Huutokauppakeisari on jo niin loppuun kaluttu ohjelma. Miksi helkutissa sitä pitää yhä esittää. Aina aloitetaan uudelleen ja uudelleen näyttämään ykköskaudesta alkaen, mitkä on tehty yli kymmenen vuotta sitten. Joka päivä ohjelma tulee mpnta kertaa. Nyt sitten on tehty vielä uusi kausi. Aivan käsittämätöntä.
Nyt sitten Heli Palsanmäki valittaa, kun kaikki ei tykkääkään ohjelmasta.
Heli Palsanmäki valittaa, kun ihmiset on jo kyllästyneet ohjelmaan
45
277
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Ei tota maalaista kukaan enää katso. Koko ohjelma pitäisi ehdottomasti lopettaa.
- AnonyymiUUSI
Jokainen voi valita ohjelmansa mitä katsoo.
Huutokauppa keisari ei kuulu suosikkeihin joten en katso.
Se on näin yksinkertaista. - AnonyymiUUSI
Nyt olis Helin kannattanut pitää suu kiinni. Ne vähäisetkin katsojat katoaa. Meillä ei seurata.
- AnonyymiUUSI
No nyt osuit just asian ytimeen hyvä !
- AnonyymiUUSI
Ärsyttävä ohjelma ja ärsyttävä pariskunta. Ei jatkoon.
- AnonyymiUUSI
Ovat ylpistyneet ja muuttuneet leuhkoiksi vuosien varrella. Ei hyvä.
- AnonyymiUUSI
Eivätkö enää tervehdi sinua kylän raitilla vai mistä tiedät?
- AnonyymiUUSI
Luuleeko Heli ja ukkonsa, että ohjelmasta tykätään ja ihmiset innolla odottaisivat uutta kautta. Ei todellakaan tykätä eikä odoteta uutta kautta.
- AnonyymiUUSI
Puhu vaan omalta osaltaan. Jos ei olis katsojia niin ei tehtäis. Itse katson ja tykkään.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Puhu vaan omalta osaltaan. Jos ei olis katsojia niin ei tehtäis. Itse katson ja tykkään.
vanhusten ohjelma sama kun suomi filmi 13.00 aikoihin
- AnonyymiUUSI
Minä tykkään. Kukaan noita haukkujia ja kiusaajia jaksaa enää kuunnella. Hyvä, että Heli pisti kuriin.
- AnonyymiUUSI
Kuka noita enää katsoo. Eikö vois tulla jo jotain uutta tilalle ja huutokauppias muijineen hiiteen.
- AnonyymiUUSI
EI OLE PAKKO KATSOA JOS EI TYKKÄÄ.
- AnonyymiUUSI
kaikilla syöpädiagnoosi ja sitten ihme parantuminen ,voiko huomiota yrittää saada typerämmällä tavalla,kukahan seuraavaksi sairastuu onko niillä koiraa
- AnonyymiUUSI
kyllähän tuo aika loppuun kulutettu ohjelma on samaa paskaa kun oli keskisen ohjelmakin
- AnonyymiUUSI
Luuleeko Heli Palsanmäki, että ovat jotain viihteen eliittiä🤣🤣🤣🤣.
Karsea ohjelma. Olis pitänyt nelosen lopettaa se jo vuosia sitten.- AnonyymiUUSI
Kuka tuollaista paskaa viitsii katsoa en minä ainakaan !
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Marssithan sinäkin gay pridessä ja minä en.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kuitenkin katsot ja sitten nillität täällä palstalla!
- AnonyymiUUSI
No itsensä tuo eukko mokasi kun alkoi tuollaisia höpöttämään. Huomiota haetaan keinolla millä hyvänsä.
- AnonyymiUUSI
Täytyy varmaan kerätä jokin adressi tai tehdä kansalaisaloite jotta tuo saadaan loppumaan.
- AnonyymiUUSI
Hyvän mielen ohjelma 💜. Pahantuulisia harmittaa.
- AnonyymiUUSI
Ovat tahkonneet irti kaiken, mitä on saatu. Ohjelmasta ja katsojista. Jossain vaiheessa pitää tajuta laittaa pillit pussiin.
- AnonyymiUUSI
Joo.
- AnonyymiUUSI
Kyllä näin on.
- AnonyymiUUSI
Voisiko tuo etupenkin Erkki tehdä jonkinlaisen oman version tästä ylen loppuunkalutusta ohjelmasta?
- AnonyymiUUSI
Heli ota netti kiusattu ohjelmaan katsotaan mitä tapahtuu.Ettekö tajua Heli ja sen mies mitä ovat käyneet läpi.Ehdotan ei enään huono kommenttia ohjelmasta.
- AnonyymiUUSI
Kylläpä on huonoa suomenkieltä. Mitähän mahdat tarkoittaa ?
- AnonyymiUUSI
Omaa pahaa oloaan ne ihmiset täällä purkaa käyttäen tekosyynä jotain toista ihmistä tai tv-ohjelmaa. Telkun voi laittaa kiinni tai vaihtaa kanavaa, mutta ei paha olo niinkään taida lähteä.
- AnonyymiUUSI
Höpö Höpö. Se ohjelma on todella huono. Meillä on muuten olot ihan jees ja kivaa olla perheen kaa.
- AnonyymiUUSI
Yks huonoimmista ohjelmista ikinä. Typerää vitsiä vääntää joka ei kiinnosta ketään, toivotaan että älyäisivät lopettaa jo tämän typeryyden.
- AnonyymiUUSI
Palsanmäet haluaa ja ns. kieli pitkällä odottavat, että tehdään aina vaan uusia kausia, kun ohjelmastahan eli tuotantoyhtiöltä ne rahansa saa. Huutokauppa tuskin tuottaa mitään eikä sitä olis ollut olemassa pitkiin aikoihin ilman ohjelmaa.
Laitoin nelosmedialle palautetta, että lopettavat jatkossa ohjelman tekemisen eivätkä näytä enää mitään jaksoja tv::ssä. - AnonyymiUUSI
Hyvin toimittu. Kiitos siitä.
- AnonyymiUUSI
Eivät kestä arvostelua. Ilmeisesti kaikkien pitäisi vaan kehua heitä.
- AnonyymiUUSI
Hyvä juttu, kun palautetta on laitettu.
- AnonyymiUUSI
Pitäkää Helin kiusallakin nämä ketjut esillä. Kyllä suurin osa on kyllästynyt jo tuohon ohjelmaan. Onneksi on kesä ja muut asiat voittaa.
- AnonyymiUUSI
Palautteen voi laittaa suoraan televisioyhtiöön.
- AnonyymiUUSI
Kyllä. Näin teemme.
- AnonyymiUUSI
Niin ei oo pakko kattoo🤔! Tulee ohjelmia muitakin et moneenkertaan nähdyt!!
- AnonyymiUUSI
Jep. Ei tuota jankkausta vaan jaksa enää katsoa.
- AnonyymiUUSI
Hauskempaa on olla täällä.
- AnonyymiUUSI
Työkavereitten kanssa oli kerran puhetta, mikä ohjelma on ärsyttävin ja häipyis jo pois. Jokainen oli samaa mieltä, että huutokauppakeisari.
- AnonyymiUUSI
H. Palsanmäki on tällaista vastaillut somekirjoittelijoille. Siis, heillekö ollaan oikein kateellisia. 🤣🤣🤣🤣🤣 Kateellisia!!! Tsiisus Heli, keksi vielä jotain naurettavampaa.
"Mutta kaipa tää nettihuutelu ja muu vastaava kertoo vain kateudesta ja myös halusta saada se oma viisi sekuntiaan ”julkisuudessa”. Vaikka totuushan on ettei jonkun nettijutun jälkeen enää muista ketään kommenttikentän haukkujaa nimeltä saati edes sitä mitä siinä luki!" - AnonyymiUUSI
Katsominen loppui siihen kun huutokauppa-karju varasti korona-rahoja, joita ei ole tarkoitettu rikkaiden possujen elättämiseen.
Miksei nuo muuten ole linnassa?
Ja onko typerällä kansalla näin huono muisti vai? Varkaita kaikki tyyni.- AnonyymiUUSI
Sittenhän ne ilmoitti että olisivat palauttaneet rahat, kun alkoi tulla kritiikkiä siitä, miksi ovat saaneet koronatukea. Mutta en usko pätkääkään, että ovat palauttaneet. Piti vaan keksiä tuo selitys.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1332374Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3451865- 401547
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii311363Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua281300Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941183- 541153
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul327897Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles104840Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53752