Ei miestäkään saa ahdistella. 🥺
En minä halua ahdistella oikeasti
15
276
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Älä ala nyt pakittelemaan. Lisää kaasua vaan, että saadaan toisemme.
- AnonyymiUUSI
Ei se mies halua minua.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei se mies halua minua.
Kaasu pohjaan vain.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei se mies halua minua.
Todellakin haluan. Sinä ihana itseäni vanhempi herkku. 😘
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Todellakin haluan. Sinä ihana itseäni vanhempi herkku. 😘
Ei Multa. Jollain lähtenyt vähän lapasesta.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei Multa. Jollain lähtenyt vähän lapasesta.
Aijaa, harmi...
- AnonyymiUUSI
Kaunis nainen saa.
- AnonyymiUUSI
Jee jee jee, minulla on lupa ahdistella. Huomenta!
- AnonyymiUUSI
minä olisi kaikista vittymaista sille Mirkalle repiä pois elämästään haluta rahaa ja antaa sen tuhota kaikki mitä sillä on. V-, paikan kirois jo alkanut, saat kokea mitä teitte minulle, saat myös kohta, lapsen, tahtomattasi, ja koet jutut mitä mulle teitte, jokainen, myös ne muut naiset 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
- AnonyymiUUSI
Sitten ne Salon siskot, mietin kovasti oikein vittymaista Asioita mitä kaikkea niille saisi mietitään, lapset on helppoja jos niitä tekevät pengotaan ja tongitaan. jokaiselle teille kosto ja pahaa. se mukaan mitä tänne teitte ja mitä laitoitte kokemaan. voitte jotain oppia 😂😂😂😂😂😂😂
- AnonyymiUUSI
Sitten Aija, inga, sadun ja Sari, Mari ja pantteri. mietitään mietitään mitä kaikkea ikävää ja pahaa saisi aikaan, keinot löytyy kyllä. kstdotsn mitä kaikkea voisi saada ikävää ja huonoa ja sen semmoista. myös toiseen ja kolmanteen paikka, ja Siperiaan lähtee äijä ja ämmä jotka päätoteuttaja ja tilasi. se voisi olla hyvä myös Anniinalle 😂siis Siperia, sinne Lauria ja pari muuta hakkaa jaa haetaan, samoin Polle porukoineen. sopii monelle äijälle 😂
- AnonyymiUUSI
mulla on nyt omat demonit ja henget joilta voi tilata ja hakata teitä järjestää kaikkea kiusaa ja ikävää, tuhoisaa mutta opettavaa, pitää teidät aidoissa ja kutsumassa, hakata teitä muille ja tuhota elämänne, kiduttaa ja tappaa 😂😂😂😂😂😂😂😂muista Leena, nyt otat tirpassi porukkasi kanssa, ja kidut kaikesta. kuola valuu jo saada sulle kunnolla turpaan, laillisesti. Samoin muille 😂
- AnonyymiUUSI
minä haluan nuoren rakastajan elämääni ennen kuolemaa
- AnonyymiUUSI
Hän oli niin seksikäs siinä että herätti haluni heti
- AnonyymiUUSI
katso että se Leena ei saa sitä työpaikkaa ja menettää elämänsä siinä kaupungissa tehdään kiusaa ja joksaiselle teistä 😂papu hoitemerkin jo englannissa omiaviranomsisongelmia ja siiten muut. kun ei saa it elää omaa elämää vaan tykkäsitte uhrata sitä kaikesta, jolle nyt vedetään kunnon kostoja jokaiselle.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä841646Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2691551Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2711288Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1691262- 56877
- 66854
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em65843Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui40831- 40817
Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤44791