Mies ☕️ Täällä on joku mies-nainen ahdistellut miehiä koko yön kaasu pohjassa. Älä mieti, että se olin minä 🫤
Aurinkoista päivää 🌞🩷
Huomenta
15
252
Vastaukset
- Anonyymi
Linnun laulua ja auringon paistetta ; )
- Anonyymi
Joo, en omi tuollaisia juttuja ollenkaan. Herkkä mieleni tarvitsee turvallisen ja rakastavan naisen.
- Anonyymi
Huomenta, kostealta näyttää, ulkonakin. ;-))
- Anonyymi
Luotto ei pelaa ilmeisesti, huomenta☕️🌞 aurinkoista päivää sinulle❤️🔥
- Anonyymi
Pelaa se 😘☕️❤️🔥
- Anonyymi
huomenta, enkö ole sanonut että ☕️🌞 ihan turhaan kirjoitat ja haluat saada aarteeni sekaisin kiusaamalla käyttäen aurinkoista päivää! Jätä rauhaan
- Anonyymi
Sinähän tätä teet, olen varattu ja yhteydenpito jatkuu, säälittäväää
- AnonyymiUUSI
Ja ”te” pidätte yhteyttä täällä sualistossa niinkö, itsekseen kirjoitteleva aloittajaäijä? Muhahaha
- Anonyymi
Voit lähteä töistä kaasupohjassa🌞☕️ ei kiire takaisin, aurinkoista loppuelämää
- Anonyymi
🤔 En usko, että oli mun kullalta tämä viesti.
Ap
- Anonyymi
eiköhän se ole se mies joka niitä tehtailee. mukavaa päivää.
- AnonyymiUUSI
No se just, eli tämä emojeita viljelevä naisena esiijyvä aloittajaäijä
- Anonyymi
ISI mie s? Miksi ihneessä niin tekisi?🤨 taidat nauttia tästä?
- Anonyymi
Häh? 🤔
- Anonyymi
Hyvää huomenta🩷
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1723375Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3732161Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii542097- 421988
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321481Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em931241- 541203
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul3941091Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles1151015- 46889