On hällä morsiuspuvussaan.
Nainen jos olisit morsiameni
Ja sitten lastemme äiti
Ja niin ollen minä olin lastemme isä
Olitko onnellinen kanssani?
Olisimmeko yhtä perhettä
Sinä minä ja lapset
Onnellinen perhe
Rakas oletko olemassa
Minä sinun, sinä minun
Ratkaistaanko tämä yhdessä?
Metsäkukkia
10
232
Vastaukset
- Anonyymi
Joo ratkaistaan vaan
- Anonyymi
🤗😘☺
- Anonyymi
Monitulkintainen teksti ja aivan kuin kosiskeltaisiin uutta naista uusioperheeseen, jotka harvoin ovat onnellisia perheitä.
- Anonyymi
Toivottavasti löydät vielä sopivan morsiammen itsellesi ja pitää varmaan olla aika nuorehko nainen, koska naisilla ei ole ikuisuuksia aikaa odotella jos haluaa perheen.
- Anonyymi
Tässä oli kaikki mitä toivoisin, että hän haluaisi. Ihan tavallisia juttuja, eikö.
- Anonyymi
voi olls kukkiaskin... mutta niin otin asiaksenki jote yrittää pararantaakakin jotain pelejä masentuneita tyttösiä
niin no jotkut sanovat minus stanan hegenvaarallinen tuo henkilö ja pkaverinsa - Anonyymi
niin mitä helvetiä tuo ohminen joku ex-kkk ja truo noniin en ole tyhmä kuin tommi
- Anonyymi
Nurmiolan normi.
- Anonyymi
Tommin Tasku-Matti.
- Anonyymi
niin jotain että mitä tuo tekee täällä siisminä varti on packing eli joku amuma-ase tasukkssa EI ole
kunniin jotkut niin joku kk -lohikäärme.
oikeasti niin haluaisin auttaa masentuneita tyttöjäkin tehdään joku oma pelikin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 11810293
- 525030
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html422211Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1052058- 261924
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131591Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,411392Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta24993Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v31991Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk54977