Viikonloppuna ja...?
Tekiskö nainen mieli tavata...
69
908
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä tekisi. Olisi pehmeä laskeutuminen lomailuun ettei ihan heti kylmiltään tarvistsisi kokonaan luopua.
- Anonyymi
Jos olet hän nuorempi mies niin haluaisin tavata
- Anonyymi
Sanot vaan ajan ja paikan niin tulen sinne.
Sivusta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sivustaolisitkin hän :c. olet varmaan vaan siinä ’projektissa’ messissä oleva pelleilijä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
olisitkin hän :c. olet varmaan vaan siinä ’projektissa’ messissä oleva pelleilijä.
Ei ollut epävakaalle tämä vaan naiselle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihmiset on suht julmii ko miettii. Mitähän epätietoisuus ja kuukaudesta toiseen jatkuva kiusa tekee epävakaalle. Sitä voit sinäkin putte miettiä mielessäsi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihmiset on suht julmii ko miettii. Mitähän epätietoisuus ja kuukaudesta toiseen jatkuva kiusa tekee epävakaalle. Sitä voit sinäkin putte miettiä mielessäsi
Lueppa pösilö uudestaan kirjoitus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lueppa pösilö uudestaan kirjoitus.
ja mitä käytäntöön tulee koko projekti aiheutti vaan traumaperäsen stressihäiriön pahenemisen ja sen että kyseenalaistaa jokaikistä ihmistä. onhan se kiva varmaan varattuna naapurin lissulle vähän viestejä kirjootella ja uhkailla millon ny milläkin. mut totuus on musta. kanttaa siis miettiä. sä et voi tietää missä tilanteessa se ihminen on ollu päänsä kanssa jo ennen sitä. voi olla viimenen naula arkkuun ns. eli kannattaskos pikkuhiljaa laittaa pillit pussiin ja lopettaa kiusa.kun mitään aitoa ei ole sieltä suunnalta tullut tähän suuntaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
olisitkin hän :c. olet varmaan vaan siinä ’projektissa’ messissä oleva pelleilijä.
Oikeestiko ajattelet että fiksut ja järkevät täällä ANONYYMIpalstalla ketään kaipailis?? 😵💫😂😂😂 Ihan oikeesti?? Onko suomessa näin tyhmää porukkaa!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
SivustaOon kotona viikonlopun. Tuu kun huvittaa. Ja voi myös soittaa etukäteen! 🔥🤍💫
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Oon kotona viikonlopun. Tuu kun huvittaa. Ja voi myös soittaa etukäteen! 🔥🤍💫
Tuun jos annat tarkan osoitteen❤️💫🔥
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
ja mitä käytäntöön tulee koko projekti aiheutti vaan traumaperäsen stressihäiriön pahenemisen ja sen että kyseenalaistaa jokaikistä ihmistä. onhan se kiva varmaan varattuna naapurin lissulle vähän viestejä kirjootella ja uhkailla millon ny milläkin. mut totuus on musta. kanttaa siis miettiä. sä et voi tietää missä tilanteessa se ihminen on ollu päänsä kanssa jo ennen sitä. voi olla viimenen naula arkkuun ns. eli kannattaskos pikkuhiljaa laittaa pillit pussiin ja lopettaa kiusa.kun mitään aitoa ei ole sieltä suunnalta tullut tähän suuntaan.
Eikö se ollut tarkoitus jopa tappaa?Näin olen lukenut täältä.
- Anonyymi
Sopii pidän kyl
- Anonyymi
ei oikeastaan, piristyn tästä. mutta odotellaan ne rahat ja työt alut ensin. ei oikein kiinnosta nyt mikään. kyllä se ohi menee. Jos elämässä joku oikeus on, toivottavasti saavat itse kaikkea kiusaa ikävää, huonoa ja estoa sun muuta.
- Anonyymi
ja ei muuta mitään asumispaikkaa kuitenkaan. eli edelleenkään ei muuteta Rovaniemelle tai Helsinkiin. tai oteta vastaan niiden ehdotuksia. eli turhaa työtä teille ja mielipahaa taas monelle. mutta toivotaan että sitä mielipahaa ja muuta kiusaa ja, estettä tulee teillekin 🙂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ja ei muuta mitään asumispaikkaa kuitenkaan. eli edelleenkään ei muuteta Rovaniemelle tai Helsinkiin. tai oteta vastaan niiden ehdotuksia. eli turhaa työtä teille ja mielipahaa taas monelle. mutta toivotaan että sitä mielipahaa ja muuta kiusaa ja, estettä tulee teillekin 🙂
eikä järvenpäähän, Jyväskylään tai Tampereelle. edelleen tässä pysytään. ja oli 3 hakkaus teiltä mutta periksi ei anneta ja joka, kerrasta toivon teille takaisin kaikkea huonoa ja pahaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
eikä järvenpäähän, Jyväskylään tai Tampereelle. edelleen tässä pysytään. ja oli 3 hakkaus teiltä mutta periksi ei anneta ja joka, kerrasta toivon teille takaisin kaikkea huonoa ja pahaa
ja niin kuin joka työjutusta, joka paikasta joka estosta joka jutusta toivotaan huonoa estoa ja pahaa takaisin. jotkut ovat jo samalta alalta ja, eri aloilta talousrikollisia.
- Anonyymi
Miksi aloittajaäijä kirjoitat näihin älyvapaisiin aloituksiisi lähinnä itsellesi tätä moskaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ja niin kuin joka työjutusta, joka paikasta joka estosta joka jutusta toivotaan huonoa estoa ja pahaa takaisin. jotkut ovat jo samalta alalta ja, eri aloilta talousrikollisia.
ja en halua kenenkään tietoisuutta tai järjestettyjä juttuja never ever, joten toivon heille takaisin hakkaamista, huonoa ja, pahaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ja en halua kenenkään tietoisuutta tai järjestettyjä juttuja never ever, joten toivon heille takaisin hakkaamista, huonoa ja, pahaa.
se on niille parasta kaikesta mitä tekivät toivo kaikkea pahaa ja huonoa. enpä oo niiltä mitään saanut tai vienyt. hakanneet ovat vaan joten toivotaan että saavat menetystä ja huonoa ja turpaan kaikesta 😂
- Anonyymi
Haluaisin kovasti nähdä sinut. Tuntuu, että siitä olisi vuosia kun nähtiin.
- Anonyymi
Mut lataus olis niin iso, et pomppulinna vois olla meidän paikka.
- Anonyymi
Todellakin.
- Anonyymi
Joo
- Anonyymi
Ei
- Anonyymi
Tekis
- Anonyymi
Ei kiitos osaan jo lukea.
- Anonyymi
Ohi!
- Anonyymi
Voi vitjat miten siistiä se ois. Kätesi pieni kosketus.
- AnonyymiUUSI
Hellä mietoinen puristus ja kasvosi loistaa 😂🤗🤭❤️
- Anonyymi
Saisko siis jor...? 🤗
- AnonyymiUUSI
Jaa että etä-Jormako tulisi myös?
😂🤗🤭❤️
- Anonyymi
Ei sovi.
- Anonyymi
En käytä.
- Anonyymi
Mä oon vkl Turkuses. Sinne vaan... kuka sitten oletkaan.
- Anonyymi
🤨🤣😧😂😂
- Anonyymi
Tuntemattomalle treffipyyntö. Hmmm… tosi hmmm.. fiksua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuntemattomalle treffipyyntö. Hmmm… tosi hmmm.. fiksua.
Veikkaan että ruississa on muutama muukin huomenna.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Veikkaan että ruississa on muutama muukin huomenna.
Kaurasissa myös. Siellä olen ainakin minä 🤭🤗
- Anonyymi
Hillopäivät nyt viikonloppuna.
- Anonyymi
Minulla ovulaatio.
- Anonyymi
Tottakai
- Anonyymi
Taatusti tekisi mieli.
- Anonyymi
Tuskin on minulle tämä, koska minulta kysyttiin, että lähdenkö mökille.
Minä lupasin ja äitini sanoi, että: Voit mennä maakellariin piiloon jos sulhanen tulee.
Minä sanoin hänelle, että: Ei se pölöhö-Kustaa tunne minua vaikka istuisin mökillä sohvalla.
Minulla on treenit nyt menossa joten minulla ei ole aikaa nyt.
Vetasin vanhat farkut jalkaan ja minä sanoin, että: OHO nämä oli sentään tiukat, kun ostin ja nyt nämä on mukavan löysät. Joten nyt kannattaa jatkaa treeniä jonka olen aloittanut. - Anonyymi
Voitais töllötellä toisiamme siinä sivussa...
- Anonyymi
Tahtoisin. Missä näkisimme ja milloin? :)
- Anonyymi
Juu tekisi ja vois vaik rakastella tajun kankaalle...
- AnonyymiUUSI
Ai aivan liian epätodellista🤭🤗❤️
Eiku kyllä sittenkin. Hilloa munkilla ja nakkia sämpylän väliin
- Anonyymi
Joo voidaan tehdä myös plussa laskuja.
- Anonyymi
Hih.
- Anonyymi
no ei ehkä vielä. mutta joo sinne menossa jo oikeaa riehuntaa väkivallassa talousrikoksia myös sisäisesti kollegoiden hakkaamisesta (esim minusta, eräästä toisesta H ja muutamasta muusta), varkauksista oikeaa kauopavarastelua sun muuta. osa selviää vielä rahalla jos on nopeita ja sitä odotellaan tuskin linnaan lähtevät. täällä puhdasta. Mutta vielä muutto ja taas lisäjuttuja, mutta jee töihin pääsee palaamaan pian, näin sanoivat että heinäkuussa pitäisi onnistua 🙂
- Anonyymi
ja ilmeisesti myös nämä yksityisjutut menee sinne selvitykseen ja tulee rangaistuksia ja joutuvat näistä vastuuseen. itse en tiedä noista venäjän jutuista mitään mutta taitaa mennä johonkin selvitykseen. en tiedä, nyt pois täältä.
- Anonyymi
Tarviiko kirjaa kirjottaa😂 juu tai ei
- Anonyymi
Seksiä en halua koita jo ymmärtää
- Anonyymi
Käy. Käy ja käy.
- Anonyymi
Toivottavasti nähdään, tiedäthän mut. Voi olla et ihmettelet seuraa, mut kaikella on syynsä. Tilanteet etenee ja asiat rakentuu.
- Anonyymi
Minun todellakin tekisi mieli tavata kiinnostuksen kohteeni tummatukkainen lyhyt mies.
- AnonyymiUUSI
Eikös me niin sovittu? Lauantai? Mun huudeilla? :3
- AnonyymiUUSI
Oon krapuloissani
- AnonyymiUUSI
Mä en muista mitään?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Oon krapuloissani
Bruh, en usko.
- AnonyymiUUSI
Mikäs kysymys se tämä on?
- AnonyymiUUSI
Että olisi kiva tavata viikonloppuna.
- AnonyymiUUSI
Sunnuntaina nähdään, eikö?😘
- AnonyymiUUSI
Joo 😘
- AnonyymiUUSI
Mä tunnen palstan läpi aapeen lämmön.
Hieno söpö mies 🤗🤭❤️
Oon rakastanu häntä välilehdeltä jo parisen vuotta - AnonyymiUUSI
Olis kyllä kiva. Tai enemmänkin ku kiva.
👩🏼🎨💗🧑🏼🎨 - AnonyymiUUSI
Pysy siellä tampereella.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2344492Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii752914- 472433
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua451737- 781409
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘831212- 191128
PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden137939- 69908
Sellainen tunne sydämessä
Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,86874