Metsäkukkia

Anonyymi-ap

On hällä morsiuspuvussaan.

Nainen jos olisit morsiameni
Ja sitten lastemme äiti
Ja niin ollen minä olin lastemme isä

Olitko onnellinen kanssani?
Olisimmeko yhtä perhettä
Sinä minä ja lapset
Onnellinen perhe
Rakas oletko olemassa
Minä sinun, sinä minun
Ratkaistaanko tämä yhdessä?

10

232

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Joo ratkaistaan vaan

• Anonyymi

🤗😘☺

• Anonyymi

Monitulkintainen teksti ja aivan kuin kosiskeltaisiin uutta naista uusioperheeseen, jotka harvoin ovat onnellisia perheitä.

• Anonyymi

Toivottavasti löydät vielä sopivan morsiammen itsellesi ja pitää varmaan olla aika nuorehko nainen, koska naisilla ei ole ikuisuuksia aikaa odotella jos haluaa perheen.

• Anonyymi

Tässä oli kaikki mitä toivoisin, että hän haluaisi. Ihan tavallisia juttuja, eikö.

• Anonyymi

voi olls kukkiaskin... mutta niin otin asiaksenki jote yrittää pararantaakakin jotain pelejä masentuneita tyttösiä

niin no jotkut sanovat minus stanan hegenvaarallinen tuo henkilö ja pkaverinsa

• Anonyymi

niin mitä helvetiä tuo ohminen joku ex-kkk ja truo noniin en ole tyhmä kuin tommi

• Anonyymi

Nurmiolan normi.

• Anonyymi

Tommin Tasku-Matti.

• Anonyymi

niin jotain että mitä tuo tekee täällä siisminä varti on packing eli joku amuma-ase tasukkssa EI ole

kunniin jotkut niin joku kk -lohikäärme.

oikeasti niin haluaisin auttaa masentuneita tyttöjäkin tehdään joku oma pelikin

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      118
      10293
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      52
      5030
    3. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      42
      2211
    4. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      105
      2058
    5. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      26
      1924
    6. Vanha Suola janottaa Iivarilla

Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia
      Kemijärvi
      13
      1591
    7. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      41
      1392
    8. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      24
      993
    9. Känniläiset veneessä?

Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v
      Nurmes
      31
      991
    10. Rakastuminenhan on psykoosi

Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk
      Ikävä
      54
      977
    Aihe