Kas, siinäpä kysymys 🤣?
Yksinkertainen vai kuspiä
140
667
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Ehkä oon sitten molempia
- AnonyymiUUSI
Voi hyvin olla 😆
- AnonyymiUUSI
Oon molempia. S
- AnonyymiUUSI
Hianoo 👍
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Hianoo 👍
Samaan oon päätynyt 😆
- AnonyymiUUSI
No niin! Taas maalitetaan ässiä
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Samaan oon päätynyt 😆
Miks sä kiusaat? Ihan siis suora kysymys. Saatko nautintoa asiasta?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Eeeen. Joku kyllä tuntuu saavan nautintoa mun rääkkäämisestä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No niin! Taas maalitetaan ässiä
Onko sinulla jotain ylimaallisia kykyjä nimetä henkilöitä tosielämästä näiden palstaäijän kirjainleikkien avulla?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Minusta tämä palstaäijän autuas lällättely ei vaikuta kovin suunnitelmalliselta tai merkitykselliseltä. Sinun palstapopulismi sen sijaan pistää silmään. TT
- AnonyymiUUSI
Puhu vaan itsestäsi 👻
- AnonyymiUUSI
Kiitos, näin teen.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos, näin teen.
Et sä muutakaan tee. Itserakas narsisti.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
haha... tietäisitpä todellisuuden.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Itsellesikö peukutat, palstaäijän aivan jonkin joutavia provoja spinnaava elämänkoulun lehtolapsi?🥱
- AnonyymiUUSI
Miksi et kysy siltä mieheltä?
- AnonyymiUUSI
Ei oikeastaan kiinnosta. Vai kumman vaihtoehdon noista itse ottaisit?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kysytkö mielipidettäni, vai kohdistuuko nuo vaihtoehdot itseeni?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kysytkö mielipidettäni, vai kohdistuuko nuo vaihtoehdot itseeni?
Mielipidettä, sarkasmilla?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mielipidettä, sarkasmilla?
Ok. Yksinkertainen on, ainakin yleensä kuitenkin viaton. Kuspiä sen sijaan on sitä monttuun saakka. Tuskin kuitenkaan syntymästä mutta viimeistään silloin, kun oppii tiedostamaan kuulemansa ja näkemänsä. Valitsen simppelin.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ok. Yksinkertainen on, ainakin yleensä kuitenkin viaton. Kuspiä sen sijaan on sitä monttuun saakka. Tuskin kuitenkaan syntymästä mutta viimeistään silloin, kun oppii tiedostamaan kuulemansa ja näkemänsä. Valitsen simppelin.
Totta! Mutta missä sarkasmi?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Totta! Mutta missä sarkasmi?
En ole sarkasmituulella. Hieman alakuloisella nyt.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
En ole sarkasmituulella. Hieman alakuloisella nyt.
Miksi, jos saan kysyä?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Miksi, jos saan kysyä?
Kuuntelin musiikkia, mikä vei muistoihin. Saavutin halutun tunnetilan, kyseisen ajan ja paikat. Alakulo siitä, että vaikka kävisinkin vielä niissä paikoissa, niin en enää saa sitä samaa fiilistä, kuin silloin joskus. Miksi muistot eivät aina riitä?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kuuntelin musiikkia, mikä vei muistoihin. Saavutin halutun tunnetilan, kyseisen ajan ja paikat. Alakulo siitä, että vaikka kävisinkin vielä niissä paikoissa, niin en enää saa sitä samaa fiilistä, kuin silloin joskus. Miksi muistot eivät aina riitä?
Niin. Kannattaako sitä itseään kiusata noin?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
En omalla kohdallani näe sitä itseruoskintana, vaan kaipuuna mutta... se siitä. Sillä välin, kun kuumeisesti yritän edes miettiä jotakin sarkastista, niin mitä mahtaa olla noiden aiemmin mainittujen vaihtoehtojen takana(?) onko noin mustavalkoista?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
En omalla kohdallani näe sitä itseruoskintana, vaan kaipuuna mutta... se siitä. Sillä välin, kun kuumeisesti yritän edes miettiä jotakin sarkastista, niin mitä mahtaa olla noiden aiemmin mainittujen vaihtoehtojen takana(?) onko noin mustavalkoista?
Valitettavasti ei ole kättä pidempää. On vain mykkiä tilanteita ja tapahtumia.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Valitettavasti ei ole kättä pidempää. On vain mykkiä tilanteita ja tapahtumia.
Kottikärryllinen turhautumista ja rengas puhki? Auttaisiko kättä pidempi mitään enempää, jos.....toinen ei..... reagoi?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kottikärryllinen turhautumista ja rengas puhki? Auttaisiko kättä pidempi mitään enempää, jos.....toinen ei..... reagoi?
Jotain sellasta oli aiemmin. Helppoa olisikin, jos ei reagoisi. Tää nyt on ollut tämmöstä. Ehkä joku selvyys asioihin olisi mukava saada... Vai onko, en ole varma enää.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Jotain sellasta oli aiemmin. Helppoa olisikin, jos ei reagoisi. Tää nyt on ollut tämmöstä. Ehkä joku selvyys asioihin olisi mukava saada... Vai onko, en ole varma enää.
Lähden pois. Et saa enää yhtään mitään. Paras olla kaukana susta niin tunteet kuolee.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Lähden pois. Et saa enää yhtään mitään. Paras olla kaukana susta niin tunteet kuolee.
Samaa miettinyt itse... sekin tosin tuntuu hyvin vaikealta tän kaiken muun vaikeuden lisäksi.
- AnonyymiUUSI
Mistä sinä olet saanut päähäsi, että tämä palstamies on suunnannut jollekin miehelle tämän lällättelynsä- elätkö täällä jotain varjotodellisuutta kenties? TT
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Saatko palstasetä isotkin kiksit kun villitset näitä rassukoita, joilla on selvösti vakavia pakkomielteitä naisolettua kohtaan? TT
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Miksi, jos saan kysyä?
Jopas sinä päästäs jontkalle jäänyt yrität taas olla niin näppärä salapoliisi tätä palstaäijää haastattelemalla.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kannattaisko sinun hakea aivan ammattiavun piiriin? Et vaikuta tätä aloittajaäijää selväpäisemmältä tapaukselta. - T nainen
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kannattaisko sinun hakea aivan ammattiavun piiriin? Et vaikuta tätä aloittajaäijää selväpäisemmältä tapaukselta. - T nainen
Sinähän sen sijaan vaikutat oikein tervepäiseltä :-D
- AnonyymiUUSI
Katsoitko juuri itseäsi kuvastimesta😜
- AnonyymiUUSI
Jooooo... Buhu Buhu.
- AnonyymiUUSI
Hyeenat vauhdissa.
- AnonyymiUUSI
Niinkö. En ymmärrä 🤪
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Niinkö. En ymmärrä 🤪
Ookko yksinkertainen?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ookko yksinkertainen?
Olen mielummin yksinkertainen, kuin kuspiä. En kyllä oikeasti ole, vaikka helpommalla varmaan pääsisi, kun olisi onnellisen yksinkertainen.
- AnonyymiUUSI
Tarkoitatko näitä hönöjä, jotka yrittää maalittaa tiettyä henkilöä tämän palstaäijän verbaalisen tuotannon ”vastaajaksi”? Todella vakavaa varmasti tämä yhden käppäukon lällättely. Lastentarha tämä saitti on, ei mitään muuta
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ookko yksinkertainen?
Kyllä, tåmä emojisetä on erittäin yksinkertainen ihminen, kuten sinäkin
- AnonyymiUUSI
Kuspiä luonne ihan kympillä
- AnonyymiUUSI
Onneksi olkoon. Voititte juuri punaisen muoviämpärin.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
999 pässinpiä
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mitä me vassarit ny ollaan tehty? Sivusta ps en luovu aatteista yhden vivakoalition myrkyllisyyden ja typeryyden vuoksi
- AnonyymiUUSI
Minulla on omat arvioni hänestä, mutta en kerro niitä täällä! Mitään mairittelevia ne eivät todellakaan ole!
- AnonyymiUUSI
Kenestä hänestä?
- AnonyymiUUSI
Kenties trolli 🙄
- AnonyymiUUSI
Siitä leevi and the leavings biisin ”sopivasti lihava” naisesta?
- AnonyymiUUSI
No voisitko sanoa suoraan hänelle niin ei tuhlaisi aikaa enää mihinkään mikä suhun liittyy. Et ansaitse sitä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Trolliiiiiii🫵🏻🫵🏻
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Noniiii :-D
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kenestä hänestä?
Koetko oikeasti lypsäväsi tietoa tämän aloittajaäijän monologeista ja mitä kuvittelet sillä saavuttavasi? Joku jumalharha vissiin päällä sinulla..
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kenties trolli 🙄
Ai tämä itsekseen mölisevä aloittajaäijä? Ei oo vissiin sullekaan kauhalla älyä annettu😂
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ai tämä itsekseen mölisevä aloittajaäijä? Ei oo vissiin sullekaan kauhalla älyä annettu😂
Herranjestas :-D kommenttiin kommentoin.
- AnonyymiUUSI
tyhmä kuin teemu, mutta niin kumpa olisi aikaa ja rahaa nin jotain dodgen barracudaa RT tuollaista kunnostaa..
https://en.wikipedia.org/wiki/Plymouth_Barracuda - AnonyymiUUSI
Yksinkertainen voi olla ihana ja herttainen ihminen. Kuspiä ei koskaan. Toki kuspiä on aina yksinkertainen.
- AnonyymiUUSI
Kyllä, tuli mieleen itsellekin tuossa, että mitenköhän vastaajilla, kumpi oli ensin.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä, tuli mieleen itsellekin tuossa, että mitenköhän vastaajilla, kumpi oli ensin.
En ole kyllä kumpikaan.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
En ole kyllä kumpikaan.
En niin ajatellutkaan.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
En niin ajatellutkaan.
Mutta kuitenkin kysyt asiaa??
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mutta kuitenkin kysyt asiaa??
Niin no, en ajatellut, kun vastasit, että juuri sinä olisit jompaa kumpaa. Minähän en tiedä kuka oikeasti olet :-)
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Niin no, en ajatellut, kun vastasit, että juuri sinä olisit jompaa kumpaa. Minähän en tiedä kuka oikeasti olet :-)
Juu ei ollut minulta jolle alunperin vastasit tuo lisäkysymys. Kaikki ihan hyvin ☺️
- AnonyymiUUSI
Palstasetä molempia.
- AnonyymiUUSI
Ämpärit loppui jo valitettavasti. Osallistujien määrä ylitti odotukset.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ämpärit loppui jo valitettavasti. Osallistujien määrä ylitti odotukset.
No näköjään olet saanut palstaäijä muutaman elämän raiteilta pudonneen mokeltamaan tämän aloituksesi johdosta. Sivusta
- AnonyymiUUSI
Monimutkainen ja empaattinen kuulostaa paremmalta. Sellainen olo.
- AnonyymiUUSI
Tää olis pirun hyvä 👍
- AnonyymiUUSI
Se olen mä. Toivottavasti mies tajuaa silti jatkossa pysyä kaukana. Ansaitsen paljon parempaa.
/nainen - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Se olen mä. Toivottavasti mies tajuaa silti jatkossa pysyä kaukana. Ansaitsen paljon parempaa.
/nainenJos näin haluat, niin toivottavasti toteutuu.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Jos näin haluat, niin toivottavasti toteutuu.
Minkä takia säestät tätä naisena esiintyvää äijää- ketä yrität herjata tällä hymisyelylläs?
- AnonyymiUUSI
Kusipää ja on vielä niin täynnä, että ei edes HÖLSKYNYT.
- AnonyymiUUSI
Se hölskymättömyys just vaikeuttaa tunnistamista.
- AnonyymiUUSI
Kaksinkertainen kalkkuna.
- AnonyymiUUSI
No jos kyse miehistä niin todennäköisesti vähän yksinkertainen tai kapeasti ajatteleva. Miehet ajattelee oikeasti kapeasti ainakin näistä rakkaus ajoista eivätkä näe tai tajua yhtään mitään.
Vaikka ois miten älykkö, terävä tai jotain.. Niin tarvii vääntää rautalangasta.
Mutta olihan tuo ikävästi sanottu toisesta. B- AnonyymiUUSI
Niin, minähän esitin kysymyksen, en faktaa. Suosittelen lämpimästi kaikille miettiä, miten se oma toiminta näyttäytyy toiselle.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Niin, minähän esitin kysymyksen, en faktaa. Suosittelen lämpimästi kaikille miettiä, miten se oma toiminta näyttäytyy toiselle.
Silti se oli ilkeää? Kiusaamista tuo on ja vielä nauru päälle!
Esitä se suoraan hänelle niin ehkä hän lopettaa kaipaamisen, jos niin on.. Itse olen tehnyt J miehestä omat johtopäätökset. On molempia, mutta ei pelkästään. Kuspiä vain tarpeen tullen ja yksinkertainen näkemään tiettyjä tunneasioita. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Oletko ajatellut, että toimit itse myös joskus näin? Olen alusta asti kyseenalaistanut yhden miehen toimintaa. Pala kurkussa saa olla jatkuvasti.
Usein ne asiat kyllä tulevat ulkopuolelta, mutta on hän kyllä aika mulkkukin välillä. Ja jos olisit hän, en koskis tikulla enää. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Oletko ajatellut, että toimit itse myös joskus näin? Olen alusta asti kyseenalaistanut yhden miehen toimintaa. Pala kurkussa saa olla jatkuvasti.
Usein ne asiat kyllä tulevat ulkopuolelta, mutta on hän kyllä aika mulkkukin välillä. Ja jos olisit hän, en koskis tikulla enää.Olen nainen ja olen hyvinkin miettinyt omaa käytöstä ja tehnyt kaikkeni, etten anna väärää kuvaa...mahdollisuuksien mukaan.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Meinaatko nyt sitä keskiviikko aamua? Esim? Ihmiset nyt on väsyneitä joskus. Itse olen siksi tänään pois vaikkapa töistä koska en ole ollut normaalissa vireystilassa 2 viikkoon. Työt kyllä sujuu ok paitsi kuspiän mielestä varmaan.Niinhän tuo aina on.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Olen nainen ja olen hyvinkin miettinyt omaa käytöstä ja tehnyt kaikkeni, etten anna väärää kuvaa...mahdollisuuksien mukaan.
Mä mietin joskus liikaa. Ympäristö missä olemme on toki sellainen että ei kannata miettiä liikaa.
Toki niin on meidän tilanne muutenkin melko hankala.
/nainen myös - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Esitä se suoraan hänelle niin ehkä hän lopettaa kaipaamisen, jos niin on.. Itse olen tehnyt J miehestä omat johtopäätökset. On molempia, mutta ei pelkästään. Kuspiä vain tarpeen tullen ja yksinkertainen näkemään tiettyjä tunneasioita.No oli tai ei. Hänellähän olisi ollut monet kerrat mahdollisuus osoittaa, että olen väärässä. Kuinka monta kertaa pitää sattua, ennen kuin saa avata sanaisen arkkunsa?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Meinaatko nyt sitä keskiviikko aamua? Esim? Ihmiset nyt on väsyneitä joskus. Itse olen siksi tänään pois vaikkapa töistä koska en ole ollut normaalissa vireystilassa 2 viikkoon. Työt kyllä sujuu ok paitsi kuspiän mielestä varmaan.Niinhän tuo aina on.
Ei tämä liity keskiviikko aamuun, joten ei myöskään sinuun.
- AnonyymiUUSI
Tämähän on aloituksen kirjoittanut erityisesti naisille katkera äijä oikein bravuuri sinulle, että taivastelet yksinkertaisia ihmisiä varten näitä aloituksiasi miesvihaa kontekstissa
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Esitä se suoraan hänelle niin ehkä hän lopettaa kaipaamisen, jos niin on.. Itse olen tehnyt J miehestä omat johtopäätökset. On molempia, mutta ei pelkästään. Kuspiä vain tarpeen tullen ja yksinkertainen näkemään tiettyjä tunneasioita.Hän kaipaa vai hän heitä jo jumpperi vai hän mies vai kuka hän ?
- AnonyymiUUSI
En ole kumpaakaan. Mutta ei ole mun ongelma miten asian käsität.
Nimittäin mä en haluaisi olla sen kanssa joka ajattelee ylipäätään toisesta tuollaisia. Suhde olisi todennäköisesti helevettiä.- AnonyymiUUSI
Niin, eiköhän se ole juuri sunkin ongelma, jos annat väärän kuvan? Erikoista, jos ajattelet että voi käyttäytyä miten vain ja on toisen ongelma, miten asiat käsittää. Kyllä normaali aikuinen ihminen osaa miettiä ja hillitä käytöstään sekä toimia niin, että edistää asioita oikeaan suuntaan.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Niin, eiköhän se ole juuri sunkin ongelma, jos annat väärän kuvan? Erikoista, jos ajattelet että voi käyttäytyä miten vain ja on toisen ongelma, miten asiat käsittää. Kyllä normaali aikuinen ihminen osaa miettiä ja hillitä käytöstään sekä toimia niin, että edistää asioita oikeaan suuntaan.
No en edistä itse ainakaan tilanteen vaikeuden takia mitään ja olen vain neutraalin hillitty, peitän tunteeni. Siinä se. Käyttäydyn asiallisesti. Sitten kun pääsee töistä, voi mennä itkemään huoltoaseman vessaan kaikki padotut tunteet.
Että älä nyt pane sanoja suuhuni sentään. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No en edistä itse ainakaan tilanteen vaikeuden takia mitään ja olen vain neutraalin hillitty, peitän tunteeni. Siinä se. Käyttäydyn asiallisesti. Sitten kun pääsee töistä, voi mennä itkemään huoltoaseman vessaan kaikki padotut tunteet.
Että älä nyt pane sanoja suuhuni sentään.P. S. Olen tulkinnut ettei yks mies mitään halua. Tekisi kyllä asioille jotain jos haluaisi.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Että älä nyt pane sanoja suuhuni sentään.Pane sanoja sun suuhun
" Mutta ei ole mun ongelma miten asian käsität" - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
P. S. Olen tulkinnut ettei yks mies mitään halua. Tekisi kyllä asioille jotain jos haluaisi.
Sinä se jaksat hööpöttää näitä yksinkertaisia selä katkeria ihmisiä jaakaamalla tavallaan itsestäsi, palstaäijä😃
- AnonyymiUUSI
minä ajattelin juttuani että voisin auttaa joytenkin masentuneita tyttöjäkin kun pimpin saanut kai riittävästi.... mutta joku hauska pelikin
- AnonyymiUUSI
Nämä välispiikit näissä ”aivan todella pöyristyttävissä” aloituksissasi kertoo palstaäijä about kaiken siitä missä mennään
- AnonyymiUUSI
moom tytät voisivcatkin ymmärtääjos yrittäisin parantaa niin joku hauska pelikin
- AnonyymiUUSI
Kaikki on joskus sellaisia että toiminta vaikuttaa yksinkertaiselta. Tilannesidonnaista. Jos ette koskaan keskustele, et saa tietää syvempää totuutta. Pohdit vain anonyymien kanssa täällä mikä ei fiksua ole.
Soita ja juttele nyt vähintään tai järjestä tapaaminen.
/🌻- AnonyymiUUSI
Noinhan se täydellisessä maailmassa olisi mennyt. Tässä nyt vaan on ollut vähän liikaa kaikenlaista, jota en halua tänne avata enempiä.
- AnonyymiUUSI
No jos savoa vääntää todennäköisyydet sille, että on molempia ovat suuret.
- AnonyymiUUSI
Ei hän viännä savoa :-D sehän se olisikin tähän kaiken päälle.
- AnonyymiUUSI
niin jooh niin joku stanan hewnhenvaarallikin kuin minä niinjoku hauska peli nuorten tyttöjenkin kanssa, mrlkrin kyllä kaaduinkun siellä sellaisen paikanlähellä..
- AnonyymiUUSI
voi olla että olen yksinkertainen mutta ei sekään ole niin yksinkertaista
- AnonyymiUUSI
Monimutkaisen yksinkertaista siis.
- AnonyymiUUSI
ajatelinettä ennen kuin kuolen,niin jossain piokeripelissä, pata ässä on heikoin arvoltaan herttaässäkorkein.
- AnonyymiUUSI
Ace if -hearts, punainen sydämen näköinen korttikin.
- AnonyymiUUSI
oli aika pitkulainen pyöräilylenkki itselläni kunniinjooh kaupungilla.. piti taluttaa aika paljon ylämiäkiä nioh niin
minulla on tämä joku hoitotaa eli noin 6 bvuotta elokuussa..kunkunniin jotta sormeni toimisi sitten niin - AnonyymiUUSI
No kuule, monesti kulkee ihan synkroniassa. Ilkeät ihmiset ei ole yleensä kovin älykkäitä
- AnonyymiUUSI
Juu. Ehkä vain toivon, että ei olisi kumpaakaan, vaan joku helvatallinen väärinkäsitys tjs. Kyllähän mä oikeasti tiedän miten asiat on, mutta kun sitä on tunteissaan niin saakelin hölmö näköjään edelleen.
- AnonyymiUUSI
Jatkan - yksinkertaisella ja murkullisellä ihmisellä on loputtomasti aikaa vatuloida näitä palstaäijän pieraisuja
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Jatkan - yksinkertaisella ja murkullisellä ihmisellä on loputtomasti aikaa vatuloida näitä palstaäijän pieraisuja
Yhyhyhy minua moitittiin netissä- minäminäminä. Ja näistä syytellään aivan eri yksilöä kuin palstaäijää joka näitä kirjoittelee. Säälittävää porukkaa nääs
- AnonyymiUUSI
Ei ole mitenkään rakentava aloitus.
Kuvastaa varmaan aloittajan arvomaailmaa.- AnonyymiUUSI
Elämä ei ole aina niin monimutkaista.
Ehdottomasti kuspiä. - AnonyymiUUSI
Ei tämä nyt ollutkaan tarkoitus olla rakentava :-D
Miten tämä liittyy arvomaailmaan, saati minun arvomaailmaan? - AnonyymiUUSI
Älä hyvä lumihiutale lue näitä palstaäijän aloituksia, niin ei tarvitse itkeä täällä. -T nainen
- AnonyymiUUSI
,,iutta moom ojam jyv' odea miprodpm lamssa kptaom jaislaa åeöo'-
mutta kun olin keskustassa niin vänkyräsäärisiä naisia näkyi paljon - AnonyymiUUSI
niin kysymys johon ei ole vastauasta niin ailloin kysymys on vaatrauas.
- AnonyymiUUSI
Mahdollisesti.
- AnonyymiUUSI
Minäpä kerron itsestäni totuuden: en kumpaakaan mainitsemista. Olen empaattinen, ajattelevainen, ystävällinen ihminen.
Sinä ap vaikutat taas aloituksen perusteella olevan molempia mainitsemiasi. Ethän muuten olisi tehnyt tuollaista aloitusta.- AnonyymiUUSI
No minäpä kerron sinulle, että en ole.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No minäpä kerron sinulle, että en ole.
Jos aloitus on sinulta, se todistaa toisenlaista, mietippä sitä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Jos aloitus on sinulta, se todistaa toisenlaista, mietippä sitä.
Vääntäisitkö rautalangasta?
Sehän nyt on fakta, että sekä kpäitä, että yksinkertaisia ihmisiä on olemassa. Jotkut jopa nauttivat toisten kärsimyksestä ja satuttamisesta. Joten, mitä aloitus kertoo minusta muuta, kuin että olen kokenut jotain, minkä koen epäreiluksi, ilkeäksi ja typeräksi toiminnaksi? - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Vääntäisitkö rautalangasta?
Sehän nyt on fakta, että sekä kpäitä, että yksinkertaisia ihmisiä on olemassa. Jotkut jopa nauttivat toisten kärsimyksestä ja satuttamisesta. Joten, mitä aloitus kertoo minusta muuta, kuin että olen kokenut jotain, minkä koen epäreiluksi, ilkeäksi ja typeräksi toiminnaksi?Minusta sinun toimintasi kirjoittaessasi tuollaisen aloituksen on lapsellista, vaikka olisit kokenut mitä. Selvitä asiasi reaalissa, ettei tule väärinkäsityksiä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Minusta sinun toimintasi kirjoittaessasi tuollaisen aloituksen on lapsellista, vaikka olisit kokenut mitä. Selvitä asiasi reaalissa, ettei tule väärinkäsityksiä.
Sulla tais nyt mennä vähän ihon alle?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Minusta sinun toimintasi kirjoittaessasi tuollaisen aloituksen on lapsellista, vaikka olisit kokenut mitä. Selvitä asiasi reaalissa, ettei tule väärinkäsityksiä.
Mikä asia tällä jonnin joutavia joikaavalla palstaäijällä voisi muka olla? Älä sinä tule tänne nettiin lukemaan sen juttuja jos näin mitätön skuuppi menee ihon alle. T
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tämä taitaa olla aloittajaäijääkin sekavampi oman elämänsä main character joka on liian herkkä tänne internettiin
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei mennyt. Mua vain ärsyttää tuollaiset toisten lyttäämiset anonyyminä palstoille. Miksi levittää negatiivista ilmapiiriä ympärilleen, kun voisi tehdä muutakin.
Anteeksi kun arvostelin toimintaasi. Jos luulet minun olevan henkilö, jota ajattelit kirjoittaessasi aloituksen, et luultavasti osunut oikeaan. Minulla ainakaan ole mitään aavistusta, kuka olet.
Iloa päivääsi, toivottavasti elämääsi paistaa aurinko ja tuo miellyttäviä hetkiä tullessaan! 🌞 - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei mennyt. Mua vain ärsyttää tuollaiset toisten lyttäämiset anonyyminä palstoille. Miksi levittää negatiivista ilmapiiriä ympärilleen, kun voisi tehdä muutakin.
Anteeksi kun arvostelin toimintaasi. Jos luulet minun olevan henkilö, jota ajattelit kirjoittaessasi aloituksen, et luultavasti osunut oikeaan. Minulla ainakaan ole mitään aavistusta, kuka olet.
Iloa päivääsi, toivottavasti elämääsi paistaa aurinko ja tuo miellyttäviä hetkiä tullessaan! 🌞Yleensä olen positiivinen, enkä tuota kirjoittaessakaan mielestäni hirveästi lietsonut pahaa oloa. Riippuu miten asian lukee. Jotkut ottivat vitsillä. Sinä otit sen niin kuin tarkoitin, vaikkakin olihan tässäkin mulla vähän huumoria mukana, koska meni jo niin absurdiksi kaikki, että pisti vähän jo naurattamaan oma hölmöys. Ja onhan minulla oikeus sekä positiivisiin, että negatiivisiin tunteisiin ja ilmaisuihin.
Mun kirjoitukset ja kommentit ovat varmasti tuoneet enemmän iloa ihmisille, kuin huonoa oloa, koska 99 prosenttia mitä tänne kirjoittanut, on olleet iloa tuovia tai ainakin omasta mielestä vitsikkäitä.
Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1933579Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii572237Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3762220- 432082
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321501Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em931251- 541213
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul4601202Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles1211063- 591014