Älkää hyvät ihmiset menkö lankaan. LKV nimen perässä on tae siitä, että asuntokauppa menee varmasti mönkään. Osaaminen puuttuu. Ne eivät ajattele muuta kuin omaa palkkiotaan.
Lisäksi, asuntoja voit katsella etuovi.com; oikotie tms huu-haa -markkinoinnin kautta, mutta ne asumiskuntoiset löytyvät muuta kautta.
Kierot kiinteistönvälittäjät Oulussa
6
280
Vastaukset
- Anonyymi
Nimenomaan Etuovesta ja Oikotieltä kannattaa ensin etsiä sopivaa kämppää. Aloittaja on tainnut ns. lyödä kätensä kakkaan... Katkeruus paistaa.
- Anonyymi
Toki, jos olet valmis maksamaan tyhjästä ja turhasta, niin anna palaa.
Tosiasia kuitenkin on, että turhasta ei kannata maksaa.
- Anonyymi
Minä tein asuntokaupan LKV:n myötävaikutuksella. Jälkeenpäin olen huomannut, että lkv ahneuksissaan antoi kohteesta virheellistä tietoa. Lisäksi, kun tein kohteesta tarjousta, lkv kehotti nostamaan hintaa siitä syystä, että hänelle tulisi suurempi palkkio. Ahne LKV ja tyhmä ensiasunnon ostaja:)
- Anonyymi
Vain hölmö ostaja osallistuu huutokauppaan!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vain hölmö ostaja osallistuu huutokauppaan!
Ei tämä ollut huutokauppa. Luotin lkv:n asiantuntemukseen, kun hän monta kertaa totesi olevansa lkv ja että hän on asiantuntija. Psk:t.
- Anonyymi
Kyllä näin on. LKV:n pitää osata muutakin, kuin puhua (=valehdella) kuten kansanedustajat.
Toisaalta, juuri LKV olisi sopiva kansanedustaja; tyhjäntoimittaja psk:n puhuja. Suuret sanat, mutta pienet teot.
T. Toinen ensiasunnon ostaja
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit1076788KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3826428Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei623223Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521172728Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1082360- 1251824
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro211687Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään341535Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1821357- 741247