Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysillä mukana. Jos havaitsen, että tuomitset tai yrität loukata, annan olla. Elämä on liian haastava ja lyhyt vaikeisiin ihmissuhteisiin.
Naiselta
Annan meille mahdollisuuden
53
772
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Oletko miettinyt, että sinä olet meistä se hankala? Minä olen aina yrittänyt olla mahdollisimman ”helppo” sinulle.
Mieheltä- AnonyymiUUSI
Jatkan: Miten niin tällä kertaa minun vuoro tehdä siirto? Avaatko vähän asiaa mikä se sinun siirtosi sitten oli, kun minulta mennyt ihan ohi? 🤔😮
Mieheltä - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Jatkan: Miten niin tällä kertaa minun vuoro tehdä siirto? Avaatko vähän asiaa mikä se sinun siirtosi sitten oli, kun minulta mennyt ihan ohi? 🤔😮
MieheltäEt ole se, kenelle tämän osoitin.
Ap. - AnonyymiUUSI
Koen ihan samoin susta 😟
/nainen Sivusta 🌻
- AnonyymiUUSI
Linkin Park. - sivusta
- AnonyymiUUSI
Ei ole luottoa...bye
- AnonyymiUUSI
Hyvä että kerrot tässä vaiheessa ettet luota. Bye.
Ap. - AnonyymiUUSI
Tuomitsit
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tuomitsit
En minä ketään mistään tuomitse, tuo on asia jonka haluan kumppanilta.
- AnonyymiUUSI
Minkälaiset ihmiset täällä kaipaavat, tai miksi kaivata sellaista ihmistä, kun monessa viestissä aina jotain negatiivista paskaa kuten tuomita tai loukata. En vaan ymmärrä.
- AnonyymiUUSI
Tämä palsta ruokkii negatiivisia ajatuksia. Itsellä on tullut täältä käsitys että kaivattuni saattaisi tuomita minut.
Ap. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tämä palsta ruokkii negatiivisia ajatuksia. Itsellä on tullut täältä käsitys että kaivattuni saattaisi tuomita minut.
Ap.Tämä on huono paikka ihmisille jotka eivät tunne toisiaan tarpeeksi ja yrittävät haparoida toisiaan kohti. Mutta sellaisista tämä palsta lähinnä koostuu.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tämä on huono paikka ihmisille jotka eivät tunne toisiaan tarpeeksi ja yrittävät haparoida toisiaan kohti. Mutta sellaisista tämä palsta lähinnä koostuu.
Niinhän se on. Onneksi tämä on anonyymi palsta. Ainoa toive on, että ikävien kirjoitusten takana ei ole hän, jota kaipaa. Ja jos onkin, hänkin voi pitää tätä paikkana, johon purkaa ne pahat ajatukset.
Ap. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ap.Niin näyttää ruokkivan Juurihan tuossa jollekin umpituntemattomalle sanoit byee niin rehvakkaaasti.
sivusta - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Niin näyttää ruokkivan Juurihan tuossa jollekin umpituntemattomalle sanoit byee niin rehvakkaaasti.
sivustaNiin tämä valitettavasti toimii. Varmaan itsekin olet joskus tehnyt vastaavaa. Täällä harjoitellaan oikean elämän todellisia pettymyksiä varten, ajattelisin.
Ap. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Niin tämä valitettavasti toimii. Varmaan itsekin olet joskus tehnyt vastaavaa. Täällä harjoitellaan oikean elämän todellisia pettymyksiä varten, ajattelisin.
Ap.Hänkin sanoi bye tuosta vaan tuntemattomalle.
Ap. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ap.En heitä sinua noitana koskeen, vaikka ottaisit heti poskeen. En tuomitse!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tämä on huono paikka ihmisille jotka eivät tunne toisiaan tarpeeksi ja yrittävät haparoida toisiaan kohti. Mutta sellaisista tämä palsta lähinnä koostuu.
No lähinnä tämä palsta koostuu näistä aloittajaäijän sentimentaalisista avauksista, joihin naisia aliarvioivat moukat kommentoi. TT
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Minä en haparoi täällä ketään kohti! En ole koskaan haparoinut. Olen vain purkanut ajatuksiani ja kertonut mitä kaikkea sellaista olen kokenut, mikä on saanut minut voimaan todella huonosti! Mies johon olen hyvin ihastunut, liittyy vain palstan ulkopuolisiin tapahtumiin ja hän on lyhyt mies!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
En heitä sinua noitana koskeen, vaikka ottaisit heti poskeen. En tuomitse!
Ey se täysissä sielun ja ruumiin voimissa ole sinäkään sintti
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ap.Ootko sä sit huorannut vai mitä tarkoitat tuomitsemisella?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ootko sä sit huorannut vai mitä tarkoitat tuomitsemisella?
Yritätkö kehitellä viimeisen sanan hetken muodossa tähän palstaäijän aloitukseen, betapoju?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Oletko sinä itse huorannut rahaa esim jauhoon keksimällä muista tällaisia juttuja? Minäkin oon kuullut juttuja. Sivusta
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Pitäisköhän sinun jyväjemmari hoitaa ittes vaikka typkuntoon, ettet täällä vallan lomittais? Mikä on saikin virallinen syy- selkä kipeä vaikka päässä vippaa?
- AnonyymiUUSI
Vastaan tähän sopivaan ketjuun, olen nyt kironnut ne asiat niiltä naisilta ja miehiltä mitä vastaan ovat tilanneet muille tuhoa ja vieneet asioita.
Niin ne tilaukset loppuu ja alkavat korvaamaan kaikkea mitä tehneet ja saaneet pahaa muille asioista.
Joten tämä on selkeästi Jumalan tahto, vaikka kulkee kirouksien ja hyvien demonien kautta :)
Loppuu se väkisin vääntö ja varastaminen kun ne asiat heiltä viedään ja laitetaan kokemaan se miksi muita hakkaavat etteivät tarvitsisi. - AnonyymiUUSI
Se mies, jota tarkoitat, tuskin on täällä ja vaikka olisikin, hän ei tunnista sinua tuosta viestistä. Hän ei siis tiedä mitään tästä päätöksestäsi tai julistuksestasi, joten jäät täysin ilman parisuhdetta, jos et itse lähesty miestä.
- AnonyymiUUSI
Ei ollut tarkoituskaan että tunnistaa. Puran vain epävarmuuksiani. Ja ajattelen ääneen, puhun itselleni.
Ap. - AnonyymiUUSI
Sinun tapa yrittää vaikuttaa jonkun naisen ajatteluun lässytämällä ihan puutaheinää tämän äijän jonnin joutaviin aloituksiin antaa sinusta mieleltään häiriintyneen vaikutelman. Lisäksi bonus miinus pisteet tästä lauseesta ”jäät ilman parisuhdetta” -TT
- AnonyymiUUSI
Rakkaudesta syntyy lapsi
- AnonyymiUUSI
Lapsi on todiste suhteestanne
- AnonyymiUUSI
Miksi kukaan tahtoisi loukata tunteidensa kohdetta? Loukkaus on osoitus vihasta eikä rakkaudesta.
- AnonyymiUUSI
Rakastan näitä:
Sun on tehtävä seuraava siirto -aloituksia.
Siis kenen? Senkö joka lukee näitä?
Mitä jos puhutkin itsellesi koko ajan ja se olet sinä jonka pitää tehdä se seuraava siirto tai
sitten itkeä vain täällä..................... - AnonyymiUUSI
Olet luultavasti tehnyt jotain ikävää kun "tuomitset tai loukkaat" -juttuja pelkäät?
- AnonyymiUUSI
En ole vielä tehnyt, mutta jos välimme lähenevät, hän voi tuomita minut ihmisenä moraalisista syistä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
En ole vielä tehnyt, mutta jos välimme lähenevät, hän voi tuomita minut ihmisenä moraalisista syistä.
Välinne ovat siis huonot? Sekään ole mitään uutta tässä maailmassa ja tässä maailmantilanteessa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Välinne ovat siis huonot? Sekään ole mitään uutta tässä maailmassa ja tässä maailmantilanteessa.
Tarkoitin että jos aloitamme suhteen. Välimme ovat nyt hyvät.
- AnonyymiUUSI
Äidyitkö oikein kehittelemään jonkun kivan pikku skeeman tämän aloittajaäijän provon pohjalta? Ehkä se on helpompaa kun kyseessä on tuntematon kirjoittaja netistä
- AnonyymiUUSI
Ei ne tunteet napsauttamalla katoa.
- AnonyymiUUSI
Ei varmaan. Puhun nyt vain tästä hetkestä. Annan varmasti uusiakin mahdollisuuksia, jos tilanne sellaiselta jatkossa vaikuttaa. Ei tämä ollut niin kohtalokas aloitus, minä moni tuntui sen ottavan. Tämä oli vain tän hetkistä mietiskelyä. Ja toisaalta kun seuraavan kerran kohtaan hänet, mietteet voi olla jotkut toisetkin.
Ap. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei varmaan. Puhun nyt vain tästä hetkestä. Annan varmasti uusiakin mahdollisuuksia, jos tilanne sellaiselta jatkossa vaikuttaa. Ei tämä ollut niin kohtalokas aloitus, minä moni tuntui sen ottavan. Tämä oli vain tän hetkistä mietiskelyä. Ja toisaalta kun seuraavan kerran kohtaan hänet, mietteet voi olla jotkut toisetkin.
Ap.Tuuliviirikin vielä. Korvienvälissä ujeltaa tuulitunneli.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tuuliviirikin vielä. Korvienvälissä ujeltaa tuulitunneli.
Voi ei, tuliko sinulla nyt sellainen mielikuva, että naisena esiintyvä aloittaja ehkä olekaan niin tosissaan? Get help bro
- AnonyymiUUSI
Ootko kovin ihastunut siihen mieheen vai vakavampaa. Mä ainakin pidän kiinni kun jo tavattu ja ulkoiltukin.
- AnonyymiUUSI
Jos kahden ihmisen välillä ei vallitse syvä molemminpuolinen kunnioitus niin heidän välillä ei myöskään ole aitoa syvää molemminpuolista rakkautta vaan kyse on ihan muusta.
- AnonyymiUUSI
Tais tulla väärään ketjuun?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tais tulla väärään ketjuun?
Ei tämä aloittajaäijä läheskään aina kuule haltsaa sitä, että mihin sen ketjuista se mölisee mitäkin. Fiksu ihminen huomais
- AnonyymiUUSI
Miks naiset suhtautuu miehiin kuin asiakaspalvelijoihin? Vaaditaan asioita kuin olisivat maksava osapuoli.
- AnonyymiUUSI
Älä hyvä mies lue näitä palstaäijän avauksia jos niistä niin paha mieli tuloo
- AnonyymiUUSI
Sulla on heti negatiivinen etukäteisodotus, huomaatko? Ei seuraa saa noin, pitää olla oikeasti avoimin mielin eikä heti rajaamassa.
- AnonyymiUUSI
Minusta tämä oli äärimmäisen positiivinen aloitus: "Annan meille mahdollisuuden " Mitä negatiivista tässä on?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Minusta tämä oli äärimmäisen positiivinen aloitus: "Annan meille mahdollisuuden " Mitä negatiivista tässä on?
Sulla on takataskussa odotus, että hän voi loukata tai tuomita sut ja suhteesta voi tulla vaikea. Sellainen näkyy päällepäin. Miksi mietit noita negoja ollenkaan etukäteen. Miksi hän tuomitsi sut, ellei ole jotain syytä siihen, ole realisti mutta rento.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Itsekin tuota kommenttia ihmettelen. Kirjoitin aloituksen sydän rakkaudesta pamppaillen, posket punoittaen🩷
T.ap. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Itsekin tuota kommenttia ihmettelen. Kirjoitin aloituksen sydän rakkaudesta pamppaillen, posket punoittaen🩷
T.ap.Kauniisti ajateltu ja tunteella. T; Mäen Anna.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kauniisti ajateltu ja tunteella. T; Mäen Anna.
Et anna? 😭Nymmä tipahin pilvistä.
Ap.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1402610Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3601967- 401677
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii311523Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua281350Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941203- 541163
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul327927Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles110918Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53772