Kiva kuunnella 2T koneen röplötystä. On minulla nelitahtinenkin muta se lojuu autotallin nurkassa. Siinä onkin ääni ärsyttävä pärinä ja jotenki siitä saa sellaisen käsityksen että kohta tuo sammuu ja niin se tekeekin varsinkin tyhjäkäynnillä.
Kaksitahtinen se vaan röplöttää järkähtämättä.
On se huippukeksintö tuo 2T.
Järvellä kun menee nelareita ohi niin se on kuin söisi kuivaa pahvia mutta kun kaksitahtinen menee ohi niin se on musiikkia korville aaa että.
Kaksitahtisen moottorin rytmikäs röpötys
28
425
Vastaukset
- Anonyymi
Ei ole 2T voittanutta💪, siinä missä 2T koneessa mäntä saa kaksi potkua niin 4T koneessa vasta yksi.
- Anonyymi
Ja autoista puheen ollen, kaikki muistavat iloisen rin-tin-tin röpöttäjän. Sinistä savua pakoputkesta.
- Anonyymi
Savu on voiman merkki.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Savu on voiman merkki.
...sanoi malboromies ja kuoli syöpään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
...sanoi malboromies ja kuoli syöpään.
Räjähtävä on 2T koneen lähtö. Kaasukahvan kun kääntää Max asentoon niin saa tuntea 2T koneen raivon, siinä herkempiä hirvittää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Räjähtävä on 2T koneen lähtö. Kaasukahvan kun kääntää Max asentoon niin saa tuntea 2T koneen raivon, siinä herkempiä hirvittää.
Siinä oksa kovenee.
- Anonyymi
Paras keskimoottori on Kipinä .. Pätkän,pätkän, pätkä ja sitten mennään...Jo vuodesta
1964 ja pelaa kuin unelma.- Anonyymi
Millä lailla paras? Jos lähtee käyntiin niin ei se vielä ole kovin ihmeellistä! Ihan minimi vaatimus.
- Anonyymi
Mitä muita pieniä keskimoottoreita oli sisävesillä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä muita pieniä keskimoottoreita oli sisävesillä
Wikström..
- Anonyymi
kun yli 6000 kiertää mikä mylly vaan niin kuulostaa hyvältä
- Anonyymi
jos ei ole kierros rajoitinta niin hyvä
- Anonyymi
Kyllähän tuosta bensan myyjät tykkää. Nelari kun "röplöttää" samalla bensamäärällä noin puolet kauemmin.
- Anonyymi
Todista tuo!
- Anonyymi
Joo mutta meillä 2T omistajilla on rahaa ostaa bensaa.
Teillä 4T miehillä menee rahat osamaksujen maksamiseen ja huoltoihin ja korjauksiin🤣 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Teillä 4T miehillä menee rahat osamaksujen maksamiseen ja huoltoihin ja korjauksiin🤣En ole sellaista havainnut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Teillä 4T miehillä menee rahat osamaksujen maksamiseen ja huoltoihin ja korjauksiin🤣En ole 4T mies vaan 2T mies, tai siis olin, veneily loppui osaltani 2004, kulutus oli kyllä aika juhlavaa 35 hv:n 2-sylinterisellä 2 tahti-OMC:llä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Todista tuo!
Tuossapa tommosta, myönnettäköön että ollee jonkinlainen ääritapaus.
https://ibb.co/chDwQM3S - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuossapa tommosta, myönnettäköön että ollee jonkinlainen ääritapaus.
https://ibb.co/chDwQM3SEi noita kulutuksia voi oikein verrata, parikymppinen kone tarvitsee isomman veneen kuin pikku prutku.
Testi pitäisi tehdä saman kokoisilla koneilla 2T ja 4T, samalla veneellä, samalla kuormalla ja samanlaisella säällä ja ajo tulisi olla samanlaista. Silloin oltaisiin jo vertailukelpoisissa tuloksissa.
- Anonyymi
Kakkosen ruplatus ja teho on vaan se juttu!
- Anonyymi
Eikö se ole sininen savu veneen ympärillä ja kova kakofonia
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö se ole sininen savu veneen ympärillä ja kova kakofonia
Kyllä jos kyse pikku koneesta niin ennemmin kuuntelen 2T konetta kun tirisevää 4T konetta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä jos kyse pikku koneesta niin ennemmin kuuntelen 2T konetta kun tirisevää 4T konetta
Tirisevää?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tirisevää?
Kyllä se on sellainen tirisevä ja pärisevä ja törisevä
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos nainen harrastaa seksiä
Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi3594005Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun272604Pihlaja-puulle
Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos152120Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko5031744Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei161744Kysymys Kuhmolaisille
Hei. Olen 32 vuotias nainen ja muutin Kuhmoon noin 12 vuotta sitten. Mutta nyt täytyy ihmetellä ihan ääneen että onhan t511674Savimajasta lääketieteen tohtoriksi - ja ei tikkua ristiin
”Jos ihminen muuttaa savimajasta tänne kerrostaloon länsimaisen elintason piiriin ilman että tarvitsee panna tikkua rist3011596- 171374
Olen valtavan ihastunut
Yritin sen sinulle viime viikolla kertoa, mutta liikaa muuttujia ja isoja tunteita, niin en kyllä ollut kovin selkeä.631186- 221161