Peräkärryssä ei 1 punainen ajovalo vain palaa meidäkin valot eivät toimi oikein minun autolla toimii ,mutta isän autossa ei isän auton pistokkeessa vikaa ,yleensä pistokkeen joutuu uusimaan sähköpistokkeet ruostuneet kiinni ruuvit .Uudet pistokkeissa värikoodi mihin kukin johto menee ,vähän hankalaa jos on värisokea ristiin johdot menevät.
Peräkärryjä nähty eilen 5 kpl valot eivät toimi ihan uudenkin näköisiä autossa valot toimivat
Anonyymi-ap
4
301
Vastaukset 4
- Anonyymi
Miksihän oikea neuvoni poistettiin? Se oli tee-se-itse miehelle oiva opastus ellei osaa muuten asiaa. Ihme poisto j akaikenmaailman törky viestit saa olla eikä poisteta vaikka kuinka tekee ilmoituksia asittomuudesta tai vaarallisuudesta.
- Anonyymi
Aika usein poistetaan asialliset viestit. Ja kun kirjoittaa uudelleen sen niin sekin poistetaan. Joku ei kai pidä viestistä ja ilmoittaa sen ja automaatti poistaa sen.
Olen huomannut myös että kaikki todella rasistiset viestit saa jäädä eikä poisteta vaikka kuinka ilmoittaisi niistä.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 731140
Tässä ovat Elämäni biisi -vieraat lauantai 3.10. - Yksi vieras on todellinen suomalaisten suosikki
Jos menisit Elämäni biisiin, mikä olisi elämäsi biisi ja miksi? Elämäni biisi tulee suorana lähetyksenä Tampereelta. K15976En voi kertoa meistä kenellekään
Minulla on ikävä sinua mies.. Oon yrittänyt taas unohtaa, mutta silti tulet mieleeni lähes päivittäin. Eihän meitä voi o61940- 65841
- 60760
- 57720
- 61634
SuMetKu konkursissa
Asiakastiedon sivulla oli, SuMetKu asetettu konkurssiin. Tulihan se seinä vastaan lopultakin suuruudenhulluudessa.24630Kadutko mies sitä miten reagoit?
..siihen sotkuun, jonka jälkeen mikään ei ole ollut kuin ennen. 🥺49627- 133606
- 67606
Suutuin lähinnä itselleni
Kun irl juttujen takia näyttää erittäin epätodennäköiseltä, että olisin millään tavoin toivottu henkilö sulle.34581- 50559
Miksi meille jäi
Niin huonot välit vaikka meistä kumpikaan ei ole tunteilleen mitään voinut. Ehkä se kohtalo on sitä mieltä ettei kuitenk35519- 29515
- 33510
- 72486
- 18484
- 40467
- 24449