Siksi haluan, että vain sinä rakastelisit minua. Haluan niin paljon sinun kanssa.
Rakastan sinua mies
14
468
Vastaukset
- Anonyymi
Niin minäkin ajattelen naiseta.
Kaunis aloitus!- Anonyymi
Kirjoitin äsken tuhmempiakin. Mutta en halua antaa kuvaa, että haluaisin vain sitä. Tunteita on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kirjoitin äsken tuhmempiakin. Mutta en halua antaa kuvaa, että haluaisin vain sitä. Tunteita on.
Kerro ketä kaipaat ja haluat? Lähestyn sinua, jos tunnistan itseni.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sehän on hyvä että tunteita on.
- Anonyymi
Minäkin rakastan sua. Saat minut kokonaan. Haluan sua/sut. 😘🥰😍
- Anonyymi
Saat mut kokonaan rakas🔥😘🤗❤️🩷
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saat mut kokonaan rakas🔥😘🤗❤️🩷
Mä annan kans itteni teille kokonaan Pekka ja Jani
Terveisin Erkki - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä annan kans itteni teille kokonaan Pekka ja Jani
Terveisin Erkki🤣
😂
- Anonyymi
Aloittaja vaikuttaa juuri nyt olevan melko kärväs, kun rakas, rakastaa ja rakastella-sanat ovat niin löysässä.
Minä saattaisin lähteä pahimpaan hätään muuten, jos en olisi töissä- Anonyymi
Ei toi kyllä työnteolta vaikuta kun äijien vedätyksiä lukee yöllä.
- Anonyymi
No ol😊
- Anonyymi
Kukkaro vaan kiinnostaa..
- Anonyymi
Mutta sitten heräsin ja päästin kissan ulos.
- AnonyymiUUSI
sinun kanssa vain L
J
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2324431Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii752874- 472403
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua431697- 781389
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘821164PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden137919- 64860
Sellainen tunne sydämessä
Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,86854Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53832