Muista nainen että vain jumalattarilla on iso ja paksu nenä

Anonyymi-ap

Vain kaikista kauneimmille naisille on suotu iso ja paksu nenä, sekä siniset silmät❤️ Äläkä ikinä ees ala vähätteleen nenääs, muuten vedän sua nenästä! En sua kauniimpaa naista oo tavannut, muista et ei se koko vaan se muoto 😘, ihanaa et osaat arvostaa tota kaunista ominaisuuttasi, oot 1/10 miljoonasta, enkä vaihtas kenenkää muuhun. Nenäsi on upea, kuten itsekkin, ja sen vähättely on rikos!!

29

413

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kiitos kiitos, yritän muistaa
      👀
      👃
      🫦

• Anonyymi

Kiitoksia sinulle

• Anonyymi

❤️❤️❤️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

❤️❤️❤️

❤️
        ❤️

• Anonyymi

Minulla ei ole ongelmia nenäni koosta tai muodosta. Se on ihan perusnenä vaan.

• Anonyymi

Mulla ja kaivatullani on samanlainen nenä. Tekis mieli painaa ne yhteen 🤭🤗
      Sen pitäis vähän kyykistyä että yllän. Ei auta vaikka nousen varpailleni. Nyysättäis niitä nenuja sit vastakkain ja suuteluhommiksihan se menee❤️

• Anonyymi

Kuulostaa hyvältä, harmi kun itellä on vaa terävä, nenäpainailu kuulostaa ihanalt jos on tollanen nenä, haluisin kokea sen🥺❤️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuulostaa hyvältä, harmi kun itellä on vaa terävä, nenäpainailu kuulostaa ihanalt jos on tollanen nenä, haluisin kokea sen🥺❤️

Meillä kummallakin sellaiset pehmeät justiin semmoiset yhteen painettavat 🤗

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei se varmaan niin terävä ole etteikö sillä voi painaa🤗Tai sit laitatte semmoiset nenäpäivä-nenut ja niillä tömpsäyttelette toisia😉

• Anonyymi

Onneksi mulla ei oo sinisiä silmiä.

• Anonyymi

Mulla on

• Anonyymi

ei mulla ole mtn ongelmaa koskaan ollutkaan nenäni kanssa. se on ihan hyvä nenä. rillit pysyy tukevasti ja muuta kun on kunnon nokka.

• Anonyymi

Ihana❤️❤️

• Anonyymi

Vain kaikkein komeimmilla miehillä on kalju päälaki ja ohimoilla hapsut. Pienet siristelevät silmät ja epäsuorassa rivissä höröttävät ruskehtavat hampaat tekevät miehestä haluttavan. En lähde edes arvostelemaan kaljamahaasi, koska olet niin komea.

Ap:lle 🩷

• Anonyymi

Ei oo kaljua, silmät ei oo pienet, ei oo kaljamahaa. Ei oo ruskeahtavia hampaitakaan. Et sori nyt vaa mut meni väärälle aplle 😅

• Anonyymi

Ai jaa. Koskaan aiemmin ei oo kukaan kertonut mun klyyvarista tuollaista...ikinä osannut aatella sen olevan iso ja paksu...Voi prkle...ja tähän ikään pääsin sillä...☺️

• Anonyymi

Rumaolet

• Anonyymi

Ja joku poisti viestit. Kiitos. Mukavaa iltaa.

• Anonyymi

Mukavaa iltaa sullekkin❤️

• Anonyymi

Minkä väriset hiukset hänellä on?

• Anonyymi

Ihan kauheet

• Anonyymi

Takaa kuin Tauno Palolla ja edestä kuin Elviksellä 🤭🤗❤️

• Anonyymi

Se on naisilla nenän kanssa sama kuin miehillä silloin kun on kookas. Kaikille on jaettavaa vaikka ei käytä rexonaa, enimpiä kärpäsiä täytyy hätyytellä ympäriltä jotta turvallisuus on taattu, ei purista eikä hankaa sieraimissakaan. Sinisilmäinen viattomuus on vaan plussaa.

• Anonyymi

Tuo kookas pisti silmään 😂
        Niin minkä kokoa tarkoitit? 🤭

• Anonyymi

Olen mieluummin ruma, kun Jumalatar

• Anonyymi

Ok, no se nainen ei varmaankaan käy täällä, mutta hätä ei ole tämän näköinen, sillä täältä löytyisi yksi kainosti kaljuuntuva mies melko lailla vastaavilla ominaisuuksilla. Voisitko ajatella minut hänen tilalle, niin uskon että varmasti kyllä saisimme tämän orastavan suhteemme kukoistamaan ja toimimaan?

• Anonyymi

Enkö olekaan jumalatar. Mulla sopusuhtainen nenä ja sinivihreät silmät 🥺

• Anonyymi

Maailman onnellisin kansa🤣🤣🤣hölmöläsä,paska pommi oven takana

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      104
      9314
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      47
      4509
    3. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      102
      1966
    4. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      42
      1841
    5. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      24
      1600
    6. Vanha Suola janottaa Iivarilla

Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia
      Kemijärvi
      13
      1341
    7. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      37
      1270
    8. Rakastuminenhan on psykoosi

Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk
      Ikävä
      54
      907
    9. Olisinko mä voinut käsittää sut väärin

Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt
      Ikävä
      31
      892
    10. Känniläiset veneessä?

Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v
      Nurmes
      30
      883
    Aihe