Vanha mies ajoi henkilöautolla teini-ikäisen tytön päälle suojatiellä Joensuun keskustassa viime lokakuun lopussa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/865f1be0-48d2-4aeb-841a-7331540b9f4e
Vanhus ei huomannut mitään, kun hän aiheutti Mersullaan järkyttävät vammat teinitytölle
12
209
Vastaukset
- Anonyymi
Seniilit ovat vaaraksi liikenteessä.
- Anonyymi
Täytyy vain ihmetellä miksi hänellä on ollut ajokortti. Tosin paikallinen olematon terveydenhuolto mahdollistaa tämänkin, että kortti tulee kun sanoa aaaaa tai eeeee.
- Anonyymi
Sinähän sen tiedät🤣
- Anonyymi
Puhelintaan tuijottavat jalankulkija zombit poukkoilee autojen eteen. Puhelimen käyttö tulisi sallia vasta 40 täyttäneille.
- Anonyymi
Juuri niin.
- Anonyymi
Tyttö parka.
- Anonyymi
Audit kaikkein vaarallisimpia.
- Anonyymi
Eikös se yksi teslakin ajanut jonkun päälle kirkkokadulla
- Anonyymi
Incell pappa yritti naisen päälle mersulla, kun ei muuten ole päässyt.
- Anonyymi
Lääkärin silmä pettänyt ajokorttitarkastuksessa...
- Anonyymi
Vitjamunaukko ja mersu on vaarallinen yhdistelmä.
- Anonyymi
Heh heh hee.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1215896
- 574316
- 582721
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282518Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161855- 151524
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹341372Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗241311- 261157
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431101