Ihastukseni ei vastaa tunteisiini ja tiedättekö mitä? Kunnioitan häntä edelleen

Anonyymi-ap

Kunnioitan hänen päätöstään ja arvostan häntä itseään edelleen suuresti, enkä ikinäni ikinäni haluaisi hänelle mitään pahaa. Taitaa olla aika tuntematon asenne näillä main...

Ainoa mitä voin tehdä on pyrkiä tulemaan yhä mielenkiintoisemmaksi tyypiksi, jotta voin löytää jonkun toisen yhtä upean.

65

694

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Olet siis kertonut hänelle tunteistasi ja hän on antanut pakit?

• Anonyymi

Puhetta ei tarvita, sanoisinpa jopa että useimmiten sitä ei tarvita. Kyllä sen huomaa onko toinen kiinnostunut vai ei. Ei ole mikään ujo tyyppi joka ei uskaltaisi lähestyä. Mutta tämä ihan yleisellä tasolla eikä siitä sen enempää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Puhetta ei tarvita, sanoisinpa jopa että useimmiten sitä ei tarvita. Kyllä sen huomaa onko toinen kiinnostunut vai ei. Ei ole mikään ujo tyyppi joka ei uskaltaisi lähestyä. Mutta tämä ihan yleisellä tasolla eikä siitä sen enempää.

Olen samaa mieltä. Harvoin tarvitsee hankkia suoria pakkeja, koska toisen sanoista ja teoista kyllä näkee onko vastakiinnostusta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta jos toinen ajattelee samoin, niin siinähän on sitten kaksi sellaista joka luulee että vastakiinnostusta ei ole, kun toinen ei sitä ilmaise ( ja toinen ei ilmaise koska toinen ei ilmaise) 😅 Kyllä edes toiselta vaaditaan joku sana tai ele, kosketus kertomaan, että tykkään susta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta jos toinen ajattelee samoin, niin siinähän on sitten kaksi sellaista joka luulee että vastakiinnostusta ei ole, kun toinen ei sitä ilmaise ( ja toinen ei ilmaise koska toinen ei ilmaise) 😅 Kyllä edes toiselta vaaditaan joku sana tai ele, kosketus kertomaan, että tykkään susta.

Ihastuneena ne sanat ja eleet tulee ihan luonnostaan. Ei niitä pysty estämään vaikka yrittäisi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No, totta tuokin joissain tilanteissa. Pointsi oli kumminkin että en ala ketään hyvää tyyppiä vihaamaan siksi että hän ei halua esim. aloittaa seurustelua kanssani. Ei kenelläkään miehellä maan päällä ole pienintäkään velvollisuutta ihastua minuun.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No, totta tuokin joissain tilanteissa. Pointsi oli kumminkin että en ala ketään hyvää tyyppiä vihaamaan siksi että hän ei halua esim. aloittaa seurustelua kanssani. Ei kenelläkään miehellä maan päällä ole pienintäkään velvollisuutta ihastua minuun.

Joo noin se on. Ei sitä voi valita kenestä kiinnostuu, eikä kiinnostumattomuus ole syy negatiivisiin tunteisiin normaalilla ihmisellä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihastuneena ne sanat ja eleet tulee ihan luonnostaan. Ei niitä pysty estämään vaikka yrittäisi.

On myös niitä jotka tulkitsevat ihan normaalin ystävällisyydenkin romanssiksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On niitä, mutta jos on jo ikää ja kokemusta suhteista, niin harvoin tulee erehdyksiä. Pitää vain olla rehellinen havainnoissaan. Pitää kysyä mielessään, että antaako toi ihminen mulle itsestään enemmän kuin kenellekään muulle (poikkeus lapset), jos vastaus on kyllä, niin silloin ollaan syvien tunteiden alueella, eikä ne ole enää ystävyyttä pelkästään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei näin!!!!! Teet väärin. Puhu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itse pelkään vaan. Kyllä osaan kätkeä tunteeni... Asia ei ole aina niin mustavalkoinen.. Ei kellään ole kristallipalloa.
        Mä en enää uskalla lähestyä..

/🌻

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yleisellä tasolla niin sellaisten kanssa joille halutaan olla kohteliaita niin puhutaan, ja jos ei ole lainkaan väliä mitä he sinusta ajattelevat niin sellaisten kanssa sitten ei niin tarvitse mitään puhua. Jotkut varmistelee selkänsä olemalla kohteliaita vähän sinnetänne, mutta jos on varmaa ettei tarvetta niin mikäs siinä. (Sivu).

• Anonyymi

Miten sinä rassukka jaksatkin vatvoa näitä palstaäijän mokelluksia- onko sinulla jokin pakkomielteinen kuvitelma, että seuraat jonkun tietyn yksilön ajatuksia, tilanteita ja vastaavaa? Olet pelottavan ja ahdistavan oloinen.

• Anonyymi

Mulla vähän sama ajatus, vaikken tavoittelekaan ketään muuta tilalle. Olen näyttänyt miehelle tunteeni selkeästi, mutta hänen tunteensa minua kohtaan ovat edelleen täysi mysteeri. Ja sellaiseksi varmaan jäävät. Silti en halua mitään pahaa hänelle, enkä ole katkera. Mitä muuta voin kuin olla oma itseni ja kehittyä ihmisenä muuten.

• Anonyymi

En ikinä tule tietämään välittikö yhtään. Oon tosi allapäin ja kadoksissa itseltäni sen takia kun kuitenkin palstalta hänet tunnistin ja hän ilmaisi selvästi että ohi on eikä kannata haaveilla mistään enään. Sen verran tunnisteet täsmäsi. Kävi just niinkuin puoli vuotta aiemmin ennusti. Nyt aivan yksin jatkan elämääni. Raskain sydämin. 🤍🪽💔🥲

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ikinä tule tietämään välittikö yhtään. Oon tosi allapäin ja kadoksissa itseltäni sen takia kun kuitenkin palstalta hänet tunnistin ja hän ilmaisi selvästi että ohi on eikä kannata haaveilla mistään enään. Sen verran tunnisteet täsmäsi. Kävi just niinkuin puoli vuotta aiemmin ennusti. Nyt aivan yksin jatkan elämääni. Raskain sydämin. 🤍🪽💔🥲

Tähän palstaan en luottaisi hyvässä enkä pahassa. Ainoastaan IRL merkitsee. Siellä sanat tai eleet.

• Anonyymi

Hienoa kalastelua. Esiinnyt olevinaan toisena

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tähän palstaan en luottaisi hyvässä enkä pahassa. Ainoastaan IRL merkitsee. Siellä sanat tai eleet.

Esim.suudelmasta jonka toinen antaa, voi päätellä yhtä ja toista😘

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No en todellakaan. Olet sekaisin mieleltäsi tai vain peruspaha. Ja taitaa olla että itse usein esiinnyt toisena, kun tuollaista epäilet. Säälin sua voi voi 🤍🪽

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä kirjoitin ihan aidosti omana itsenäni, vaikkakin anonyymina. En edes ymmärrä, mitä näin voisin kalastella.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No en todellakaan. Olet sekaisin mieleltäsi tai vain peruspaha. Ja taitaa olla että itse usein esiinnyt toisena, kun tuollaista epäilet. Säälin sua voi voi 🤍🪽

Sivusta - ja te molemmat olette omineet mun nuo tunnisteet joita aloin käyttämään viime vuonna täällä ensimmäisenä joten molemmat olette matkijoita.. Ps.olen vaalea nainen ja eri tilanteessa kuin te

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sivusta - ja te molemmat olette omineet mun nuo tunnisteet joita aloin käyttämään viime vuonna täällä ensimmäisenä joten molemmat olette matkijoita.. Ps.olen vaalea nainen ja eri tilanteessa kuin te

Anna mun nauraa. Kuule kultarakas kukaan täällä omista mitään jos ne sattuu olemaan toistenkin mielestä kauniita niin voi voi.... 🤍🪽T: vaalea nainen muuten minäkin ei kai sekin ole kielletty ja väärä tunniste. Vai pitääkö värjätä hiukseni? 🤍🪽 Ja alkaa tämä 6 kuukauden aika olla jo maksimi aika täällä. Joukossa tyhmyys tiivistyy 🤍🪽

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Millä tavalla minä olen ominut kun en noita hymiöitä ole käyttänyt ( ainakaan tässä, en voi muistaa mitä kaikkia olen joskus käyttänyt)?
        P.S minäkin olen vaalea :D Ja takuulla eri tilanteessa kuin sinä. En tosin muista sua mistään. En kiinnitä naiskirjoittajiin juuri huomiota.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No mutta muistahan välillä olla naisia esittävä setämies tumma nainen näissä itsesi kanssa käymissäsi hönöissä dialogeissa, niin ei käy jännäjennoilla ja jonneilla aivan nääs kuulkaa tylsäksi tämä palstalla päivystys. Teetee

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mistä syystä roikut tässä palstasedän teatterissa ja annat sille vastetta tähän sen omintakeiseen huomionhakuun? Se saa selvästi kiksejä tuntemattomien ihmisten hööpöttämisestä

• Anonyymi

Toisesta voi välittää. Jokainen kuitenkin tarvitsee jonkun joka arvostaa ja välittää yhtä paljon takaisin. Loputtomiin ei pysty ketään kaivata yksipuolisesti.

• Anonyymi

Se on kuluttavaa jos huomaa ettei toinen huomioi mitenkään. Johonkin pisteeseen asti menee, mutta sitten jossain kohtaa täytyy alkaa päästämään irti.

• Anonyymi

Ei olekaan mitään hyötyä jäädä roikkumaan. En jaksaisi sitä itse ollenkaan enkä voi käsittää kun täälläkin on tyyppejä jotka vuosien takaa kaipaavat joitakin ihmisiä. Siinähän lähtisi järki erittäin nopeasti. Vakava syrjäytyminen ja patetisoituminen edessä. En itse edes pysty säilyttämään ikävöintiä jotakuta ihmistä kohtaan joka on hävinnyt elämästäni jo monia vuosia sitten, tuleehan siihen väkisinkin uusia tilalle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se on kuluttavaa jos huomaa ettei toinen huomioi mitenkään. Johonkin pisteeseen asti menee, mutta sitten jossain kohtaa täytyy alkaa päästämään irti.

Jos se ei huomioi sua mitenkään niin on täysin selvää, ettei ole kiinnostunut. Ihastunut huomioi kohdettaan liikaakin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se on oikeastaan aika pahaa itsensä kiduttamista, jos roikkuu jutussa mikä ei tuu ikinä onnistumaan. Aika päättää päästää irti. Tosin ei mitään helppoa "kasvaa pois" rakkaudesta kun toiseen oli niin hullaantunut ja josta tuli emotionaalisesti niin riippuvaiseksi puolessa vuodessa🤍🪽

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos se ei huomioi sua mitenkään niin on täysin selvää, ettei ole kiinnostunut. Ihastunut huomioi kohdettaan liikaakin.

Ei tietenkään huomio, jos et itse uskalla ensin huomioida! Tee jotakin konkreettista, älä vain unelmoi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei tietenkään huomio, jos et itse uskalla ensin huomioida! Tee jotakin konkreettista, älä vain unelmoi.

En pelaa pelejä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joku se alentuu aina ja aina vaan psyykkaamaan ”muita” ihmisiä todella lapsellisesti tälle draamasedällr vastailemalla. Tämä johtuu pakkomielteisistä ajatuksistasi tiettyä henkilöä kohtaan, jonka näet näiden rivien väleissä

• Anonyymi

Yleensä näin, että rakkaalle tarjotaan parasta.

• Anonyymi

No se selittää paljon irl 🤔en oikein sitten tiedä

/🥺🌻

• Anonyymi

Näin juuri ja sen kyllä näkee, jos haluaa nähdä.

• Anonyymi

Jos on oikeasti kiinnostunut toisesta niin kyllä sen haluaa jotenkin toiselle tehdä selväksi. Tasapuolisuus ja vastavuoroisuus on niitä tärkeimpiä asioita. Jos niitä ei ole, tunne on yksipuolinen.

• Anonyymi

Nimenomaan!

• Anonyymi

Näin on justiinsa. Jokainen tahtoo kilvan miellyttää ihastustaan.

• Anonyymi

Olet täysin oikeassa!

• Anonyymi

joo

• Anonyymi

Asiaa. Sitäpaitsi voihan hänkin kiinnostua susta myöhemmin. Harvat parit on ihastuneet yhtä aikaa.

• Anonyymi

Tuokin totta.

• Anonyymi

Kuinka kuvittelit voivasi kunnioittaa jotakuta ketä et edes tunne arvostuksen ny pystyy ihan kuka tahansa ansaita keneltä tahansa käytöksellä mu aina sekään ei kerro kaikkea ihmisestä

• Anonyymi

Kunnioitan lähtökohtaisesti kaikkia ihmisiä elleivät nyt jotain ihme ongelmia pyri järjestämään minulle. Toki erityisen kivat ja ystävälliset ihmiset saavat vielä hiukan lisäkunnioitusta...

• Anonyymi

Arvostan tätä puheenvuoroa. Meillä on hänen kanssaan asialliset ja hyvät välit. Se on jo paljon. Jos vielä tulee muuta, se on plussaa.

• Anonyymi

Sulla ole aloittajasetä minkäänlaisia välejä edes näihin anonyymeihin täällä täällä te teutaroitte vuodesta toiseen

• Anonyymi

Onpa kypsää puhetta. Mikä teitä tänään vaivaa?

• Anonyymi

Milloin ketäkin vastaamassa, moni poikkeaa silloin tällöin.

• Anonyymi

Järkevää. Sitäpaitsi vain tyhmä ihminen polttaa siltoja turhaan. Yleensä ongelmat löytää silloin edestään ennemmin tai myöhemmin.

• Anonyymi

Ei ole tyhmyydestä johtuvaa. Ehkä tunnevammasta mielummin. Ja tarpeeksi kun elämä heittelee niin vain itsesuojelua. Ja siitä tulee helppo opittu käytäntö vapautuu negasta kun sydän ei yksinkertaisesti enää jaksa. 🤍🪽

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole tyhmyydestä johtuvaa. Ehkä tunnevammasta mielummin. Ja tarpeeksi kun elämä heittelee niin vain itsesuojelua. Ja siitä tulee helppo opittu käytäntö vapautuu negasta kun sydän ei yksinkertaisesti enää jaksa. 🤍🪽

No mulla oli ikävä tilanne joskus kun ex:n kaikki kaverit haukkui, että olin hänet jättänyt sairauden vuoksi.
        Mistään tällaisesta ei ollut kyse vaan silloinen puoliso itse kysyi, että olisko tämä tässä kun keskustelusta ei menannut tulla mitään. Tapailimme kyllä erottuamme seksitouhussa.

• Anonyymi

Tyypillinen tarina, nainen kuvittelee mielessään kaikenlaista, eikä tee mitään konkreettista, vetää johtopäätöksiä siitä, mitä kuvittelee toisen ajattelevan. Mies voi olla täysin tietämätön tästä.

Aloittaja kuvittelee tulevansa mielenkiintoisemmaksi ja löytävänsä yhtä upean, sama kaava taas edessä, ei uskalla puhua ja ottaa kontaktia, kaikki kuivuu taas mielikuvitustason suhteeksi.

• Anonyymi

Lopeta se höpöttely ja kuvittelu. Sivusta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jatka sinä elämääsi mielikuvitusmaailmoissa, mutta älä ihmettele ja valita, kun mitään ei tapahdu oikeassa elämässä.

• Anonyymi

Sulla meni nyt aloituksen pointti ihan ohi. Jos ei muu kelpaa niin voithan kuvitella sellaisen tilanteen vaikka teoreettisesti, että vain toinen on kiinnostunut ja toinen ei. En myöskään ole sanonut että en tee yhtään mitään, mutta oikeasti joku että menisi kysymään että voitaisko alkaa seurustella, olisi minun kohdallani todella typerää oikeasti. Tilanteita on niin monenlaisia. Ja jos tilanne tuntuu täysin mahdottomalta niin ehkä se sitten on mahdoton 🤷 Ehkä ei ole riittävästi yhteistä näillä ihmisillä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jatka sinä elämääsi mielikuvitusmaailmoissa, mutta älä ihmettele ja valita, kun mitään ei tapahdu oikeassa elämässä.

Kyllä se nyt taidat sinä kuvitella, kunhan ei ole muilta pois niin ihan vapaasti setäsekava

• Anonyymi

Uskallatko itse ottaa kontaktia ja puhua kun on kerran varaa tuomita muita? On muitakin keinoja ottaa kontaktia kuin mennä ihan toopena kysymään oletko kiinnostunut minusta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Uskallatko itse ottaa kontaktia ja puhua kun on kerran varaa tuomita muita? On muitakin keinoja ottaa kontaktia kuin mennä ihan toopena kysymään oletko kiinnostunut minusta.

Mieluummin kannattaa pyytää treffeille. Siellä sitten ottaa tunteet esiin, jos siltä vaikuttaa. Hyvä tapa esmes laittaa käsi toisen käden päälle pöydällä, kun olla syömässä tai kahvilla jossain. Heti näkee vaivautuuko toinen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mieluummin kannattaa pyytää treffeille. Siellä sitten ottaa tunteet esiin, jos siltä vaikuttaa. Hyvä tapa esmes laittaa käsi toisen käden päälle pöydällä, kun olla syömässä tai kahvilla jossain. Heti näkee vaivautuuko toinen.

Niin eli teetkö itse tätä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämä palstasedän jonnin joutavia provoja hampaita kiristellen aukikirjoittava tyyppi taitaa olla ikuiselta retkellä kuten AP, eli tämä palstasetä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olisitko sinä tarjoamassa viehättävän oloista seuraasi tälle naisoletetulle jonka näet näissä palstasedän saduissa? Ei varmaan maksa vaivaa monestakaan syystä

• Anonyymi

Allekirjoitan ekan kappaleen. Toiseen sanoisin, että oikealle ihmiselle oot mielenkiintoinen ihan sellaisena kuin olet. ❤️

• Anonyymi

Niinpä niin olet niitä joo kaikkea hyvää jatkoon/ miehiä ja aina toisin käy ns

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      234
      4512
    2. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      75
      2944
    3. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      47
      2443
    4. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      45
      1747
    5. Koska näit kaivattusi viimeksi

Milloin tapasit rakkaasi? Ja etenikö suhde yhtään?
      Ikävä
      78
      1419
    6. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      21
      1291
    7. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      83
      1222
    8. PS uusimman gallupin rakettimainen nousija

https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden
      Maailman menoa
      137
      939
    9. Tekiskö nainen mieli tavata...

Viikonloppuna ja...?
      Ikävä
      69
      918
    10. Sellainen tunne sydämessä

Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,
      Ikävä
      86
      884
    Aihe