Meillä on

Anonyymi-ap

ikäeroa. Varattuja olemme molemmat. Kipeää tekee se että emme voi olla pari. Hullua tämä on. Miten tunteista eroon?

51

570

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

Paljonko on ikäeroa?

• Anonyymi
        UUSI

Liikaa.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Liikaa.

Mikä on liikaa?

• Anonyymi
      UUSI

Ootko T mies?

• Anonyymi
        UUSI

En ole T-mies.

• Anonyymi
      UUSI

no tossa kohtaa ainoa mahdollisuus on kaveruus.

• Anonyymi
        UUSI

En pysty olemaan vain kaveri.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

En pysty olemaan vain kaveri.

okei.no si sulla varmaan väylä häne suuntaa pysyy palstalla

• Anonyymi
      UUSI

Jos kyseessä on oikea rakkaus niin ei siinä merkkaa ikäero, muut asiat tärkeämpiä ❤️

• Anonyymi
        UUSI

Kunpa ihmiset ymmärtäis tämän. Love is love. Miksi miettiä liikaa. Jos joku tuntuu oikealta niin saa rakastaa.

• Anonyymi
      UUSI

Keskity siihen puolisoosi ja pyrkikää yhdessä tekemään suhteesta kiinnostava taas.

• Anonyymi
        UUSI

Se on vaikeaa. Tunnen tätä ihmistä kohtaan vastustamatonta vetoa, monessa mielessä.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Se on vaikeaa. Tunnen tätä ihmistä kohtaan vastustamatonta vetoa, monessa mielessä.

No kerroppas sitten sille puolisolles myös äläkä kiellä, ansaitsee tietää.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mistä tiedät mitä olen kertonut ja kenelle?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mistä tiedät mitä olen kertonut ja kenelle?

Miehet ei ykeensä myönnä mitään puolisolle. Pettäjiå kaikki

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Et tiedä olenko nainen vai mies. Et tiedä mitä olen kertonut ja kenelle. Yleistät ihan liikaa.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ja lisäyksenä, kyllä sen käytöksestä huomaa kun se muuttuu ja ollaan jossain ihan omassa kuplassa.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ja lisäyksenä, kyllä sen käytöksestä huomaa kun se muuttuu ja ollaan jossain ihan omassa kuplassa.

Entä sitten vaikka huomaisi?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Entä sitten vaikka huomaisi?

Haluat että puoliso itse huomaa ettei tarvitse sanoa mitään kun et uskalla?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Huomannut jo

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Huomannut jo

Ja olet myöntänyt asian?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä selität? Et sinä tiedä mitä olen kertonut ja kenelle.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kerro sinä olehyvä!

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ja olet myöntänyt asian?

En ikinä myönnä mitään! Täysin merkitsemätöntä kun on ollut vaan himoa , se ei ole rakkautta, vaimoani rakastin rakastan elämäni loppuun saakka. Todisteita ei ole eikä tule, jatkaisit Matkaa

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kerro sinä olehyvä!

Pitäisikö teidän mennä yhteiseen kahvipöytään puolisonne kanssa ja selvittää asiat?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Pitäisikö teidän mennä yhteiseen kahvipöytään puolisonne kanssa ja selvittää asiat?

Miksi ajattelet että puolisoni ei tiedä?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ja olet myöntänyt asian?

Tuo "Huomannut jo" Ei ole ap.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Se on elämää kun se on väärin niin etsi oma kumppani tai tee ittelles jotain koska jotain vikaa sinussa täytyy olla jos ei oman kumppanin kanssa himot kohtaa, oletko sellainen joka egoans pönkittää , oisko OK kun omasi himoitsis muita! Jos joku hinoitsis Mun kumppaniin ei koske kukaan🍓❤️❤️❤️💚💚 tai…..

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Se on elämää kun se on väärin niin etsi oma kumppani tai tee ittelles jotain koska jotain vikaa sinussa täytyy olla jos ei oman kumppanin kanssa himot kohtaa, oletko sellainen joka egoans pönkittää , oisko OK kun omasi himoitsis muita! Jos joku hinoitsis Mun kumppaniin ei koske kukaan🍓❤️❤️❤️💚💚 tai…..

Sanoin että olemme varattuja molemmat. En tee itselleni mitään kielteistä. Minulle olisi ok jos kumppanini rakastuisi. Se ei ole valinta. En tarvitse egon pönkitystä enkä ole viallinen.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko ajatellut, että se johtuu vain siitä, että olet synnyttänyt hänestä mielikuvan, jossa et näe hänessä mitään vikoja, mikä voi johtaa sinut pahasti harhaan.

Ihmiset aistii paljon asioita ympärillä ja halusi voivat johtaa sinut harha teille? Kiinnostuksen herätessä voi käydä vähän samoin kuin rakastuessa, ettei huomaa edes niitä huonoja seikkoja toisessa?

Tai ei halua niitä ymmärtää, mikä voisi olla hyväkin juttu? Itse olen kerran erehtynyt toisesta todella pahasti, siksi oletan, että näin voi käydä muillekin? Ymmärrän, että hyvää mieltä on hyvä välillä ruokkia asioilla, jotka tuottaa sitä hyvää mieltä itselle.

Ongelmana voi vaan olla henkinen minä, jos se koukuttaa niin, että se voi kääntyä pahimmillaan itseään vastaan, jollei toinen olekaan sellainen, kuin ajatteli? Luotettava- luottamus toiseen- epäilyttävä- sokea näkemään totuutta toisessa? Kieltää ne ikävät puolet toisessa?

Toinen voi olla myös peluri, joka pelaa, kun huomaa toisen koukuttuneen itsestään ja peittää ne huonot puolet itsestään taitavasti, kun on kokemusta jo aiemmin vastaavista tilanteista.

Kalastaja voi olla taitava kalastamaan miestä/ naista vain oma etu mielessä. Toisen tunteista välittämättä. Siksi varovaisuus voi olla hyvästäkin. Vanhemmiten ja virheitä oppii, mut fiksumpi pääsee helpommalla.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko ajatellut, että se johtuu vain siitä, että olet synnyttänyt hänestä mielikuvan, jossa et näe hänessä mitään vikoja, mikä voi johtaa sinut pahasti harhaan.

Ihmiset aistii paljon asioita ympärillä ja halusi voivat johtaa sinut harha teille? Kiinnostuksen herätessä voi käydä vähän samoin kuin rakastuessa, ettei huomaa edes niitä huonoja seikkoja toisessa?

Tai ei halua niitä ymmärtää, mikä voisi olla hyväkin juttu? Itse olen kerran erehtynyt toisesta todella pahasti, siksi oletan, että näin voi käydä muillekin? Ymmärrän, että hyvää mieltä on hyvä välillä ruokkia asioilla, jotka tuottaa sitä hyvää mieltä itselle.

Ongelmana voi vaan olla henkinen minä, jos se koukuttaa niin, että se voi kääntyä pahimmillaan itseään vastaan, jollei toinen olekaan sellainen, kuin ajatteli? Luotettava- luottamus toiseen- epäilyttävä- sokea näkemään totuutta toisessa? Kieltää ne ikävät puolet toisessa?

Toinen voi olla myös peluri, joka pelaa, kun huomaa toisen koukuttuneen itsestään ja peittää ne huonot puolet itsestään taitavasti, kun on kokemusta jo aiemmin vastaavista tilanteista.

Kalastaja voi olla taitava kalastamaan miestä/ naista vain oma etu mielessä. Toisen tunteista välittämättä. Siksi varovaisuus voi olla hyvästäkin. Vanhemmiten ja virheitä oppii, mut fiksumpi pääsee helpommalla.

Korjaan, ymmärtää, mikä voisi olla hyväkin juttu? Enempi pahakin juttu?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Tiedän hänen huonot puolensa. Rakastan silti.

• Anonyymi
      UUSI

Azizam..

• Anonyymi
      UUSI

Rakkaus voittaa esteet jos se on todellista.

• Anonyymi
        UUSI

Niin tekee ❤️

• Anonyymi
        UUSI

Juuri näin.

• Anonyymi
      UUSI

Joku terapeutti vois tietää, miten tunteista eroon, ihan kaikista tunteista.

• Anonyymi
        UUSI

Miten kaikista vois päästä, mahdotonta

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Miten kaikista vois päästä, mahdotonta

Kuulopuheen mukaan joillain mielialalääkkeillä on tällainen vaikutus. -sivusta

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ei vaikuta ainakaan muhun🩶sivusta

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Niin niillä voi olla

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ei vaikuta ainakaan muhun🩶sivusta

Eri lääkkeet vaikuttaa eri tavoin ja vielä eri ihmisiin. Jotkut esim. sanoo, ettei pipulikaan enää värähdä millään ilveellä niitä popsiessa.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Eri lääkkeet vaikuttaa eri tavoin ja vielä eri ihmisiin. Jotkut esim. sanoo, ettei pipulikaan enää värähdä millään ilveellä niitä popsiessa.

Sekin voi olla totta🩶

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ja annostuksella on väliä. Oma normimasennuslääkkeeni vei tunteet pois, kun annostusta nostettiin tarpeeksi.

sivu

• Anonyymi
      UUSI

Niin en ikinä tajunnut miksei voida olla pari. Jos siis sinäkin pidät minusta

• Anonyymi
      UUSI

Miksei voida..

• Anonyymi
      UUSI

melkein että jos epäröit niin ei ehkä kannata yrittääkään.

• Anonyymi
      UUSI

Haluaisin kysyä samaa, kuin keskustelun aloittaja. Toisaalta voisi yrittää unohtaa tuon toisen henkilön, mutta hän tuo niin paljon iloa, ja en haluaisi tuhlata mahdollisuutta olla hänen seurassaan.
      Kyllä elämä on mahdollisuuksia täynnä, mutta sydämeni kuitenkin tietää, että hän on monella tapaa ainutlaatuinen

• Anonyymi
      UUSI

Rakastan. En anna ikäeron vaikuttaa, koska rakkaus voittaa ❤️

• Anonyymi
      UUSI

Onhan se 16 vuotta vanhempi mies sulle aika vanha

• Anonyymi
        UUSI

Peanuts peanuts

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua

Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä
      Äänekoski
      99
      2055
    2. Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa

Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.
      Maailman menoa
      288
      1866
    3. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      325
      1688
    4. Martina lähdössä Ibizalle

Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      204
      1555
    5. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      31
      1177
    6. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      90
      1134
    7. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      94
      1103
    8. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      51
      1047
    9. Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg

parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤
      Ikävä
      65
      1042
    10. Avustikset peruttu.

Aettokosken ampuraan rahat otettu poekkeen valtiolle.
      Suomussalmi
      58
      1028
    Aihe