ikäeroa. Varattuja olemme molemmat. Kipeää tekee se että emme voi olla pari. Hullua tämä on. Miten tunteista eroon?
Meillä on
51
570
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Paljonko on ikäeroa?
- AnonyymiUUSI
Liikaa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Liikaa.
Mikä on liikaa?
- AnonyymiUUSI
Ootko T mies?
- AnonyymiUUSI
En ole T-mies.
- AnonyymiUUSI
no tossa kohtaa ainoa mahdollisuus on kaveruus.
- AnonyymiUUSI
En pysty olemaan vain kaveri.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
En pysty olemaan vain kaveri.
okei.no si sulla varmaan väylä häne suuntaa pysyy palstalla
- AnonyymiUUSI
Jos kyseessä on oikea rakkaus niin ei siinä merkkaa ikäero, muut asiat tärkeämpiä ❤️
- AnonyymiUUSI
Kunpa ihmiset ymmärtäis tämän. Love is love. Miksi miettiä liikaa. Jos joku tuntuu oikealta niin saa rakastaa.
- AnonyymiUUSI
Keskity siihen puolisoosi ja pyrkikää yhdessä tekemään suhteesta kiinnostava taas.
- AnonyymiUUSI
Se on vaikeaa. Tunnen tätä ihmistä kohtaan vastustamatonta vetoa, monessa mielessä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Se on vaikeaa. Tunnen tätä ihmistä kohtaan vastustamatonta vetoa, monessa mielessä.
No kerroppas sitten sille puolisolles myös äläkä kiellä, ansaitsee tietää.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mistä tiedät mitä olen kertonut ja kenelle?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mistä tiedät mitä olen kertonut ja kenelle?
Miehet ei ykeensä myönnä mitään puolisolle. Pettäjiå kaikki
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Et tiedä olenko nainen vai mies. Et tiedä mitä olen kertonut ja kenelle. Yleistät ihan liikaa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ja lisäyksenä, kyllä sen käytöksestä huomaa kun se muuttuu ja ollaan jossain ihan omassa kuplassa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ja lisäyksenä, kyllä sen käytöksestä huomaa kun se muuttuu ja ollaan jossain ihan omassa kuplassa.
Entä sitten vaikka huomaisi?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Entä sitten vaikka huomaisi?
Haluat että puoliso itse huomaa ettei tarvitse sanoa mitään kun et uskalla?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Huomannut jo
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Huomannut jo
Ja olet myöntänyt asian?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mitä selität? Et sinä tiedä mitä olen kertonut ja kenelle.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kerro sinä olehyvä!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ja olet myöntänyt asian?
En ikinä myönnä mitään! Täysin merkitsemätöntä kun on ollut vaan himoa , se ei ole rakkautta, vaimoani rakastin rakastan elämäni loppuun saakka. Todisteita ei ole eikä tule, jatkaisit Matkaa
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kerro sinä olehyvä!
Pitäisikö teidän mennä yhteiseen kahvipöytään puolisonne kanssa ja selvittää asiat?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Pitäisikö teidän mennä yhteiseen kahvipöytään puolisonne kanssa ja selvittää asiat?
Miksi ajattelet että puolisoni ei tiedä?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ja olet myöntänyt asian?
Tuo "Huomannut jo" Ei ole ap.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Se on elämää kun se on väärin niin etsi oma kumppani tai tee ittelles jotain koska jotain vikaa sinussa täytyy olla jos ei oman kumppanin kanssa himot kohtaa, oletko sellainen joka egoans pönkittää , oisko OK kun omasi himoitsis muita! Jos joku hinoitsis Mun kumppaniin ei koske kukaan🍓❤️❤️❤️💚💚 tai…..
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Se on elämää kun se on väärin niin etsi oma kumppani tai tee ittelles jotain koska jotain vikaa sinussa täytyy olla jos ei oman kumppanin kanssa himot kohtaa, oletko sellainen joka egoans pönkittää , oisko OK kun omasi himoitsis muita! Jos joku hinoitsis Mun kumppaniin ei koske kukaan🍓❤️❤️❤️💚💚 tai…..
Sanoin että olemme varattuja molemmat. En tee itselleni mitään kielteistä. Minulle olisi ok jos kumppanini rakastuisi. Se ei ole valinta. En tarvitse egon pönkitystä enkä ole viallinen.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Oletko ajatellut, että se johtuu vain siitä, että olet synnyttänyt hänestä mielikuvan, jossa et näe hänessä mitään vikoja, mikä voi johtaa sinut pahasti harhaan.
Ihmiset aistii paljon asioita ympärillä ja halusi voivat johtaa sinut harha teille? Kiinnostuksen herätessä voi käydä vähän samoin kuin rakastuessa, ettei huomaa edes niitä huonoja seikkoja toisessa?
Tai ei halua niitä ymmärtää, mikä voisi olla hyväkin juttu? Itse olen kerran erehtynyt toisesta todella pahasti, siksi oletan, että näin voi käydä muillekin? Ymmärrän, että hyvää mieltä on hyvä välillä ruokkia asioilla, jotka tuottaa sitä hyvää mieltä itselle.
Ongelmana voi vaan olla henkinen minä, jos se koukuttaa niin, että se voi kääntyä pahimmillaan itseään vastaan, jollei toinen olekaan sellainen, kuin ajatteli? Luotettava- luottamus toiseen- epäilyttävä- sokea näkemään totuutta toisessa? Kieltää ne ikävät puolet toisessa?
Toinen voi olla myös peluri, joka pelaa, kun huomaa toisen koukuttuneen itsestään ja peittää ne huonot puolet itsestään taitavasti, kun on kokemusta jo aiemmin vastaavista tilanteista.
Kalastaja voi olla taitava kalastamaan miestä/ naista vain oma etu mielessä. Toisen tunteista välittämättä. Siksi varovaisuus voi olla hyvästäkin. Vanhemmiten ja virheitä oppii, mut fiksumpi pääsee helpommalla. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Oletko ajatellut, että se johtuu vain siitä, että olet synnyttänyt hänestä mielikuvan, jossa et näe hänessä mitään vikoja, mikä voi johtaa sinut pahasti harhaan.
Ihmiset aistii paljon asioita ympärillä ja halusi voivat johtaa sinut harha teille? Kiinnostuksen herätessä voi käydä vähän samoin kuin rakastuessa, ettei huomaa edes niitä huonoja seikkoja toisessa?
Tai ei halua niitä ymmärtää, mikä voisi olla hyväkin juttu? Itse olen kerran erehtynyt toisesta todella pahasti, siksi oletan, että näin voi käydä muillekin? Ymmärrän, että hyvää mieltä on hyvä välillä ruokkia asioilla, jotka tuottaa sitä hyvää mieltä itselle.
Ongelmana voi vaan olla henkinen minä, jos se koukuttaa niin, että se voi kääntyä pahimmillaan itseään vastaan, jollei toinen olekaan sellainen, kuin ajatteli? Luotettava- luottamus toiseen- epäilyttävä- sokea näkemään totuutta toisessa? Kieltää ne ikävät puolet toisessa?
Toinen voi olla myös peluri, joka pelaa, kun huomaa toisen koukuttuneen itsestään ja peittää ne huonot puolet itsestään taitavasti, kun on kokemusta jo aiemmin vastaavista tilanteista.
Kalastaja voi olla taitava kalastamaan miestä/ naista vain oma etu mielessä. Toisen tunteista välittämättä. Siksi varovaisuus voi olla hyvästäkin. Vanhemmiten ja virheitä oppii, mut fiksumpi pääsee helpommalla.Korjaan, ymmärtää, mikä voisi olla hyväkin juttu? Enempi pahakin juttu?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kalastaja voi olla taitava kalastamaan miestä/ naista vain oma etu mielessä. Toisen tunteista välittämättä. Siksi varovaisuus voi olla hyvästäkin. Vanhemmiten ja virheitä oppii, mut fiksumpi pääsee helpommalla.Tiedän hänen huonot puolensa. Rakastan silti.
- AnonyymiUUSI
Azizam..
- AnonyymiUUSI
Rakkaus voittaa esteet jos se on todellista.
- AnonyymiUUSI
Niin tekee ❤️
- AnonyymiUUSI
Juuri näin.
- AnonyymiUUSI
Joku terapeutti vois tietää, miten tunteista eroon, ihan kaikista tunteista.
- AnonyymiUUSI
Miten kaikista vois päästä, mahdotonta
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Miten kaikista vois päästä, mahdotonta
Kuulopuheen mukaan joillain mielialalääkkeillä on tällainen vaikutus. -sivusta
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei vaikuta ainakaan muhun🩶sivusta
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Niin niillä voi olla
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei vaikuta ainakaan muhun🩶sivusta
Eri lääkkeet vaikuttaa eri tavoin ja vielä eri ihmisiin. Jotkut esim. sanoo, ettei pipulikaan enää värähdä millään ilveellä niitä popsiessa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Eri lääkkeet vaikuttaa eri tavoin ja vielä eri ihmisiin. Jotkut esim. sanoo, ettei pipulikaan enää värähdä millään ilveellä niitä popsiessa.
Sekin voi olla totta🩶
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ja annostuksella on väliä. Oma normimasennuslääkkeeni vei tunteet pois, kun annostusta nostettiin tarpeeksi.
sivu
- AnonyymiUUSI
Niin en ikinä tajunnut miksei voida olla pari. Jos siis sinäkin pidät minusta
- AnonyymiUUSI
Miksei voida..
- AnonyymiUUSI
melkein että jos epäröit niin ei ehkä kannata yrittääkään.
- AnonyymiUUSI
Haluaisin kysyä samaa, kuin keskustelun aloittaja. Toisaalta voisi yrittää unohtaa tuon toisen henkilön, mutta hän tuo niin paljon iloa, ja en haluaisi tuhlata mahdollisuutta olla hänen seurassaan.
Kyllä elämä on mahdollisuuksia täynnä, mutta sydämeni kuitenkin tietää, että hän on monella tapaa ainutlaatuinen - AnonyymiUUSI
Rakastan. En anna ikäeron vaikuttaa, koska rakkaus voittaa ❤️
- AnonyymiUUSI
Onhan se 16 vuotta vanhempi mies sulle aika vanha
- AnonyymiUUSI
Peanuts peanuts
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä992055Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2881866Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3251688Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.2041555- 311177
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht901134Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941103- 511047
Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤651042- 581028