70-vuotias nainen kateissa.
Hän näyttää nuoremmalta kuin ikäisensä.
Hetkinen
Onko hänelle tehty kasvojenkohotus, laitettu silikonia sinne sun tänne?
Minkänäköiseltä 70-vuotias nainen näyttää?
70-vuotias kateissa
23
138
Vastaukset
- Anonyymi
Tuota olen miettinyt, että toivottavasti itse en koskaan lähde esim. muistamattomana kaduille toikkaroimaan. Kukaan ei heti edes tietäisi, että olen kadonnut. Ilman lääkkeitä kuukahtaisin nopeasti tien viereen.
No, olisihan sekin nopsa kuolema, ellei sitten niin, että vain taju menisi, tulisi kooma tmv. Joutuisi ystävällisten maahanmuuttajamiesten yhteiseksi puskalemmikiksi. Sairasautoa ne ei kutsuisi. - Anonyymi
eilen luin uusimpia uutisia lehdestä
meidänki kaupungissa oli kauheen monta vain muutaman päivän aikana kadonnu
oli vanhuksia mutta oli myös nuorempia miehiä ja naisia,
tuli todella outo olo,
kuinka noin paljon hetkessä ihmisiä katoaa omasta kotimaassa,
aivan käsittämätöntä, mihin ne katoaa ???????????????????- Anonyymi
Eilen lukaisin tekstitv:n paikallisuutisia. Turun seutuvilla oli tehostetussa etsinnässä löytynyt 13:sta etsintäkuulutettua 20:stä.
- Anonyymi
Minäkin haluan kärryille. Onko jossakin kuva tästä 79-vuotiaasta? Miten muuten voi katsella mahdollisia kauneustoimenpiteitä? Eli mistä tapauksesta aloittaja oikein kirjoittaa?
- Anonyymi
sorry tarkoitin 70-vuotiasta kuten aloituksessa on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
sorry tarkoitin 70-vuotiasta kuten aloituksessa on.
Ainakin muist. eilisessä IS:ssa oli.
Kyllä hän mielestäni ikäiseltään näytti.
Vaaleat hiukset ja hiukan huuliväriä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tässä:
Oletko nähnyt tätä naista? https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011342084.html
.tuo kuva kyllä näytti ainaki kahdeksankymppisen naamalta,
alotus kehui nuoreksi höh , vanhuksen näkönen oli, - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
tuo kuva kyllä näytti ainaki kahdeksankymppisen naamalta,
alotus kehui nuoreksi höh , vanhuksen näkönen oli,Jos esim. tupakoi, niin iho voi rupsahtaa enemmän.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ainakin muist. eilisessä IS:ssa oli.
Kyllä hän mielestäni ikäiseltään näytti.
Vaaleat hiukset ja hiukan huuliväriä.Luonnonharmaat hiukset, luki siinä artikkelissa.
Ne tekee vanhemmankin kuin 70v ikäiseksi. Anonyymi kirjoitti:
tuo kuva kyllä näytti ainaki kahdeksankymppisen naamalta,
alotus kehui nuoreksi höh , vanhuksen näkönen oli,"alotus kehui nuoreksi höh , vanhuksen näkönen oli"
Kadonneen tuntomerkit: farkut, lenkkarit ja vaalea pusakka. Naisella on pitkät vaaleat luonnonharmaat hiukset. Nainen on 163 cm pitkä. Nainen on 70-vuotias, mutta näyttää ikäistään nuoremmalta.
Näin luki katoamisilmoituksessa.- AnonyymiUUSI
Leskel71 kirjoitti:
"alotus kehui nuoreksi höh , vanhuksen näkönen oli"
Kadonneen tuntomerkit: farkut, lenkkarit ja vaalea pusakka. Naisella on pitkät vaaleat luonnonharmaat hiukset. Nainen on 163 cm pitkä. Nainen on 70-vuotias, mutta näyttää ikäistään nuoremmalta.
Näin luki katoamisilmoituksessa.Nuori toimittaja kai luulee et 70 vuotiaat on jo ihan muumioita ja valmiita arkkuun.
- Anonyymi
Kiitos linkistä. No joo, minusta ikäisensä näköinen, ei nuorempi eikä vanhempi. Ilmeisesti ainakin lähes meikitön. Jos häntä nyt puleeraisi ja meikkailisi niin saisi varmaan nuorenkin näköisen. Nyt siis kärryillä.
- Anonyymi
Ompa jännä ja minä kun katsoin, että näyttää vanhemmalta kuin 70-vuotias
- AnonyymiUUSI
Leskel71 kirjoitti:
Hän on löytynyt. Hyvä juttu.
Elävänä?
- AnonyymiUUSI
kadonnut mitään ollut,leski kirpparinsa luukusta katseli nootta missä ostajat.
- AnonyymiUUSI
LeSki sepustelee mitä sattuu.
- AnonyymiUUSI
Joo, hän on monipuolinen, ei jankuta politiikkaa...
- AnonyymiUUSI
Syö banaani.
- AnonyymiUUSI
Mene sinä vain jatkamaan sitä hallituksen perään huutamistasi. Eikö se ala olla jo taas se aika illasta :)))
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mene sinä vain jatkamaan sitä hallituksen perään huutamistasi. Eikö se ala olla jo taas se aika illasta :)))
HEH, se aika on....!
- AnonyymiUUSI
Kateissa on myös ja pahoin kateissa se tollo joka kokoajan haukkuu hallitusta tällä palstalla. Ukkeliparka aivan hukassa, todellisuus karannut maaniseen pakkomielteeseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2033812Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii602406Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3912286- 472203
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321521Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul5131287Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em931261- 561247
- 701147
Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles1241117