Ja etsin samanlaista.
Ymmärrät jo varmaan miksi ei.
Olen neitsyt
33
421
Vastaukset
- Anonyymi
Miten voi oppia maailman parhaaksi rakastajaksi ja olla neitsyt? Sitä olen miettinyt jo jonkin aikaa.
- Anonyymi
Ensimmäinen kerta on paras. Sitä odotan oikean kanssa🥰
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihkuu liekkini. En mäkään malta odottaa🔥❤️
- Anonyymi
Lukemalla kirjoja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lukemalla kirjoja.
Ootko paljonkin lukenut?🩷
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ootko paljonkin lukenut?🩷
Joo
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo
Hyvä. Sittenhän osaat vaik mitä jo🩷
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä. Sittenhän osaat vaik mitä jo🩷
Nähdäänkö me nyt sitten kirjastossa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nähdäänkö me nyt sitten kirjastossa?
Mikä ettei. Koska?🩷
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä ettei. Koska?🩷
Tosi helppoa eikö vaan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tosi helppoa eikö vaan?
No on kyllä🩷
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
😂 Olet todellakin neitsyt, jos uskot tuohon. Ensimmäinen kerta ei todellakaan ole paras. Kuka sinulle tuollaisia satuja on uskotellut? Tässä sinulle faktaa. Miehellä lentää eka kerralla (ja monta kertaa sen jälkeen) ennen aikojaan ja mönjät on pitkin lakanoita. Naisella ensimmäinen kerta on kivulias, toisilla enemmän toisilla vähemmän. Jos et tiedä syytä, niin olisi kannattanut lukea ne biologian tunnilla läpi käydyt asiat.
- Anonyymi
Menisin vaikka neitseellistämisleikkaukseen, jos sillä hänet saisin.
- Anonyymi
Tuskin hän sinulta sellaista vaatii. Minä en vaadi mitään, mutta tiedän asioita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuskin hän sinulta sellaista vaatii. Minä en vaadi mitään, mutta tiedän asioita.
Mitä asioita tiedät 🙂 minusta kuule monikin kateellinen puhuu. Luulee tietävänsä. Puhukoot jos ei ole parempaa.
- Anonyymi
Mulle on vissiin tehty sellainen ja sit kyl sattuu... Hitto!🩷🩵🤍
- Anonyymi
oletko nainen/mies? vai eikö ole väliä....
- Anonyymi
Olen mies. Valkoinen neitsyt🤍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitten se on ihan tavallista. Jos olisit ollut nainen niin sitten olisi tosi poikkeavaa. Ihan vaan sen takia että naisilla on sellaista että miehet piirittää niitä sosiaalisessa mediassa sekä työpaikoilla kaupoissa ja kaduilla, ja mikäli nainen meinaa pysyä neitsyenä joutuu tosissaan tekemään töitä sen eteen, ja ehkä jopa fyysisesti tappelemaan säilyttääkseen neitsyytensä.
Miehillä asiat on ehkä ihan hiukan toisin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet trolli etkä mitään muuta.
- Anonyymi
Olen tollo ja etsin erilaista. Ymmärrät jo varmaan miksi ei.
- Anonyymi
Onnea etsintääsi koittanu vältellä olemasta jonkun ensimmäinen useimmiten saattavat kokemuksen puutteen takia ajautua pettämään toki estä mitään vaikka on kokemusta pettymysten tai petetyksi tulemisten takia saattavat kokeneemmatkin pettää kun olettavat että kaikki on samanlaisia
- Anonyymi
Tuo on tosi outo ajatus. Ei ihan normaalin ihmisen ajattelukulkua tuommoinen.
- Anonyymi
Oikea periaate👍
- Anonyymi
Mikäs neitsyt se semmoinen on, joka runkuttaa menemään niin, että banjonsoittajakin kuolee kateuteen.
- Anonyymi
´haluatko mennä gynekolokille jotta tarkisttaa että imenkalvosi on ehjä
- Anonyymi
Joskus tunsin naisen joka kertoi olevansa 40vuotias neitsyt ja minä kutsuin hänet minun luo Juhannukseksi.
Hän on varmaan 50vuotias neitsyt nainen jo.
Meille tuli riitaa, koska minusta hän vaikutti lesbolta ja en minä kehdannut edes sanoa hänelle, että: Olet kyllä sen näköinen ja oloinen nainen, että sinä saa itsellesi ikinä miestä ja kuolet kyllä neitsyenä.
Hän kertoi minun lapselleni, että hänellä on jaloissa rautaa. Minun lapseni sanoi, että hänen isänsä vaimolla on rautaa selässä ja kutsu häntä RAUTA-ROUVAKSI.
Minä olin opettanut hänelle, että isä on HERRA JA VAIMO ON ROUVA.
Asuin Raaseporissa joka on ruotsinkielinen alue joten MINÄ OLIN BÄTTRE FOLKIA ja opetin lapselle hienosto tapoja.- Anonyymi
Tätä lukiessani näen niin paljon kirjoitusvirheitä, että hampaitani vihloo.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tätä lukiessani näen niin paljon kirjoitusvirheitä, että hampaitani vihloo.
Miksi näillä sivustoilla ei mainosteta ilmaista oikeinkirjoitusopasta?
- Anonyymi
Hyvä, jatka samaan malliin👏👏
- Anonyymi
Olisin liikaa sulle. Kannattaa aloittaa turvallisesti samanmoisen kanssa.
- Anonyymi
ei kukaan muukaan ole niin aloittanut.
- Anonyymi
Ootko neitsyt maarialainen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2333675Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t391843Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2401733Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus991631- 951485
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461414Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1641338Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin131305Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze1271099Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät901015