Peräkärryssä ei 1 punainen ajovalo vain palaa meidäkin valot eivät toimi oikein minun autolla toimii ,mutta isän autossa ei isän auton pistokkeessa vikaa ,yleensä pistokkeen joutuu uusimaan sähköpistokkeet ruostuneet kiinni ruuvit .Uudet pistokkeissa värikoodi mihin kukin johto menee ,vähän hankalaa jos on värisokea ristiin johdot menevät.
Peräkärryjä nähty eilen 5 kpl valot eivät toimi ihan uudenkin näköisiä autossa valot toimivat
4
252
Vastaukset
- Anonyymi
Miksihän oikea neuvoni poistettiin? Se oli tee-se-itse miehelle oiva opastus ellei osaa muuten asiaa. Ihme poisto j akaikenmaailman törky viestit saa olla eikä poisteta vaikka kuinka tekee ilmoituksia asittomuudesta tai vaarallisuudesta.
- Anonyymi
Aika usein poistetaan asialliset viestit. Ja kun kirjoittaa uudelleen sen niin sekin poistetaan. Joku ei kai pidä viestistä ja ilmoittaa sen ja automaatti poistaa sen.
Olen huomannut myös että kaikki todella rasistiset viestit saa jäädä eikä poisteta vaikka kuinka ilmoittaisi niistä.
- Anonyymi00007
Haluutko deitin tänä iltana? Klikkaa ja aloita! https://Leslie.hoty.lat/Leslie#/?/?/01pdlnkc1
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 741084
- 68984
Miltä se tuntuu
Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s104938- 47932
- 51885
- 49694
- 31649
Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?34587- 50580
- 38536