Tekiskö nainen mieli tavata...

Anonyymi-ap

Viikonloppuna ja...?

69

908

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kyllä tekisi. Olisi pehmeä laskeutuminen lomailuun ettei ihan heti kylmiltään tarvistsisi kokonaan luopua.

• Anonyymi

Jos olet hän nuorempi mies niin haluaisin tavata

• Anonyymi

Sanot vaan ajan ja paikan niin tulen sinne.

Sivusta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sivusta

olisitkin hän :c. olet varmaan vaan siinä ’projektissa’ messissä oleva pelleilijä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

olisitkin hän :c. olet varmaan vaan siinä ’projektissa’ messissä oleva pelleilijä.

Ei ollut epävakaalle tämä vaan naiselle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihmiset on suht julmii ko miettii. Mitähän epätietoisuus ja kuukaudesta toiseen jatkuva kiusa tekee epävakaalle. Sitä voit sinäkin putte miettiä mielessäsi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihmiset on suht julmii ko miettii. Mitähän epätietoisuus ja kuukaudesta toiseen jatkuva kiusa tekee epävakaalle. Sitä voit sinäkin putte miettiä mielessäsi

Lueppa pösilö uudestaan kirjoitus.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lueppa pösilö uudestaan kirjoitus.

ja mitä käytäntöön tulee koko projekti aiheutti vaan traumaperäsen stressihäiriön pahenemisen ja sen että kyseenalaistaa jokaikistä ihmistä. onhan se kiva varmaan varattuna naapurin lissulle vähän viestejä kirjootella ja uhkailla millon ny milläkin. mut totuus on musta. kanttaa siis miettiä. sä et voi tietää missä tilanteessa se ihminen on ollu päänsä kanssa jo ennen sitä. voi olla viimenen naula arkkuun ns. eli kannattaskos pikkuhiljaa laittaa pillit pussiin ja lopettaa kiusa.kun mitään aitoa ei ole sieltä suunnalta tullut tähän suuntaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oikeestiko ajattelet että fiksut ja järkevät täällä ANONYYMIpalstalla ketään kaipailis?? 😵‍💫😂😂😂 Ihan oikeesti?? Onko suomessa näin tyhmää porukkaa!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sivusta

Oon kotona viikonlopun. Tuu kun huvittaa. Ja voi myös soittaa etukäteen! 🔥🤍💫

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Oon kotona viikonlopun. Tuu kun huvittaa. Ja voi myös soittaa etukäteen! 🔥🤍💫

Tuun jos annat tarkan osoitteen❤️💫🔥

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

ja mitä käytäntöön tulee koko projekti aiheutti vaan traumaperäsen stressihäiriön pahenemisen ja sen että kyseenalaistaa jokaikistä ihmistä. onhan se kiva varmaan varattuna naapurin lissulle vähän viestejä kirjootella ja uhkailla millon ny milläkin. mut totuus on musta. kanttaa siis miettiä. sä et voi tietää missä tilanteessa se ihminen on ollu päänsä kanssa jo ennen sitä. voi olla viimenen naula arkkuun ns. eli kannattaskos pikkuhiljaa laittaa pillit pussiin ja lopettaa kiusa.kun mitään aitoa ei ole sieltä suunnalta tullut tähän suuntaan.

Eikö se ollut tarkoitus jopa tappaa?Näin olen lukenut täältä.

• Anonyymi

Sopii pidän kyl

• Anonyymi

ei oikeastaan, piristyn tästä. mutta odotellaan ne rahat ja työt alut ensin. ei oikein kiinnosta nyt mikään. kyllä se ohi menee. Jos elämässä joku oikeus on, toivottavasti saavat itse kaikkea kiusaa ikävää, huonoa ja estoa sun muuta.

• Anonyymi

ja ei muuta mitään asumispaikkaa kuitenkaan. eli edelleenkään ei muuteta Rovaniemelle tai Helsinkiin. tai oteta vastaan niiden ehdotuksia. eli turhaa työtä teille ja mielipahaa taas monelle. mutta toivotaan että sitä mielipahaa ja muuta kiusaa ja, estettä tulee teillekin 🙂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

ja ei muuta mitään asumispaikkaa kuitenkaan. eli edelleenkään ei muuteta Rovaniemelle tai Helsinkiin. tai oteta vastaan niiden ehdotuksia. eli turhaa työtä teille ja mielipahaa taas monelle. mutta toivotaan että sitä mielipahaa ja muuta kiusaa ja, estettä tulee teillekin 🙂

eikä järvenpäähän, Jyväskylään tai Tampereelle. edelleen tässä pysytään. ja oli 3 hakkaus teiltä mutta periksi ei anneta ja joka, kerrasta toivon teille takaisin kaikkea huonoa ja pahaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

eikä järvenpäähän, Jyväskylään tai Tampereelle. edelleen tässä pysytään. ja oli 3 hakkaus teiltä mutta periksi ei anneta ja joka, kerrasta toivon teille takaisin kaikkea huonoa ja pahaa

ja niin kuin joka työjutusta, joka paikasta joka estosta joka jutusta toivotaan huonoa estoa ja pahaa takaisin. jotkut ovat jo samalta alalta ja, eri aloilta talousrikollisia.

• Anonyymi

Miksi aloittajaäijä kirjoitat näihin älyvapaisiin aloituksiisi lähinnä itsellesi tätä moskaa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

ja niin kuin joka työjutusta, joka paikasta joka estosta joka jutusta toivotaan huonoa estoa ja pahaa takaisin. jotkut ovat jo samalta alalta ja, eri aloilta talousrikollisia.

ja en halua kenenkään tietoisuutta tai järjestettyjä juttuja never ever, joten toivon heille takaisin hakkaamista, huonoa ja, pahaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

ja en halua kenenkään tietoisuutta tai järjestettyjä juttuja never ever, joten toivon heille takaisin hakkaamista, huonoa ja, pahaa.

se on niille parasta kaikesta mitä tekivät toivo kaikkea pahaa ja huonoa. enpä oo niiltä mitään saanut tai vienyt. hakanneet ovat vaan joten toivotaan että saavat menetystä ja huonoa ja turpaan kaikesta 😂

• Anonyymi

Haluaisin kovasti nähdä sinut. Tuntuu, että siitä olisi vuosia kun nähtiin.

• Anonyymi

Mut lataus olis niin iso, et pomppulinna vois olla meidän paikka.

• Anonyymi

Todellakin.

• Anonyymi

Joo

• Anonyymi

Ei

• Anonyymi

Tekis

• Anonyymi

Ei kiitos osaan jo lukea.

• Anonyymi

Ohi!

• Anonyymi

Voi vitjat miten siistiä se ois. Kätesi pieni kosketus.

• Anonyymi
        UUSI

Hellä mietoinen puristus ja kasvosi loistaa 😂🤗🤭❤️

• Anonyymi

Saisko siis jor...? 🤗

• Anonyymi
        UUSI

Jaa että etä-Jormako tulisi myös?
        😂🤗🤭❤️

• Anonyymi

Ei sovi.

• Anonyymi

En käytä.

• Anonyymi

Mä oon vkl Turkuses. Sinne vaan... kuka sitten oletkaan.

• Anonyymi

🤨🤣😧😂😂

• Anonyymi

Tuntemattomalle treffipyyntö. Hmmm… tosi hmmm.. fiksua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuntemattomalle treffipyyntö. Hmmm… tosi hmmm.. fiksua.

Veikkaan että ruississa on muutama muukin huomenna.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Veikkaan että ruississa on muutama muukin huomenna.

Kaurasissa myös. Siellä olen ainakin minä 🤭🤗

• Anonyymi

Hillopäivät nyt viikonloppuna.

• Anonyymi

Minulla ovulaatio.

• Anonyymi

Tottakai

• Anonyymi

Taatusti tekisi mieli.

• Anonyymi

Tuskin on minulle tämä, koska minulta kysyttiin, että lähdenkö mökille.
      Minä lupasin ja äitini sanoi, että: Voit mennä maakellariin piiloon jos sulhanen tulee.
      Minä sanoin hänelle, että: Ei se pölöhö-Kustaa tunne minua vaikka istuisin mökillä sohvalla.

Minulla on treenit nyt menossa joten minulla ei ole aikaa nyt.
      Vetasin vanhat farkut jalkaan ja minä sanoin, että: OHO nämä oli sentään tiukat, kun ostin ja nyt nämä on mukavan löysät. Joten nyt kannattaa jatkaa treeniä jonka olen aloittanut.

• Anonyymi

Voitais töllötellä toisiamme siinä sivussa...

• Anonyymi

Tahtoisin. Missä näkisimme ja milloin? :)

• Anonyymi

Juu tekisi ja vois vaik rakastella tajun kankaalle...

• Anonyymi
        UUSI

Ai aivan liian epätodellista🤭🤗❤️
        Eiku kyllä sittenkin. Hilloa munkilla ja nakkia sämpylän väliin

• Anonyymi

Joo voidaan tehdä myös plussa laskuja.

• Anonyymi

Hih.

• Anonyymi

no ei ehkä vielä. mutta joo sinne menossa jo oikeaa riehuntaa väkivallassa talousrikoksia myös sisäisesti kollegoiden hakkaamisesta (esim minusta, eräästä toisesta H ja muutamasta muusta), varkauksista oikeaa kauopavarastelua sun muuta. osa selviää vielä rahalla jos on nopeita ja sitä odotellaan tuskin linnaan lähtevät. täällä puhdasta. Mutta vielä muutto ja taas lisäjuttuja, mutta jee töihin pääsee palaamaan pian, näin sanoivat että heinäkuussa pitäisi onnistua 🙂

• Anonyymi

ja ilmeisesti myös nämä yksityisjutut menee sinne selvitykseen ja tulee rangaistuksia ja joutuvat näistä vastuuseen. itse en tiedä noista venäjän jutuista mitään mutta taitaa mennä johonkin selvitykseen. en tiedä, nyt pois täältä.

• Anonyymi

Tarviiko kirjaa kirjottaa😂 juu tai ei

• Anonyymi

Seksiä en halua koita jo ymmärtää

• Anonyymi

Käy. Käy ja käy.

• Anonyymi

Toivottavasti nähdään, tiedäthän mut. Voi olla et ihmettelet seuraa, mut kaikella on syynsä. Tilanteet etenee ja asiat rakentuu.

• Anonyymi

Minun todellakin tekisi mieli tavata kiinnostuksen kohteeni tummatukkainen lyhyt mies.

• Anonyymi
      UUSI

Eikös me niin sovittu? Lauantai? Mun huudeilla? :3

• Anonyymi
        UUSI

Oon krapuloissani

• Anonyymi
        UUSI

Mä en muista mitään?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Oon krapuloissani

Bruh, en usko.

• Anonyymi
      UUSI

Mikäs kysymys se tämä on?

• Anonyymi
        UUSI

Että olisi kiva tavata viikonloppuna.

• Anonyymi
      UUSI

Sunnuntaina nähdään, eikö?😘

• Anonyymi
        UUSI

Joo 😘

• Anonyymi
      UUSI

Mä tunnen palstan läpi aapeen lämmön.
      Hieno söpö mies 🤗🤭❤️
      Oon rakastanu häntä välilehdeltä jo parisen vuotta

• Anonyymi
      UUSI

Olis kyllä kiva. Tai enemmänkin ku kiva.
      👩🏼‍🎨💗🧑🏼‍🎨

• Anonyymi
      UUSI

Pysy siellä tampereella.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      234
      4492
    2. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      75
      2914
    3. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      47
      2433
    4. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      45
      1737
    5. Koska näit kaivattusi viimeksi

Milloin tapasit rakkaasi? Ja etenikö suhde yhtään?
      Ikävä
      78
      1409
    6. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      83
      1212
    7. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      19
      1128
    8. PS uusimman gallupin rakettimainen nousija

https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden
      Maailman menoa
      137
      939
    9. Tekiskö nainen mieli tavata...

Viikonloppuna ja...?
      Ikävä
      69
      908
    10. Sellainen tunne sydämessä

Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,
      Ikävä
      86
      874
    Aihe