Milloin tapasit rakkaasi?
Ja etenikö suhde yhtään?
Koska näit kaivattusi viimeksi
166
3591
Vastaukset
- Anonyymi
Tänään. No jaa, yksi voitto ja häviö. Lisää selkärankaa.
- Anonyymi
Mikä voitto? Mikä häviö? Onko elämä sulle jotain peliä?
- Anonyymi
Kuka tarvitsee lisää selkärankaa ja mihin tarkoitukseen?😐
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Entäpä sulle, palstan kautta jotain nippelitietoa kuppaava? Sivusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulle on elämä ollut hyvin usein pippeliä.
- Anonyymi
En edes muista milloin näin viimeksi. Ei ole edennyt, eikä todennäköisesti etene mihinkään enää.
- Anonyymi
Eti joku toinen 🤭
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eti joku toinen 🤭
Etsitty on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Etsitty on.
Löytyikö?
- Anonyymi
Syksy 2024 oli päivä, jolloin toivolle annettiin tilaa? Hän herätti hetkeksi minut jonkinlaisesta horroksesta? Voisiko tästä syntyä jotain mieleenpainuvaa, mielihyvää suurempaa? Toivossa elän, aika näyttää, oliko mielikuvani hänestä harhaan johtava vai jotain muuta 🤔🫣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Syksy 2024 oli päivä, jolloin toivolle annettiin tilaa? Hän herätti hetkeksi minut jonkinlaisesta horroksesta? Voisiko tästä syntyä jotain mieleenpainuvaa, mielihyvää suurempaa? Toivossa elän, aika näyttää, oliko mielikuvani hänestä harhaan johtava vai jotain muuta 🤔🫣
Mitä tapahtui?
- Anonyymi
En muista minäkään milloin näin viimeksi, siksi en etene, en halua pudota esim. Avoinna olevaan viemäri kaivoon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eti joku toinen 🤭
Toinen ei suostunut, kolmas oli liian lyhyt. Neljä seraavaa oli eläkeläisiä. Ostin nyt uistimen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä tapahtui?
Se oli vaan sellainen juttu, yllätti minut ja hyvällä tavalla. En tiedä sitten, olenko siinä tilassa henkisesti miehenä vaan, että haluan nähdä niitä asioita omalla tavalla ja siten synnytän itselleni sitä hyvää mieltä?
Positiivinen ajattelu voi ruokkia uskomaan asioita, jotka ovat mielikuvien synnyttämiä hyvällä tavalla, vaikkei olisi oikeasti totta edes, hyvää mieltä voi ruokkia aistimuksilla, hyviä naisia kohtaamalla.
Kiitin häntä kokemastani, samalla pakenin paikalta, en osannut kohdata tilannetta omasta mielestäni hyvin, koska luulin erehtyneeni kokemastani ja pelkäsin joutuvani noloon tilanteeseen itseni kanssa 🫣🤭😘 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se oli vaan sellainen juttu, yllätti minut ja hyvällä tavalla. En tiedä sitten, olenko siinä tilassa henkisesti miehenä vaan, että haluan nähdä niitä asioita omalla tavalla ja siten synnytän itselleni sitä hyvää mieltä?
Positiivinen ajattelu voi ruokkia uskomaan asioita, jotka ovat mielikuvien synnyttämiä hyvällä tavalla, vaikkei olisi oikeasti totta edes, hyvää mieltä voi ruokkia aistimuksilla, hyviä naisia kohtaamalla.
Kiitin häntä kokemastani, samalla pakenin paikalta, en osannut kohdata tilannetta omasta mielestäni hyvin, koska luulin erehtyneeni kokemastani ja pelkäsin joutuvani noloon tilanteeseen itseni kanssa 🫣🤭😘Ihan konkreettisestiko kiitit häntä? Vai omassa mielessäsi vain?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan konkreettisestiko kiitit häntä? Vai omassa mielessäsi vain?
Sanoin kiitos ja mielestäni selkeästi ja kuuluvasti. En jäänyt katsomaan miten reagoi, mut ennen sitä hymyili minulle. Jälkeenpäin ajattelin, että taisin olla liian liukas liikkeinen tilanteessa?
Niin kuin totean tossa aiemmin (tuntemukset itsellä). Vähän kiusallinen olo oli, ku en tiennyt kuinka eri tavalla tunsimme tilanteessa? Halusin ajatella hyvällä tavalla, mut totuus voi olla toisenlainenkin 🤗🫣 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitin häntä kokemastani, samalla pakenin paikalta, en osannut kohdata tilannetta omasta mielestäni hyvin, koska luulin erehtyneeni kokemastani ja pelkäsin joutuvani noloon tilanteeseen itseni kanssa 🫣🤭😘Jäitkö kaipaamaan kuitenkin? Mulla on ollut tuollainen kohtaaminen erään miehen kanssa. Mietin kun luin että oletko sä hän ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Etsitty on.
Harmi. Olisit puhunut kaivatun kanssa kuitenkin ensin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jäitkö kaipaamaan kuitenkin? Mulla on ollut tuollainen kohtaaminen erään miehen kanssa. Mietin kun luin että oletko sä hän ?
Vähän sitäkin, mut tiedostan, että meillä on aika eri elämäntilanteet ja siksi en halua kaipaukselle antaa kovin paljon tilaa. Hetki oli mieleen ja oli kiva kokea se hetki hänen kanssaan.
- Anonyymi
En oo nähnyt koskaan mitään eikä ole mitään.
- Anonyymi
😇
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
😇
Ei ja ei ja vielä kerran ei
- Anonyymi
So you not falling on a any memorylane whatsoever? Seems trending these days, bro
- Anonyymi
Unissani viimeksi, etenihän se,
haleihin ja viekukkain nukkumiseen.
💔😪- Anonyymi
Nukkuen näkee unta nukkumisesta 🤭
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nukkuen näkee unta nukkumisesta 🤭
Juu sellaiset jänskiå unia. On nähty usein 💤💤💤
- Anonyymi
Siitä on kyllä ihan liian kauan, joulukuussa ehkä.. eteni alkuun ihan kivasti, kunnes kertoi viimeisellä kerralla yhtäkkiä saavutuksistaan ja kuinka tarjontaa riittää. Se jäikin viimeiseksi tapaamiseksi 🤷♀️
- Anonyymi
Noin kolmevuotta sitten
- Anonyymi
Varmaan viisainta siirtyä seuraavaan potilaaseen 🤭
- Anonyymi
No sehän sattui tähän aika ikkunaan... Missä päin Suomea mahtoi kohtaaminen tapahtua?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No sehän sattui tähän aika ikkunaan... Missä päin Suomea mahtoi kohtaaminen tapahtua?
Keski-pohjanmaalla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Keski-pohjanmaalla
No ullatuuus ohi män...☀️ kesään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varmaan viisainta siirtyä seuraavaan potilaaseen 🤭
Henkilökunta ei saa yhtyä potilaisiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Henkilökunta ei saa yhtyä potilaisiin.
Omalla vastuulla saa🤗🤭❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Keski-pohjanmaalla
Minkälaisessa ympäristössä näitte viimeisen kerran livenä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ullatuuus ohi män...☀️ kesään.
Meaning what?
- Anonyymi
Näin eilen illalla ja yhtä komeena kuin aina 🤗
Uskaltaisinpa mennä jutteleen hänen nenänsä etee.
Antaiskohan pakit🙄 - Anonyymi
Juuri äsken ~10min sitten juteltiin, ihanin ja täydellisin nainen jonka tiedän.
- Anonyymi
Töissäkö?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Töissäkö?
Kyllä töissä eilen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä töissä eilen
Satunnaisesti nähdään 🤔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Töissäkö?
Ei töissä, siellä minulla on toinen nainen, ihanin ja täydellisin nainen jonka tiedän.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Satunnaisesti nähdään 🤔
Näin voisi todeta, ihana olet
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Satunnaisesti nähdään 🤔
Mistä juteltiin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä juteltiin?
Ruuasta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ruuasta.
lounaspaikoista?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
lounaspaikoista?
Meidän työpaikalta ei lähdetä ulos lounaalle..
- Anonyymi
Kirous asetettu teille kaikille, saatte kokea kaikkea pahaa töihin, rahaan, uraan, kotiin, ja jokaiseen asiaan elämässänne.
Demoni toimi ja tuo rahani jo tänään.
Iske ja laita ne kärsimään mitä vittumaisilla tavoillla ja toimi ja tuhoa. Ja estä tulemasta tänne. Yhtä monta vuotta, ne mitä rahassa maksoivat voit heiltä välttää jos tuot rahat jo tänään mutta tuhoa kaikkea muutta ja uraa ja mainetta ja kiduta niitä ja tuhoa elämää, ja tapa ne jotka yrittivät tappaa jos Jumala pelastaa niiden asia. Visko seinään ja tuhoa joka työ jutusta, rahasta ja asiasta. Tuhoa, laita ne kärsimään ja hakkaa.
Kirous purkautuu itsestään kun ovat kärsineet ja saaneet tuhoa ja raha palautunut. - Anonyymi
ja estä niitä saamasta, estä rahaa mitä eivät maksaneet ja tuhoa elämää, hakkaa yhtä paljon ja häiriköi alista ja kiusaa, vainoa ja alista ja laita ne kärsimään.
- Anonyymi
autoin ja kirosin, ja toimin ne asiat mitä haluat ja synnyn uudelleen kanssasi seuraavaan elämään heti kuoltua vanhana.
Kirous asetettu oikeuteen, karmaan ja heidän toimintaan. ja väkivaltaan ja muuhun,- Anonyymi
Mikäs se miestä riivaa kun tarttee yrittää kumota tyyliin koko oikeusjärjestelmä kirouksella? Paha sanoa, mutta tsemppiä..
- Anonyymi
Hakkaa ne ämmät ja äijät ja niin pitkään että sanoo itsensä irti ja hoida kaikkea inhottavaa, ja yhtä monta vuotta.
TUHOA KUNNOLLA JA VÄKIVALLALLA JA KATSO ETTÄ KÄRSIVÄT: PAHIMMAT PÄÄTTÄVT URANSA TALOUSRIKOKSIIN JA TUHOA OMAISUUTTA JA RAHAA:
KIROUS KIERTÄÄ JA TUOHOAA JA SYÖ JA PILAA JA HAKKAA KUNNES KÄRSINEET: ETSI MINUNA OLLEET JA VIENEET JA VALEHTELIJAT JA JÄRJESTELIJÄT JA TUHOA NE: POLTA KODIN VARKAAN JA HÄIRIKÖT JA PILAA BUSINESSTÄ ESTÄ RAHAA JA HAKKAA ELÄMÄÄ;
TUHOA NE SALOT JA HOMMAA SITÄ PORUKKAA VANKILAAN JA ÄIJIÄ SIPERIAAN- Anonyymi
Kumman sukupuolen edustajien hakkaamista sinä palstaäijä pidät ensisijaisen tärkeänä? Tämä kysymys kertokoon olennaisen
- Anonyymi
Helmi-maaliskuu ja eteni oikein roimasti..❤️🩵
- Anonyymi
Jos oikein roimasti eteni, niin kai sitä oltais jo suhteessa eikä postattais hymiöitä palstalla?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos oikein roimasti eteni, niin kai sitä oltais jo suhteessa eikä postattais hymiöitä palstalla?
Se on joko stalkkeri tai tekoälyn postaus.
- Anonyymi
Näimpä, kunnes realiteetit tuli väliin :,(
- Anonyymi
Tänään noin 17.00. Ei näyttänyt erityisen iloiselta kohtaamisesta, eli ei edennyt. :D
- Anonyymi
Tänään nähtiin taas muutamaan otteeseen. Katseessasi oli taas sitä jotain, joka saa tämän pään ihan pyörrykssiin. Jouduin pari kertaa olemaan kuin en huomaisi, koska en olisi pystynyt enää handlaamaan.
- Anonyymi
2.5 vk sitten
- Anonyymi
Missä näitte?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä näitte?
Mitä se tänne kuuluu missä joku näkee jonkun??
- Anonyymi
Niin nähtiin❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin nähtiin❤️
Ohi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä se tänne kuuluu missä joku näkee jonkun??
Eihän tänne voi kuuluakaan, ei tämä mikään puhelin ole, tänne kirjoitellaan.
- Anonyymi
Tänä aamuna hänet, suloisen naisen, mutta en tiedä, onko mitään sen kummempaa kuin se, että silloin tällöin nähdään. Ei toisen kiinnostuksesta oikein voi olla varma.
- Anonyymi
Kiinnostaa ❤️🤗
Minkä näköinen olet?
- Anonyymi
Tänään töissä m-n
- Anonyymi
Näin! Eteneni panoille käykö kateeksi
- Anonyymi
Valetta 🙄
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Valetta 🙄
Varmasti näin, mitä tulee tähän palstaäijän mokellukseen, mutta saako udella mikä saa sinut ikäänkuin kiistelemään näitä kommentteja? Oletko vähän omissa maailmoissa myös? No kyllä olet aivan selvästi
- Anonyymi
Aika just 🤗se on niin komee ukko et senkun sais pulloon.
🚬😮💨- Anonyymi
Apa, auttakaa! Ei sinne, olen täällä pullossa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Apa, auttakaa! Ei sinne, olen täällä pullossa.
Raotan vähän korkkia että ilma kiertää. Sori kun huomasin tämän sun avunpyynnön näin myöhään 😂joko sä oot pökränny sinne pohjalle
🤭🤗❤️😂
- Anonyymi
Muutamia päiviä sitten. Ulkonäöllisesti ihan minun tyyppinen mies. Näyttää vähän pojalle mistä viehätyn aina hurjan paljon. Tulee olo että uskaltaisin ja haluisin olla hänelle herkkis ilman maskeja ja rakastaa. 🤗
- Anonyymi
Eteneehän tuo, koko ajan kauemmaksi toisistamme 😝
- Anonyymi
Mikset tee jotain lähentymisen eteen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikset tee jotain lähentymisen eteen?
Yritin joskus ja sitten tulikin "este" ja sitten kaikki levisi tuulettimeen. Ei sillä oikeastaan ole väliä enää. Kunhan länkytin 😁
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yritin joskus ja sitten tulikin "este" ja sitten kaikki levisi tuulettimeen. Ei sillä oikeastaan ole väliä enää. Kunhan länkytin 😁
Se on harmi jos kaikki ihana katoaa tuulettimen takia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on harmi jos kaikki ihana katoaa tuulettimen takia.
Sanoppa muuta!
- Anonyymi
En ole halunnut suhdetta, ennen kuin ihastuin tummatukkaiseen mieheen. Sitä ennen koin viihtyväni hyvin yksin! Nyt en enää pidä yksin olemisesta
- Anonyymi
Koetko naisena esiintyen sitä sun tätä mölisevä mies tähän letin värin merkityksellisenä?
- Anonyymi
Tykkään sun tunteissa avoimesta kirjoitustyylistä.
mieheltä muuten vaan
- Anonyymi
Mun ihastus on sellainen vaalea sinisilmäinen.
Komea miehekäs unelma. En näe ketään muita kuin hänet. Hän erottuu kaukaa. Pääsisimpä sen kanssa vähän puuhastelemaan 😉😘- Anonyymi
No mikä ettei!
- Anonyymi
Kuinka komea ja miehekäs koet olevasi, itseäsi ylistävä mies?
- Anonyymi
Mun ihastus on sellainen vaalea sinisilmäinen mies. Nehän oli Hitlerin päiväuni.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mun ihastus on sellainen vaalea sinisilmäinen mies. Nehän oli Hitlerin päiväuni.
Oon miettiny kans että jos vielä tulis joku Hitlerin lainen niin säästyisin keskarilta kun oon vaalea ja sinisilmäinen
- Anonyymi
Huhtikuun 12.päivä.
- Anonyymi
Se oli kesäkuuta ja mä lähdin menee, kun pelästyin. Mikään ei edennyt mihinkään.
- Anonyymi
Sama juttu, mutta en pelästynyt vaan luovutin tosiasioiden edessä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sama juttu, mutta en pelästynyt vaan luovutin tosiasioiden edessä.
Joo, mä en voi luovuttaa kun on tapahtunu sarja hyviä asioita hänestä lähtien.
- Anonyymi
Siitä on aikaa, kaikki näytti hetken niin hyvältä, mutta elämän nurja puoli vei voiton.
https://www.youtube.com/watch?v=4l-Z3RYykyE&list=RD4l-Z3RYykyE&start_radio=1 - Anonyymi
Odotan lauantaina😜
- Anonyymi
Missä ketä?
- Anonyymi
Minua ainakin odotetaan lauantaina vaikka nähtiin kyllä tänäänkin. Odotan itsekin 😌
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä ketä?
Odotan lasta, vain lauantaina, se tuli genitaaleista
- Anonyymi
Toukokuussa ja meidän välit laitettiin jäihin.
- Anonyymi
Sinä laitoit. Miksiköhän?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä laitoit. Miksiköhän?
En. Kyllä siinä ihan molemmat oli jäitä mättämässä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mut kysymykseen vastaus: Mulla loppui voimat, olin tosi väsynyt.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ohi. Yritin niin paljon kuin mahdollista, ilman että voidaan puhua ahdistelusta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ohi. Yritin niin paljon kuin mahdollista, ilman että voidaan puhua ahdistelusta.
Ootko mies? Itse tulkitsin kyllä monta juttua niin, että hän halusi ottaa etäisyyttä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ootko mies? Itse tulkitsin kyllä monta juttua niin, että hän halusi ottaa etäisyyttä.
Nainen olen/18.21.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nainen olen/18.21.
No oibitten. Tsemppiä sulle.
- Anonyymi
Sadettanssii räntää sataa
- Anonyymi
2020 kevät.
- Anonyymi
Missäpäin Suomea tuo tapahtui?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missäpäin Suomea tuo tapahtui?
Pohjois-Suomessa.
- Anonyymi
valtava ikävä kaivattuani 😥 en tiiä onko hän enää ees elossa 💔 oli kauneinta koko maailmassa ✨ ja se sielu ja luonne 💝 en uskaltanut halata kaivattuani 🤗 olisin kyllä halunnut antaa lempeän halin, olit todella lempeä, ystävällinen, välittävän ja lämpimän oloinen nainen, haliystävä 💖 rakastan sua eniten maailmassa 🤍 anteeksi että olin olemassa 😢 olisin halunut olla ystäväsi, olit koko elämäni 🙏
- Anonyymi
Kerro toki emojitarramies lisää naisten sieluista ja luonteista, aina yhtä hilpeää luettavaa
- Anonyymi
Tuohikuussa jäniksenpäivänä tavattiin, mutta minä olen sentään RUMA TURJAKE NAINEN joten hän lähti juoksemaan minua pakoon.
Henkinen raiskaaja hänestä tuli ja eli läheni, mutta ei näin VÄKIVALTAISEN RUMAN TURJAKE MIEHEN KANSSA VIITTI edes RUMA TURJAKE NAINEN olla, koska hänen kanssa joutuu PAINIMAAN- Anonyymi
Kenelle ”turjake naiselle” se naisia esittävä setä on noin katkera? Itse en kyllä usko, että näihin performansseihin liittyy ketään varsinaista yksilöä, kunhan vaan jotain mongerrusta elämänkoululaisille pidät täällä syystä ei mistään
- Anonyymi
Ehkä tänään, mutta ihan voi olla varma.
- Anonyymi
En tiedä ja siihen liittyi asioita, josta tämä päivänäkään selvyyttä saanut. Tulevaisuus on sen vuoksi täysin muualla kuin Suomessa.
- Anonyymi
Äsken. Olimme alasti ja sillai...
- Anonyymi
13.6.
- Anonyymi
Niin…ja taisi mennä takapakkia.
- Anonyymi
Nähtiin silloin. Oli ihan mukava kohtaaminen. Jäi sekavat fiilikset. Tiedän, etten saisi enää tuntea näin vahvasti ja ikävöidä.
Miehelle naiselta.
- Anonyymi
mietin lähinnä miten aikovat korvata tämän vuoden ja, pysyä kaukana ja miten niitä saisi hakattua, takaisin. hirveää kun toisilla on sairas psyyke ettei anna, saada, muita ihmisiä elämäänsä tai tehdä edes omia töitä tai mitään mitä ei heidän kanssa jaeta, ja, yrittää mukaan sekopää elämäänsä mikä ei kiinnosta vitun vertaa.
- Anonyymi
te ootte tehnyt töitä omiin juttuihinne niistä tulee teille ei mini jutuista. ette ole ollut ansiomielessä niihin osallisena. kohta teki huudatte täällä jättäkää rauhaan tämä ei kannata. älkää varastako tai valehdelko rahat mitä tulee tulee ihan muista jutuista sama kaikki hyvä ja vakaus, ja moraalisesti oikein auttaminen. se teidän juttu ei oikeasti tuota vain hakkaatte muista ja alistatte ja pakotatte ihmisiä juttuihinne. se on ok jostte hyvää mutta rahaa ja hyvää täältä ei niihin anneta vaan sitten olette vähemmällä saatte kunniaa.
- Anonyymi
jos et ole missään oikeasti mukana et saa mitään rahaakaan suoraan. eikä teistä kukaan osaa hoitaa minun juttuja mistä rahaa tulee ja, estötte vielä kaikkea. Emilia ja, muut teidän aika o mennyt niihin eri sukuihin, ja palkkaksi saatte heiltä miehen ja, lapsen. tai voivat ostaa onlefans juttuja. itse pääsi onneksi siitä pois, siis tuosta heidön perhejärjestelystä, ja nämä rahat tulee edellisistä jutuista ja onneksi taas omissa jutuissa kunnolla kiinni. jotka tuottaa, myös rahaa.
- Anonyymi
samoin siitä Leenan ja Mirkan jutuista on onneksi päästy jo eroon. sanoin näistä epämieluisista ja sairaista työ kuvioista ja existä myös.
- Anonyymi
samoiten kaikista ritareihin ja viikinkeihin liittyvistä jutuista.
- Anonyymi
vielä viimeistellään tohmolat ja nuuttilat ja, muut myös lapsidts ettei pääsee viemään tai hakkaamaan omiin juttuihinsa
- Anonyymi
Tammikuussa hän oli viel kunnolla kaivattu ja vielä huhtikuun lopulla jollain tasolla. Ollaan kyllä nähty koko ajan.
- Anonyymi
Mihin se huhtikuussa kosahti?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mihin se huhtikuussa kosahti?
Asioihin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Asioihin.
Mitä teet täällä jos ei enää ole kaivattua?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä teet täällä jos ei enää ole kaivattua?
Enkö saisi?
Hengailen, höpöttelen ja vitsailen, sel puran ajatuksiani tänne.
Välillä kaipaus vieläkin yrittää hiipiä.
Ja kai olen jo jäänyt vähän koukkuun tähän..
Oliko muuta kysyttävää? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Enkö saisi?
Hengailen, höpöttelen ja vitsailen, sel puran ajatuksiani tänne.
Välillä kaipaus vieläkin yrittää hiipiä.
Ja kai olen jo jäänyt vähän koukkuun tähän..
Oliko muuta kysyttävää?Ei ole. Itsellä aika sama kuvio. Huhtikuun alussa valkeni asioita. Sen jälkeen ollut sen asian purkua tänne. Ja pelleilyä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole. Itsellä aika sama kuvio. Huhtikuun alussa valkeni asioita. Sen jälkeen ollut sen asian purkua tänne. Ja pelleilyä.
Mitä sulle valkeni?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä sulle valkeni?
Kuviot ja pelleily. Että oli pidetty porukalla hauskaa. Ei siinä mitään. Olen asian kanssa sinut jo.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuviot ja pelleily. Että oli pidetty porukalla hauskaa. Ei siinä mitään. Olen asian kanssa sinut jo.
Pelleily täälläkin.
Mikä ihmisiä nykyään vaivaa? Joku tunne-elämän vaurio? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai sinullakin.Niin minullakin.En oo sinut koska siihen liittyy salakuvaamista ja ihmisarvonloukkaukset sekä tienaamista niillä.
Kiinni jäivät aikaa sitte,silloin alkoi hämääminen pelko perseen alla.Tiedättekö keinon pienempi paha näkysälle ,se peittää pahemman pahan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai sinullakin.Niin minullakin.En oo sinut koska siihen liittyy salakuvaamista ja ihmisarvonloukkaukset sekä tienaamista niillä.
Kiinni jäivät aikaa sitte,silloin alkoi hämääminen pelko perseen alla.Tiedättekö keinon pienempi paha näkysälle ,se peittää pahemman pahan.Pystytkö kertoa jotain enemmän tästä? Tiedän porukan joka salakuvaa, epäilen itekin olevan jollain pätkällä. Tiedän et heillä whatsapis oma ryhmä, jossa jakavat videoita, mahdollisesti myös of:s......
- Anonyymi
En oo nähnyt ,se tukehtuu pskaan.Sivarit ei kestä edes hienhajua.Pitäs pakottaa muutamaksi viikkoa metsään asumaan ilman suihkua ja riulle istuun nättien tyttöjen kanssa.Katsotaan kestääkö tään jälkeen vanhojen naisten pskaa.
- Anonyymi
Näin viimeksi syyskuussa -23 ja löysimme toisemme maaliskuussa -23. Kaikki päättyi vaikka tiedän että meidät tarkoitettiin toisillemme ❤️. Puolisen vuotta se kesti...ikävöin yhä koska rakastan! ❤️
M - Anonyymi
2022 bussipysäkillä. Käänsi selän. Eikä ollut paljon sanottavaa itselläkään. En tarkalleen muista kaikkia asioita. Toivottavasti en loukannut sua. Se oli puhdas ihastuminen. Mut en koe et mitenkään olisin ansainnut mun kohtaloa. Kaipa tiesit. Elämä on outo juttu. Kaikkee hyvää sun elämään. Mun elämä on sirpaleista kiinni liimattu. Toivottavasti tuli kunnon erikeeperiä🫣
- Anonyymi
Ei siitä kovin kauaa ole kun kaunis mies nojaili lähistöllä omissa ajatuksissaan ja katseli muualle päin..jo kaukaa huomasin hänet koska hän näytti paremmalta kun kukaan ja kun kävelin ohi niin keho reagoi myös
- Anonyymi
Katseli muualle 😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Katseli muualle 😂
Niin🥹Tai luuriansa.Ihan sama. Näytti hyvältä!Ei tommosia näe about ikinä
- Anonyymi
Päätin et ensi kerralla perin sulta suudelman ohikulkumaksua💋💄
Vapaaehtoisesti tai väkisin varastan suudelman. Mitä siihen sanoisit?
🤭❤️- Anonyymi
Voi kun ihanuus M nainen perisi aina suudelman kun ohi kuljen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaipaako joku Minnaa taas? 🫠🥰😍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai Marika?
- Anonyymi
Itkettää kun kulunut jo liian monta päivää näkemättä❤️
Musta tuntuu että välttelet 😔- Anonyymi
Niin on, mutta en ole vältellyt.
Ei varmaan ole mulle tarkoitettu
-Nainen sivusta
- Anonyymi
Tiedän rakas ettei aina huvita hakeutua seuraan kun raskas fyysinen työ ja mulla henkinen ja välillä sitä on todella poikki. Mut silti olisi ihana nähdä koko ajan.
Näätävää tämä. Elän vain sillä hetkellä kun sä olet lähellä, vierellä ❤️🤗- Anonyymi
Niin, lähellä on lupa olla.
Rauhallista illanjatkuva, tvruallista.
https://m.youtube.com/watch?v=XSEn7Fhbw64
- Anonyymi
Huomenna miehen. Mutta eipä tästä puoleltasi mitään tule 🥺
- Anonyymi
Ikävä 🥺
- Anonyymi
Ei kai sen ole enää ollut tarkoituskaan edetä. Ihan tyytyväisiä ollaan kumpikin omilla tahoillamme. Kyllä ne ihastukset ohi lopulta menee, kuten aina.
- Anonyymi
Mistä tiedät että toinen on tyytyväinen? Oletteko keskustelleet?
- Anonyymi
Tuntematon liikkuva esine aurinkokunnassa käväisi, jatkoi matkaansa. Tähtienvälistä materiaa.
- Anonyymi
Iha justiin nähtiin viime vuojen kesäkuusa ja sanosinkin, että suhe kyllä hyppäs pitkän harppauksen etiäpäin, kun tuo morsiomeni sanokin het, että "haista kuule vittu", mikä kyllä oli pieni yllätys että hää näikin suoraa toi halujaan minulle tiejoksi, no minullehan tuo soppii, mutta annon himon vielä yltyvä, ettei luule miun olovan mikkään heleppo knakki!
Homma on nyt siis pohojustettu jo sille mallille, että seuraavalla tapaamisella ryhrykin heti hänen toivomiinsa hommiin. Näin myö panomiehet toimittaa näisä naisasijoisa- Anonyymi
Onnea sulle 🍀
Hyvä siittä tullee mut lupauvukko ukko miul jos pakit tulloopi?
- Anonyymi
Monta kuukautta sitten, en enää muista enkä ajattele kun aikaa on jo mennyt liikaa.
- Anonyymi
Paikassa, jossa ei oltu aiemmin nähty. Olisipa rakkaani, aina. ⚓️❤️
- Anonyymi
Those things don't belong here👎
- Anonyymi
Siitä alkaa kohta olla vuosi, kun näin hänet viimeksi, mutta juttelin hänen kanssaan viimeksi aiemmin tänään.
- Anonyymi
Palstaa ei lasketa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Palstaa ei lasketa
Kyllä se oli ihan puhelin, jossa puhuin, siis en kirjoittanut.
- Anonyymi
Eilen ja p-aska kohtaaminen 😔
- Anonyymi
Mitä tapahtui?
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 192311
Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan
Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs561864- 1781523
- 821493
- 231490
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti "En pystynyt olemaan siellä enää"
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti – "En pystynyt olemaan siellä enää" Ennen sotaväki oli3101443Martina Aitolehti poseeraa Ibizalla
Ihanaa! Ibiza on ihan paras paikka lomailla hengaillen, viinistä ja iltamenoista nauttien. Säpinää riittää. Aitolehti1011071Ollaanko me tyhmiä mies?
Miten ihmeessä me onnistuttiin saamaan tästä näin pitkällinen ja masokistinen kuvio. Miten? Jos toisesta tykkää, näinhä631027Unelmoin päivästä, jolloin voimme olla yhdessä.
Niin pieni kuin sydän onkin, sä oot siellä ja ne mun isot tunteet sua kohtaan ❤️Sydämeni sykähtää joka kerta kun sut nää341005- 349894