonyymiUUSI
Olen mies. Valkoinen neitsyt🤍
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Olen mies. Valkoinen neitsyt🤍
Sitten se on ihan tavallista. Jos olisit ollut nainen niin sitten olisi tosi poikkeavaa. Ihan vaan sen takia että naisilla on sellaista että miehet piirittää niitä sosiaalisessa mediassa sekä työpaikoilla kaupoissa ja kaduilla, ja mikäli nainen meinaa pysyä neitsyenä joutuu tosissaan tekemään töitä sen eteen, ja ehkä jopa fyysisesti tappelemaan säilyttääkseen neitsyytensä.
Miehillä asiat on ehkä ihan hiukan toisin.
- AnonyymiUUSI
Olen tollo ja etsin erilaista. Ymmärrät jo varmaan miksi ei.
- AnonyymiUUSI
Onnea etsintääsi koittanu vältellä olemasta jonkun ensimmäinen useimmiten saattavat kokemuksen puutteen takia ajautua pettämään toki estä mitään vaikka on kokemusta pettymysten tai petetyksi tulemisten takia saattavat kokeneemmatkin pettää kun olettavat että kaikki on samanlaisia
- AnonyymiUUSI
Tuo on tosi outo ajatus. Ei ihan normaalin ihmisen ajattelukulkua tuommoinen.
- AnonyymiUUSI
Oikea periaate👍
- AnonyymiUUSI
Mikäs neitsyt se semmoinen on, joka runkuttaa menemään niin, että banjonsoittajakin kuolee kateuteen.
- AnonyymiUUSI
´haluatko mennä gynekolokille jotta tarkisttaa että imenkalvosi on ehjä
- AnonyymiUUSI
Joskus tunsin naisen joka kertoi olevansa 40vuotias neitsyt ja minä kutsuin hänet minun luo Juhannukseksi.
Hän on varmaan 50vuotias neitsyt nainen jo.
Meille tuli riitaa, koska minusta hän vaikutti lesbolta ja en minä kehdannut edes sanoa hänelle, että: Olet kyllä sen näköinen ja oloinen nainen, että sinä saa itsellesi ikinä miestä ja kuolet kyllä neitsyenä.
Hän kertoi minun lapselleni, että hänellä on jaloissa rautaa. Minun lapseni sanoi, että hänen isänsä vaimolla on rautaa selässä ja kutsu häntä RAUTA-ROUVAKSI.
Minä olin opettanut hänelle, että isä on HERRA JA VAIMO ON ROUVA.
Asuin Raaseporissa joka on ruotsinkielinen alue joten MINÄ OLIN BÄTTRE FOLKIA ja opetin lapselle hienosto tapoja. - AnonyymiUUSI
Hyvä, jatka samaan malliin👏👏
- AnonyymiUUSI
Olisin liikaa sulle. Kannattaa aloittaa turvallisesti samanmoisen kanssa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä1002080Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2891886Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3361719Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.2041565Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht961337- 311237
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941113Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤661064- 511047
- 581038