Kauppareissulla kahta eri alkkisya kiinnosti ovin mun suhde alkoholiin. Eka heebo kyseli hu9nko kaljaa msaniin en tykkää se on pahanmakuista, siideri käy joskus,Kaupasta tullessani toinem vanhemoi äijä alkoi udella mun repun sisältöäni. Että ostitko jotaib väkevää,,,miksi ihmeesä mun asiat muille kuuluu? Vastasin että iha n ruokaa ostin repun täydeltä, meniasin sanoa että miksi edes kiinnostaa ostokseni, Uteliaat pikkukylän juopot...aatteliko että visin tarjota,,,en tarjoaisi uteliaille, eri asia jos fiksumpi tyyppi olisi,Miksi kiinnostaa toisten ju0oma asiat ja ruoka kaupan ostokset? Hnakkikaa elämä pienen kylän vakideegut oikeesti.
Vastaukset 8
- Anonyymi
Joka lähiössä asuu kylä vasikka, hengaa kaikkien kaverina, juoruaa kaikkien asioista ja ei omatkaa asiat oikeen kulje, päihdeongelmista häätöihin, pikkuvasikka parka,ihme että on ehjät hampaat vielä.
- Anonyymi
Ketään normaalilla älyllä varustettua ei kiinnosta ostosreppujen sisällöt, korkeintaa luuseria jolla ei ole rahaa ostaa juomia ja muutenkin yksinkertainen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ketään normaalilla älyllä varustettua ei kiinnosta ostosreppujen sisällöt, korkeintaa luuseria jolla ei ole rahaa ostaa juomia ja muutenkin yksinkertainen.
Lähiövasikoita yhdistaa samat seikat, keskimääräistä tyhmempiä, rumia,ongelmia painon kanssa, päihderiippuvaisia, tunkee joka seuraan laulamaan ja mielistelemään, kauhean katkeria kun ei omaa seurustelu suhteitakaan.Elämä perustuu kyttäämällä toisten arkea,OMA ELÄMÄ ALLIKOSSA. pää mennyt, asunnotkin usein,viranomaisten inhokkeja usein,
- Anonyymi00006
Opettele edes kirjoittamaan ennen kun satuilet tänne
- Anonyymi00008
Se koira ulahti johonka keppi kolahti. Takerrut epäoleelliseen asiaan koska asia koski juopon sielua.
- Anonyymi00012
Huti meni.
- Anonyymi00009
Miksi alkkikset on rumia ja rikkinäiset hampaat? Naisetkin kulahtaa pahan näköisiksi alke 40vuotiaina,miehet lötköjä.
- Anonyymi00014
Saas nähdä lähteekö Laitelan Kalle diilerin mukaan.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän531067Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll221050Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl514838- 50824
- 46735
- 37659
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30616Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE181605Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan61596Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37560