On tämä Nasima kyllä aivan turhake. Harkitsee rikosilmoitusta eikä edes tiedä mistä rikoksesta.
https://yle.fi/a/74-20170938
Ville Rydman on oikeassa. Tämän turhake Nasiman reaktio osoittaa sen.
DEMARI NASIMA!
11
226
Vastaukset
- Anonyymi
Niin eihän Persuista saa tehdä ilmoitusta.
Halla-Aho juuri näytti esimerkkiä, kanteli ja teki rikosilmoituksen.
Pitäkää Persut nyt turpanne kiinne, alkaa todella tuo teidän uhrituminen v.tuttamaan.- Anonyymi
Syyttäjä oli samaa mieltä Mestarin kanssa että kyseessä on kunnianloukkaus. Varmasti se alkaa todella v. tuttamaan kun Persut on oikeassa ja sinä väärässä.
- Anonyymi
Nasima R:n touhu on juuri sitä UHRIUTUMISTA. Täysin samaa kuin Sanna Märisijän iloa ja valoa - itkut. Hölmömmät lähtevät näihin mukaan samoin kuin pridekulkueisiin.
- Anonyymi
Eikös se etunimi ole Natzima? Niinku virallisesti.
- Anonyymi
Arvostettu Mestari puhemies kansakunnan hierarkiassa pääministeriä ylempänä joten äläpä räkytä.
- Anonyymi
On siinä meillä demari lainsäätäjä joka ei ymmärrä laista mitään. Tyypillinen sossu ei ihmekkään että Rydman nauroi asialle.
- Anonyymi
Pikku Wille ainoastaan pikku tyttöjen naurattaja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pikku Wille ainoastaan pikku tyttöjen naurattaja.
Kyllä tuolle Nasimalle nauraa aidan seipäätkin. Wille on aito mies joka tuo datakeskuksia Kajaaniin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä tuolle Nasimalle nauraa aidan seipäätkin. Wille on aito mies joka tuo datakeskuksia Kajaaniin.
Pikku Wille viepi korkeintaan pikku tyttöille viinoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pikku Wille viepi korkeintaan pikku tyttöille viinoa.
Hyvä Wille, hyvä perussuomalaiset
- Anonyymi
"Rydman julkaisi X:ssä oman ”sisäisen demarinsa” näkemyksensä asiasta.
– Harkitsen tekeväni rikosilmoituksen kaikista niistä, jotka arvostelevat somessa politiikkaani. En ehkä tee, mutta uhkailen julkisesti niin tekeväni. Pidän tekemäni politiikan arvostelua törkeänä, ja kaikilla asemaan katsomatta on vastuu välttää sitä, Rydman irvaili."
Osui ja upposi
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas2081360- 961256
Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?9888Minä täällä vaan
Ukko jota oot joutunu joskus sietämään työnpuolesta. Toivottelen kauniita unia💛85832Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan2810Jos haluat jatkaa tutustumista
Pyydä mut suoraan kunnon treffeille. En lähde mihinkään epämääräiseen viestittelyyn enää.57766Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle14762- 31748
Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!
Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii43713T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest37688