Faktat faktoina kyllä tämä nainen kuka nousi Iltalehdissäkin otsikoihin on tehnyt itsestään hyvän bisneksen ja siitä hattu päästä rahaa tulee. MUTTA ennenkuin kiimaset sedät menette runkkaamaan tämän onlyfans kanaville niin hyvä muistaa että tämä tyttö alaikäisenä kusetti rahaa näiltä kiimasilta sediltä ja jätti sovittuja asioita moneen suuntaan toteuttamatta. Neiti myös kertoo miten "bodycount" on 2 miestä...... No tiedän ainakin 4 miestä ketkä tuota on video todisteen kera pannut
Mirelle Isohanni (mirellemiau
Anonyymi-ap
5
2621
Vastaukset
- Anonyymi
Juu aina naurattaa itseänikin kun haukkuu muita naisia ja väittää että ollut 2 miehen kanssa vaan itse... Muistan ajan kun ruinasi 50v sediltä ruokarahaa sugardaters. Com sivulla
- Anonyymi
Karmeat huulet, vakea uskoa runkkuobjektiksi.
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vihamielisyys naisia kohtaan on jo yllättävän suuri ongelma
Esiintyy laajemmassa mittakaavassa, mitä vain tällä palstalla. Mistä tuo ilmiö nyt oikein johtuu, ja saa alkuvoimansa?3151715Odotan sitä hetkeä
kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh751264Olen melko vakuuttunut
etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok831247- 1331126
- 48813
- 57804
- 74789
Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!
https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro117767- 48760
Sitä saattaa vähän hölmöillä
rakkauspäissään, jos tunteita on enemmän kuin osaa käsitellä. Alkuhölmöilyt on söpöä ja sallittavaa.60706