Yhteensä 505 pohjoiskarjalaista yritystä lopetti toimintansa tammi-maaliskuussa. Vuosi sitten samalla aikavälillä lopettaneita oli 193 yritystä vähemmän.
Paljon useampi yritys Pohjois-Karjalassa laittoi pillit pussiin kuin viime vuonna
5
83
Vastaukset
- Anonyymi
Jos tekee konkurssin on epäonnistunut elämässä. Voi voi.
- Anonyymi
Yrittämiseen kuuluu riskit. Joskus pitää kokeilla miten asiat toimii. Aina ei onnistu. Joskut muuttujat vaikuttaa siihen että hyväkin yritys lopettaa. Ei se mitään elämässä epäonnistumista ole.
Mutta oma kysymys on se miten usein Karjalassa yrittäjät huonoilla käytöstavoilla aiheuttaa itse sen ettei asiakkaita tule. Tai aheudella ja epärehellisyydellä. Nämä ilmiöt on tuttuja alueella kuten venäjälläkin.
- Anonyymi
Itse en käytä Itä-Suomalaisia yrityksiä, enkä osta niistä mitään.
- Anonyymi
Aika ottaa kuohuvaa pullosta! Ei itketä yhtään ja työtön on voittaja 🏆
- Anonyymi
parhaimmat yrittäjät tulee yleensä konkurssien kautta. syntyy kokemusta. eri asia on sitten se, kuinka karjalassa ylipäätään osataan yrittää kun kuulee sellaistakin että haukutaan asiakkaat tai ollaan epärehellisiä ja ahneita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1706594
- 584472
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s283158- 612997
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161905Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271566- 151564
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹381505- 341349
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest471273