Jos kenelläkään olisi mitään kokemuksia jotka auttaisi mua sivupersoonahäiriön kanssa mulla on ollut sivupersoonahäiriö 4 vuotta ja nyt se meni yli. Toinen henkilö siis käyttää mun kehoa ja haluaa päästä hyvään elämään ja yrittää saada mut täydelliseks ihmiseks hallitsemalla muita ihmisiä ja tekemällä pahaa. Tiedän että sen toisen persoonan nimi on Andreas ja se on 25-vuotias olen itse 16-vuotias ja nyt se meni yli. se kuristi mun parasta ystävää liisua ja oli todella aggressiivinen sain tietää tapahtuneesta kun liisu kertoi minulle tapahtuneen että hän oli kuristanut liisua tämä siis alkoi siitä, että kerroin mun ystäville tästä henkilöstä ja sitten he halusivat että kutsun hänet ja lopulta se onnistui mun parhaat ystävät vakuutteli että mitään ei tapahdu ja sanoin sille toiselle henkilölleni että hän ei saa tehdä mitään heille mutta sitten, kun hän tuli hän alkoi jossain vaiheessa aggressiiviseksi ja kuristi mun parasta ystävää liisua ja nyt olen ongelmissa olen myös itkenyt joka päivä tän asian takia ja yrittäny prosessoida mitä hän oli ystävilleni tehnyt, se oli kuin suoraan kauhuelokuvasta. Tämä toinen henkilö on mielipuoli ja täysin hullu niin että se vahingoittaa muita ja pystyy tappamaan muita ihmisiä sillä hän ei pysty tuntemaan hyviä tunteita ei iloa eikä onnea, surua eikä hän välitä muista ihmisistä ollenkaan joten häntä ei haittaa vaikka tekisi mitään vaan muille ihmisille. Haluan että kerrotte tarinoita omista kokemuksistanne ja mikä auttoi teitä eniten pääsemään tästä sivupersoonahäiriöstä.
Mulla on sivupersoonahäiriö ja siitä on tullut paljon ongelmia
Anonyymi-ap
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä841646Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2691551Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2711288Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1691262- 56877
- 66854
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em65843Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui40831- 40817
Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤44791