Mutta pakko myöntää että vaihtaisin tämän palstan kumppaniin, mutta kaikki aikanaan. Olen oppinut itsestäni sen, että kumppanin tulee olla minulle monella tapaa oikeanlainen, ja siksi en hätäile tai kiirehdi asian suhteen.
Palstaa vähennän mieluusti. Paljon iltapuuhia mielessä nyt. Laatuaikaa luvassa.😎💛
Hyvää yötä kun unille käytte!
T
Tyytyväisenä yötä kohti
19
256
Vastaukset
- Anonyymi
Hyvää yötä rakas❤️
- Anonyymi
En ole rakas punaisella sydämellä kenellekään.
Mutta kiitos samoin💛
- Anonyymi
Mulla on aviopuoliso ja silti vietän täällä aikaa.
- Anonyymi
Minä en voisi. Olisin jatkuvasti kumppanini kimpussa. 🥰
- Anonyymi
Mukavasti kuluu aika palstalla ja ei puoliso sitä tiedä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onnea teille!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai ei tiedä
- Anonyymi
aika kiva viesti. hyvää yötä sulle.
- Anonyymi
Kiitos samoin. 💛
- Anonyymi
Ite oon vaihtanut kumppanin tähän palstaan😅 Hyvin menee mutta menköön🤔
- Anonyymi
En ymmärrä teitä. Itse en voisi kuvitellakaan vaihtavani ihmistä nettisivustoon.
- Anonyymi
Mulla on kumppani ja palsta on mulle tärkeämpi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulla on kumppani ja palsta on mulle tärkeämpi.
Ikävä kuulla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ikävä kuulla.
Ei se oke ikävää. Voin täällä kirjoitella vaikka mitä ja ah sitä tunnetta!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei se oke ikävää. Voin täällä kirjoitella vaikka mitä ja ah sitä tunnetta!
En usko, mutta olemme erilaisia. Kaikkea hyvää teille.
- Anonyymi
Vaikutat ap symppikseltä tyypiltä. Sulle toivon että löytäisit sen kannen sun pataan. Sitten se sais porista teille koko loppuelämän. Kyllä se oikea sua vastaan vielä tulee
- Anonyymi
Kiitos. Niin mukavasti sanot että sydäntä lämmittää. 💛
- Anonyymi
Sun kumppani käy myös täällä..tiedätkö sitä.
- Anonyymi
En. En tiedä että hän olisi minun kumppani.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 11710282
- 525020
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html422201Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1052058- 261914
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131591Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,411392Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v31991Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta24983Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk54967