Illan mittaan voimistuva, huomenna perjantaina kesämyrskyn liepeet ryskää Pyhäjärven maisemissa.
Menkää kaikki tuulivoimaloita kauniina pitävät pönkäämään myllyjä, etteivät lähde myrskyn matkaan.
Ihan on jopa mahdollista saada siiven härpäkkeestä se viimeinen lähtö.
Kesämyrsky koeponnistaa tuulivoimaloiden kestävyyden teholla suuri
13
120
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Mitä tulee liika metsillä huijaamista varten?
- AnonyymiUUSI
Oletko botti, joka suoltaa samaa soopaa?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Oletko botti, joka suoltaa samaa soopaa?
On se noin erikoista tekstiä, että täytyy olla boltti. En edes ymmärtänyt 16.44 sanomaa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
On se noin erikoista tekstiä, että täytyy olla boltti. En edes ymmärtänyt 16.44 sanomaa.
Uskon, että et ymmärrä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Uskon, että et ymmärrä.
Tekoälyksi olisikin tosi tyhmä, joten 16.44 ja 18.02 botti on suomi 24 masKOTTI.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tekoälyksi olisikin tosi tyhmä, joten 16.44 ja 18.02 botti on suomi 24 masKOTTI.
Onko niin tyhmä että kelpaisi s ukusi persuksi?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Onko niin tyhmä että kelpaisi s ukusi persuksi?
Kas täällä onkin monia, jotka eivät ymmärrä tekstiä. Vaan luonnollisesti me saamme suomennoksen 16.44 tekstiin.
Jos sinua on huijattu, älä itke täällä. Jos muita on huijattu suurella todennäköisyydellä eivät kerro sinulle siitä. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kas täällä onkin monia, jotka eivät ymmärrä tekstiä. Vaan luonnollisesti me saamme suomennoksen 16.44 tekstiin.
Jos sinua on huijattu, älä itke täällä. Jos muita on huijattu suurella todennäköisyydellä eivät kerro sinulle siitä.Ei minua ole huijattu, mutta tunne ketä on. Varmaan lakien mukaan tavallaan on toimittu, mutta epärehellisesti on silti menty.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei minua ole huijattu, mutta tunne ketä on. Varmaan lakien mukaan tavallaan on toimittu, mutta epärehellisesti on silti menty.
No eikö myyjällä ole vastuu. Nykyään suositellaan ottamaan lakimiehet avuksi.
Lakimiehet olisi ollut hyvä olla paikalla kun tuulivoimafirmojen kanssa tekivät sopimuksia. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No eikö myyjällä ole vastuu. Nykyään suositellaan ottamaan lakimiehet avuksi.
Lakimiehet olisi ollut hyvä olla paikalla kun tuulivoimafirmojen kanssa tekivät sopimuksia.Tekninen vaaliliitto on vastaava
- AnonyymiUUSI
Vain tollo kävelee hiihtoladulla.
- AnonyymiUUSI
No nyt on Kepuleiden hiihtohullu päästetty karsinastaan. Varmaan Komunrannalla.
- AnonyymiUUSI
Pääseekö Erkki pian puolukkaan?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1452720Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3621995- 401717
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii331614Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua281360Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941203- 541163
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul327937Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles110928Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53772