Jos ei mitään tapahdu, tiedän että mitään ei tapahdu meidän välillä koskaan. Enkä osaa olla siitä pahoillani, koska jokainen on sen kanssa kenet haluaa, aina lopulta❤️
Tämä viikko aikaa
40
526
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Uhkailemallako luulet minut saavani? Kiristämällä? En ikinä sellaista ole halunnut.
- AnonyymiUUSI
Sen voi ottaa miten haluaa. Aikansa kutakin.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sen voi ottaa miten haluaa. Aikansa kutakin.
Jos kuvittelet että minua voi noin kohdella, niin erehdyt. Kaikkea hyvää teille!
- AnonyymiUUSI
Asetatko hänelle rajoja?
- AnonyymiUUSI
En, vaan meille.
- AnonyymiUUSI
Jokaiselle on oikea jonka kanssa voi olla yhdessä ja jonka kanssa on hyvä olla. Joillekin asioille ei vaan voi mitään,vaan pitää olla molemminpuolista kiinnostusta ja tunnetta. Tsemppiä aloittajalle että löydät oikean sydämenpuolikkaasi vielä joskus joka on tarkoitettu just sulle!
- AnonyymiUUSI
Kiitos ☺️
- AnonyymiUUSI
No pistä tapahtumaan äläkä vingu pastalla 😂😂😂
- AnonyymiUUSI
Pasta on tie sydämeen
- AnonyymiUUSI
Ving ving 🗣️
- AnonyymiUUSI
no ei tule tapahtumaan
- AnonyymiUUSI
Oletko N vai M?
- AnonyymiUUSI
Mies ja iso kultakello
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mies ja iso kultakello
Se että olet iso ja ruma ja omistat pienen vehkeen ei tee sinusta miestä.
- AnonyymiUUSI
Tällä kertaa vaadittaisiin sulta joku liikahdus💭
- AnonyymiUUSI
Joo.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Joo.
joo ja kuka sä koitat olla????? sivusta
- AnonyymiUUSI
On paljon ystäviä, jotka ei välitä pitää yhteyttä. Ne jäävät sovinnolla.
Minulla on tiivis aikataulutettu projekti meneillään ja en pääse irrottautumaan. On pakko vetää läpi, jotta saan töitä. Sä et kattelisi minua kovin pitkään työttömänä. - AnonyymiUUSI
Minä en halua ketään teistä vanhuksista. En vaikka miten kiristelisit. Kaivattuni seurustelee ja se on sillä siisti. Ei tartte miettiä muutako unelmissa! Viikonloppuna pokaan jotakin hetkellistä koipien väliin jos vähän parantaisi mieltä!
- AnonyymiUUSI
Se onnistuu helposti 👍😃
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Se onnistuu helposti 👍😃
No sen mä tiiän
- AnonyymiUUSI
Yök 🤮 sori, mutta ei.... en koskaan avaisi haarukkaani unohtaakseni toisen. Se ei siis auttaisi unohtamaan, se työstetään tuola pään sisällä. Tää on varmaan miehillä eri, mutta silti oksettavaa 🙈
- AnonyymiUUSI
Liiku itse
- AnonyymiUUSI
Sori. Rakkaudelle ei voi vetää mitään aikarajoja. Rakkaus jännittää ja tuskastuttaa, mutta toisaalta se ei tarvitse kuin sen yhden oikean hetken kahden ihmisen välillä.
sivusta- AnonyymiUUSI
Tämä on niin totta! Mulla on sellainen kutina että jos nähdään erään miehen kanssa, niin se on sitten siinä, saattaa olla alku jollekin kauniille. Kyllä se kieltämättä vähän pelottaakin koska tunteet ovat jostain syystä jopa kasvaneet vaikka ei olla nähty kunnolla pitkään aikaan 🥹 sivusta
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tämä on niin totta! Mulla on sellainen kutina että jos nähdään erään miehen kanssa, niin se on sitten siinä, saattaa olla alku jollekin kauniille. Kyllä se kieltämättä vähän pelottaakin koska tunteet ovat jostain syystä jopa kasvaneet vaikka ei olla nähty kunnolla pitkään aikaan 🥹 sivusta
Just näin, se on tosiaan jopa pelottavaa jos on kovat tunteet pinnassa..
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Olen mies ja minulla samankaltainen tilanne, tunteita olisi, ja olen yrittänyt saada yhteyttä naiseen jonka tapasin reilu kuukausi sitten, mutta en onnistu mitään kautta saamaan yhteyttä. Nainen tietää missä asun, ja lähes ainoa toivo nyt on se että hän tulisi käymään luonani. Kun aikaa kuluu niin tuntuu yhä epätodennäköisemmältä yhtään mikään. Kun se nainen on sellaisen näköinen että saa miltei minkä tahansa miehen silloin kun haluaa, en tiedä kauako se viitsii odotella. Jostain syystä nainen vaikutti olevan minusta kiinnostunut, itse taas suhtauduin aika viileästi (typerys kun olen), koska hän oli niin "out of my league" etten edes ymmärtänyt hänen olevan kiinnostunut minusta sillä tavalla, luulin että jutustelimme vaan niitä näitä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Järjestä asiat niin että näet sen miehen, millä tavalla vaan pystyt.
Muuten tunteita kertyy liikaa ja asiat räjähtää käsiin, joku paikka pettää jossain vaiheessa. esim. pää...
- AnonyymiUUSI
Olet ollut kokoajan vapaa tekemään mitä haluat.
En ole tietääkseni vaatinut sinulta mitään vaan olen valinnut itse oman tieni jota kuljen.
Minä sain sentään itse valita kumman tien valitsen.
Valikoin sentään tien jonka koin olevan minun arvoinen ja helpompi, kun toinen tie jota pitkin kaikki toiset kulkevat.
❤️ - AnonyymiUUSI
Aika raju aikataulu.
- AnonyymiUUSI
Odotat siellä kun et muutakaan voi….mikset voi muuta? Ainiin….et saa.
- AnonyymiUUSI
venaa viikko ni sä naputat täällä tätä samaa uudelleen.ei päästä täältä minnekkään tää on jumi. tilanne ei muutu! Kaikki on turhaa ja ihan vtun typerää! :).
- AnonyymiUUSI
Höpötystä.
- AnonyymiUUSI
Ekköhä Pirä viikkos.
Hyvästi.
https://m.youtube.com/watch?v=fB5_2_gIDyQ&pp=ygUcYnJva2VuIGJlbGxzIGdyZXRhIHZhbiBmbGVldA== - AnonyymiUUSI
Tekosyitä, mm hylätä toinen syyllistämällä tämän toimintaa. Rakkautesi toista kohtaan ei ole semmoista mikä hyväksyy toisen kokonaan.
- AnonyymiUUSI
Joskus mketin onko omani liian samanlainen, lojuu kotona eikä käy missään, silloin meidän aika mahdotonta tavata. Ehkä hänellä on myös samat ilkeät riippuvuudet joiden takia ei koskaan pääse oikein rakkauselämässä eteenpäin, koska ei ole kelvollinen.
Ehkä voi olla niin huonosti, että hän tai minä olemme menneet yhdeksi lihaksi jonkin sellaisen kanssa, jota ei voi koskaan toivoa tuovansa mukanaan avioliittoon.
Mutta ihmeitä tapahtuu. - AnonyymiUUSI
Bye!, Bye-Bye!..
- AnonyymiUUSI
Aikansa odottaneen, kärsivällisen naisen kirjoitus.
- AnonyymiUUSI
Valitsin itseni
Ilman et se on yhtään itsekästä ,vaan että se on tarpeellista tehdä.
En voi käyttää energiaani nyt just muiden ihmisten miettimiseen.
Teen ja rakennan asioita vain itseäni varten.
Sun toive aikataulut ei käy mun aikatauluihin
Oikeet ihmiset mut väärään aikaan
Sori siitä! - AnonyymiUUSI
Voi lähestyisitpä sä mua ❤️
Oon odottanu sitä enemmän kuin muuta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä841626Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2691541Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2701276Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1691252- 56867
- 66844
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em64837Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui40821- 40817
Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤44781