Yksi konserttilippu maksaa 30 euroo siinä jos lieksalainen miettii pitääkö ennemmin ostaa ruokaa tai lääkkeitä vai valita taide elämys valinta on selvä työtön kitkuttaa ruostefillarilla konserttipaikan ohi kulttiksen ovella audijuppi frakissa marlboro King size huulessa
Vaskiviikon liput hyvin kalliita tavan lieksalaiselle
24
194
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
30e sillä saa kontin pirccaa 🍺
- AnonyymiUUSI
30 eurolla yksinäinen saa viikon ruuat ostettua en osta vaskilippua ei kiinnosta olen köyhä
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
30 eurolla yksinäinen saa viikon ruuat ostettua en osta vaskilippua ei kiinnosta olen köyhä
Köyhän on lupa varastaa ☝️
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
ruuat saa ostettua kun vähentää oluen ostamista
- AnonyymiUUSI
Erkki Eskelisen idea taitaa olla kallis ja turha.
- AnonyymiUUSI
Valtuutetut pääsee ilmaiseksi kännäämään.
- AnonyymiUUSI
Viskitelttaan pääseekuntoutuja pummilla lipan alta vesisateessa vaskiradio juottaa työttömän ilmaiseksi pontikkaa maistelutilaisuus juo koko pullon juppioluitakin on useita kierokuntoutuja pääsee Kaken konserttiin humalassa
- AnonyymiUUSI
Työttömien puliteltassa tiukkaa ohjelmaa 24/7 hanketta tukee kela, sossu, elykeskus, työkkärin pimut, muskotti, cittari ja kera.
- AnonyymiUUSI
Puliteltassa hoilaa Kuumat Perunat paja majassa pursuu ripuli, kaatuu kuntoutuja pyörii ulosteessa verkkarit päällä hyvä 9 euron tunnelma Muskotin pöllitty Pirkka maistuu savukone omasta takaa reijästä
- AnonyymiUUSI
Kuka muka miettii ostaako ennen lääkeitä ja ruokaa vai liput vaskiviikolle. Aloitus on aika kaukana todellisten ihmisten elämästä.
- AnonyymiUUSI
Tavan ihmiset ei edes haaveile mistään vaskiviikko konsertista rahat pitää laittaa hyödylliseen eikä katsoa kun joku puhaltaa metalliputkeen käy romuttamolta tuosta putken ja puhaltaa siihen
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tavan ihmiset ei edes haaveile mistään vaskiviikko konsertista rahat pitää laittaa hyödylliseen eikä katsoa kun joku puhaltaa metalliputkeen käy romuttamolta tuosta putken ja puhaltaa siihen
Vaskiviikko maksulliset konsertit on lieksan luxus eliitille jotka fiilistelee monolassa aaaahh Sibelius!
- AnonyymiUUSI
Onko siellä Tauski?
- AnonyymiUUSI
Kuntouttavan työtoiminnan apuohjaajien strippiesitys on jo alkuillasta ennen kuumia perunoita
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kuntouttavan työtoiminnan apuohjaajien strippiesitys on jo alkuillasta ennen kuumia perunoita
Jösses! No nyt tuli kiire... pois sieltä!🧑🦽🏃
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ohjelmassa on myös paljaalla paneskelua pinppeihin vuokra lasten uima-altaassa .
- AnonyymiUUSI
Tauski vastaan 9€ kuntoutujat nyrkkeilyottelu humalassa
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tauski vastaan 9€ kuntoutujat nyrkkeilyottelu humalassa
Immukin tulee Lieskan kuntoutujien telttaan nyrkkeilee Reunatien kovisten kanssa lentää kanveesiin 1.2 sekunnissa Kaarisillalle asti.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kuntoutujien puliviikko budjetti 99 999 euroa. Vaskipellet jää kerralla toiseksi 50 tonnin lainarahoillaan. Pirkka tehtaalle ei ryppyillä
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mieskuoro Ruskeakastike esiintyy perunoiden jälkeen
- AnonyymiUUSI
Kelalta ja sossusta hakea vaskiviikon kausikorttia säästää 30 euroa ja käydä verkkareissa joka konsertissa Pirkkapullo mukana ruostepolkupyörällä.
- AnonyymiUUSI
Soitan nahkafagottia vaskiviikolla olen noin 64v mies ja fagottini on actiivinen.
- AnonyymiUUSI
Soitatko duunissa vai duurissa? 🤔
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Soitatko duunissa vai duurissa? 🤔
Paljon olen minäkin säästänyt vaskiviikon lippujen hinnoissa? Kävin kauan kauan sitten , Mätäsvaaran louhoksella kuuntelemassa Juha Hostikan ja Dallapen konserttia. Sen jälkeen en ole käynyt missään, joten paljon on säästöä tullut lippujen hinnoissa, kun pysyttelee kotona vähillä rahoillaan. Aikoinaan töissä käydessä oli varaa, mutta nyt eläkkeellä ollessa ei tarvitse käydä, kuin apteekissa ja ruokakupassa. Valtio haluaa pitää eläkelläiset kotona.😁
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1452720Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3621995- 401717
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii331614Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua281360Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941203- 541163
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul327937Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles110928Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53772