Yksinkertainen vai kuspiä

Anonyymi-ap

Kas, siinäpä kysymys 🤣?

140

667

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

Ehkä oon sitten molempia

• Anonyymi
        UUSI

Voi hyvin olla 😆

• Anonyymi
      UUSI

Oon molempia. S

• Anonyymi
        UUSI

Hianoo 👍

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Hianoo 👍

Samaan oon päätynyt 😆

• Anonyymi
        UUSI

No niin! Taas maalitetaan ässiä

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Samaan oon päätynyt 😆

Miks sä kiusaat? Ihan siis suora kysymys. Saatko nautintoa asiasta?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Eeeen. Joku kyllä tuntuu saavan nautintoa mun rääkkäämisestä.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

No niin! Taas maalitetaan ässiä

Onko sinulla jotain ylimaallisia kykyjä nimetä henkilöitä tosielämästä näiden palstaäijän kirjainleikkien avulla?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Minusta tämä palstaäijän autuas lällättely ei vaikuta kovin suunnitelmalliselta tai merkitykselliseltä. Sinun palstapopulismi sen sijaan pistää silmään. TT

• Anonyymi
      UUSI

Puhu vaan itsestäsi 👻

• Anonyymi
        UUSI

Kiitos, näin teen.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kiitos, näin teen.

Et sä muutakaan tee. Itserakas narsisti.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

haha... tietäisitpä todellisuuden.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Itsellesikö peukutat, palstaäijän aivan jonkin joutavia provoja spinnaava elämänkoulun lehtolapsi?🥱

• Anonyymi
      UUSI

Miksi et kysy siltä mieheltä?

• Anonyymi
        UUSI

Ei oikeastaan kiinnosta. Vai kumman vaihtoehdon noista itse ottaisit?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kysytkö mielipidettäni, vai kohdistuuko nuo vaihtoehdot itseeni?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kysytkö mielipidettäni, vai kohdistuuko nuo vaihtoehdot itseeni?

Mielipidettä, sarkasmilla?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mielipidettä, sarkasmilla?

Ok. Yksinkertainen on, ainakin yleensä kuitenkin viaton. Kuspiä sen sijaan on sitä monttuun saakka. Tuskin kuitenkaan syntymästä mutta viimeistään silloin, kun oppii tiedostamaan kuulemansa ja näkemänsä. Valitsen simppelin.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ok. Yksinkertainen on, ainakin yleensä kuitenkin viaton. Kuspiä sen sijaan on sitä monttuun saakka. Tuskin kuitenkaan syntymästä mutta viimeistään silloin, kun oppii tiedostamaan kuulemansa ja näkemänsä. Valitsen simppelin.

Totta! Mutta missä sarkasmi?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Totta! Mutta missä sarkasmi?

En ole sarkasmituulella. Hieman alakuloisella nyt.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

En ole sarkasmituulella. Hieman alakuloisella nyt.

Miksi, jos saan kysyä?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi, jos saan kysyä?

Kuuntelin musiikkia, mikä vei muistoihin. Saavutin halutun tunnetilan, kyseisen ajan ja paikat. Alakulo siitä, että vaikka kävisinkin vielä niissä paikoissa, niin en enää saa sitä samaa fiilistä, kuin silloin joskus. Miksi muistot eivät aina riitä?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kuuntelin musiikkia, mikä vei muistoihin. Saavutin halutun tunnetilan, kyseisen ajan ja paikat. Alakulo siitä, että vaikka kävisinkin vielä niissä paikoissa, niin en enää saa sitä samaa fiilistä, kuin silloin joskus. Miksi muistot eivät aina riitä?

Niin. Kannattaako sitä itseään kiusata noin?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

En omalla kohdallani näe sitä itseruoskintana, vaan kaipuuna mutta... se siitä. Sillä välin, kun kuumeisesti yritän edes miettiä jotakin sarkastista, niin mitä mahtaa olla noiden aiemmin mainittujen vaihtoehtojen takana(?) onko noin mustavalkoista?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

En omalla kohdallani näe sitä itseruoskintana, vaan kaipuuna mutta... se siitä. Sillä välin, kun kuumeisesti yritän edes miettiä jotakin sarkastista, niin mitä mahtaa olla noiden aiemmin mainittujen vaihtoehtojen takana(?) onko noin mustavalkoista?

Valitettavasti ei ole kättä pidempää. On vain mykkiä tilanteita ja tapahtumia.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Valitettavasti ei ole kättä pidempää. On vain mykkiä tilanteita ja tapahtumia.

Kottikärryllinen turhautumista ja rengas puhki? Auttaisiko kättä pidempi mitään enempää, jos.....toinen ei..... reagoi?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kottikärryllinen turhautumista ja rengas puhki? Auttaisiko kättä pidempi mitään enempää, jos.....toinen ei..... reagoi?

Jotain sellasta oli aiemmin. Helppoa olisikin, jos ei reagoisi. Tää nyt on ollut tämmöstä. Ehkä joku selvyys asioihin olisi mukava saada... Vai onko, en ole varma enää.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Jotain sellasta oli aiemmin. Helppoa olisikin, jos ei reagoisi. Tää nyt on ollut tämmöstä. Ehkä joku selvyys asioihin olisi mukava saada... Vai onko, en ole varma enää.

Lähden pois. Et saa enää yhtään mitään. Paras olla kaukana susta niin tunteet kuolee.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Lähden pois. Et saa enää yhtään mitään. Paras olla kaukana susta niin tunteet kuolee.

Samaa miettinyt itse... sekin tosin tuntuu hyvin vaikealta tän kaiken muun vaikeuden lisäksi.

• Anonyymi
        UUSI

Mistä sinä olet saanut päähäsi, että tämä palstamies on suunnannut jollekin miehelle tämän lällättelynsä- elätkö täällä jotain varjotodellisuutta kenties? TT

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Saatko palstasetä isotkin kiksit kun villitset näitä rassukoita, joilla on selvösti vakavia pakkomielteitä naisolettua kohtaan? TT

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi, jos saan kysyä?

Jopas sinä päästäs jontkalle jäänyt yrität taas olla niin näppärä salapoliisi tätä palstaäijää haastattelemalla.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kannattaisko sinun hakea aivan ammattiavun piiriin? Et vaikuta tätä aloittajaäijää selväpäisemmältä tapaukselta. - T nainen

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kannattaisko sinun hakea aivan ammattiavun piiriin? Et vaikuta tätä aloittajaäijää selväpäisemmältä tapaukselta. - T nainen

Sinähän sen sijaan vaikutat oikein tervepäiseltä :-D

• Anonyymi
      UUSI

Katsoitko juuri itseäsi kuvastimesta😜

• Anonyymi
        UUSI

Jooooo... Buhu Buhu.

• Anonyymi
      UUSI

Hyeenat vauhdissa.

• Anonyymi
        UUSI

Niinkö. En ymmärrä 🤪

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Niinkö. En ymmärrä 🤪

Ookko yksinkertainen?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ookko yksinkertainen?

Olen mielummin yksinkertainen, kuin kuspiä. En kyllä oikeasti ole, vaikka helpommalla varmaan pääsisi, kun olisi onnellisen yksinkertainen.

• Anonyymi
        UUSI

Tarkoitatko näitä hönöjä, jotka yrittää maalittaa tiettyä henkilöä tämän palstaäijän verbaalisen tuotannon ”vastaajaksi”? Todella vakavaa varmasti tämä yhden käppäukon lällättely. Lastentarha tämä saitti on, ei mitään muuta

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ookko yksinkertainen?

Kyllä, tåmä emojisetä on erittäin yksinkertainen ihminen, kuten sinäkin

• Anonyymi
      UUSI

Kuspiä luonne ihan kympillä

• Anonyymi
        UUSI

Onneksi olkoon. Voititte juuri punaisen muoviämpärin.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

999 pässinpiä

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä me vassarit ny ollaan tehty? Sivusta ps en luovu aatteista yhden vivakoalition myrkyllisyyden ja typeryyden vuoksi

• Anonyymi
      UUSI

Minulla on omat arvioni hänestä, mutta en kerro niitä täällä! Mitään mairittelevia ne eivät todellakaan ole!

• Anonyymi
        UUSI

Kenestä hänestä?

• Anonyymi
        UUSI

Kenties trolli 🙄

• Anonyymi
        UUSI

Siitä leevi and the leavings biisin ”sopivasti lihava” naisesta?

• Anonyymi
        UUSI

No voisitko sanoa suoraan hänelle niin ei tuhlaisi aikaa enää mihinkään mikä suhun liittyy. Et ansaitse sitä.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Trolliiiiiii🫵🏻🫵🏻

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Noniiii :-D

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kenestä hänestä?

Koetko oikeasti lypsäväsi tietoa tämän aloittajaäijän monologeista ja mitä kuvittelet sillä saavuttavasi? Joku jumalharha vissiin päällä sinulla..

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kenties trolli 🙄

Ai tämä itsekseen mölisevä aloittajaäijä? Ei oo vissiin sullekaan kauhalla älyä annettu😂

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ai tämä itsekseen mölisevä aloittajaäijä? Ei oo vissiin sullekaan kauhalla älyä annettu😂

Herranjestas :-D kommenttiin kommentoin.

• Anonyymi
      UUSI
    • Anonyymi
      UUSI

Yksinkertainen voi olla ihana ja herttainen ihminen. Kuspiä ei koskaan. Toki kuspiä on aina yksinkertainen.

• Anonyymi
        UUSI

Kyllä, tuli mieleen itsellekin tuossa, että mitenköhän vastaajilla, kumpi oli ensin.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä, tuli mieleen itsellekin tuossa, että mitenköhän vastaajilla, kumpi oli ensin.

En ole kyllä kumpikaan.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

En ole kyllä kumpikaan.

En niin ajatellutkaan.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

En niin ajatellutkaan.

Mutta kuitenkin kysyt asiaa??

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta kuitenkin kysyt asiaa??

Niin no, en ajatellut, kun vastasit, että juuri sinä olisit jompaa kumpaa. Minähän en tiedä kuka oikeasti olet :-)

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Niin no, en ajatellut, kun vastasit, että juuri sinä olisit jompaa kumpaa. Minähän en tiedä kuka oikeasti olet :-)

Juu ei ollut minulta jolle alunperin vastasit tuo lisäkysymys. Kaikki ihan hyvin ☺️

• Anonyymi
      UUSI

Palstasetä molempia.

• Anonyymi
        UUSI

Ämpärit loppui jo valitettavasti. Osallistujien määrä ylitti odotukset.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ämpärit loppui jo valitettavasti. Osallistujien määrä ylitti odotukset.

No näköjään olet saanut palstaäijä muutaman elämän raiteilta pudonneen mokeltamaan tämän aloituksesi johdosta. Sivusta

• Anonyymi
      UUSI

Monimutkainen ja empaattinen kuulostaa paremmalta. Sellainen olo.

• Anonyymi
        UUSI

Tää olis pirun hyvä 👍

• Anonyymi
        UUSI

Se olen mä. Toivottavasti mies tajuaa silti jatkossa pysyä kaukana. Ansaitsen paljon parempaa.

/nainen

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Se olen mä. Toivottavasti mies tajuaa silti jatkossa pysyä kaukana. Ansaitsen paljon parempaa.

/nainen

Jos näin haluat, niin toivottavasti toteutuu.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Jos näin haluat, niin toivottavasti toteutuu.

Minkä takia säestät tätä naisena esiintyvää äijää- ketä yrität herjata tällä hymisyelylläs?

• Anonyymi
      UUSI

Kusipää ja on vielä niin täynnä, että ei edes HÖLSKYNYT.

• Anonyymi
        UUSI

Se hölskymättömyys just vaikeuttaa tunnistamista.

• Anonyymi
      UUSI

Kaksinkertainen kalkkuna.

• Anonyymi
      UUSI

No jos kyse miehistä niin todennäköisesti vähän yksinkertainen tai kapeasti ajatteleva. Miehet ajattelee oikeasti kapeasti ainakin näistä rakkaus ajoista eivätkä näe tai tajua yhtään mitään.
      Vaikka ois miten älykkö, terävä tai jotain.. Niin tarvii vääntää rautalangasta.

Mutta olihan tuo ikävästi sanottu toisesta. B

• Anonyymi
        UUSI

Niin, minähän esitin kysymyksen, en faktaa. Suosittelen lämpimästi kaikille miettiä, miten se oma toiminta näyttäytyy toiselle.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Niin, minähän esitin kysymyksen, en faktaa. Suosittelen lämpimästi kaikille miettiä, miten se oma toiminta näyttäytyy toiselle.

Silti se oli ilkeää? Kiusaamista tuo on ja vielä nauru päälle!
        Esitä se suoraan hänelle niin ehkä hän lopettaa kaipaamisen, jos niin on.. Itse olen tehnyt J miehestä omat johtopäätökset. On molempia, mutta ei pelkästään. Kuspiä vain tarpeen tullen ja yksinkertainen näkemään tiettyjä tunneasioita.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko ajatellut, että toimit itse myös joskus näin? Olen alusta asti kyseenalaistanut yhden miehen toimintaa. Pala kurkussa saa olla jatkuvasti.
        Usein ne asiat kyllä tulevat ulkopuolelta, mutta on hän kyllä aika mulkkukin välillä. Ja jos olisit hän, en koskis tikulla enää.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko ajatellut, että toimit itse myös joskus näin? Olen alusta asti kyseenalaistanut yhden miehen toimintaa. Pala kurkussa saa olla jatkuvasti.
        Usein ne asiat kyllä tulevat ulkopuolelta, mutta on hän kyllä aika mulkkukin välillä. Ja jos olisit hän, en koskis tikulla enää.

Olen nainen ja olen hyvinkin miettinyt omaa käytöstä ja tehnyt kaikkeni, etten anna väärää kuvaa...mahdollisuuksien mukaan.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Meinaatko nyt sitä keskiviikko aamua? Esim? Ihmiset nyt on väsyneitä joskus. Itse olen siksi tänään pois vaikkapa töistä koska en ole ollut normaalissa vireystilassa 2 viikkoon. Työt kyllä sujuu ok paitsi kuspiän mielestä varmaan.Niinhän tuo aina on.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Olen nainen ja olen hyvinkin miettinyt omaa käytöstä ja tehnyt kaikkeni, etten anna väärää kuvaa...mahdollisuuksien mukaan.

Mä mietin joskus liikaa. Ympäristö missä olemme on toki sellainen että ei kannata miettiä liikaa.
        Toki niin on meidän tilanne muutenkin melko hankala.
        /nainen myös

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Esitä se suoraan hänelle niin ehkä hän lopettaa kaipaamisen, jos niin on.. Itse olen tehnyt J miehestä omat johtopäätökset. On molempia, mutta ei pelkästään. Kuspiä vain tarpeen tullen ja yksinkertainen näkemään tiettyjä tunneasioita.

No oli tai ei. Hänellähän olisi ollut monet kerrat mahdollisuus osoittaa, että olen väärässä. Kuinka monta kertaa pitää sattua, ennen kuin saa avata sanaisen arkkunsa?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Meinaatko nyt sitä keskiviikko aamua? Esim? Ihmiset nyt on väsyneitä joskus. Itse olen siksi tänään pois vaikkapa töistä koska en ole ollut normaalissa vireystilassa 2 viikkoon. Työt kyllä sujuu ok paitsi kuspiän mielestä varmaan.Niinhän tuo aina on.

Ei tämä liity keskiviikko aamuun, joten ei myöskään sinuun.

• Anonyymi
        UUSI

Tämähän on aloituksen kirjoittanut erityisesti naisille katkera äijä oikein bravuuri sinulle, että taivastelet yksinkertaisia ihmisiä varten näitä aloituksiasi miesvihaa kontekstissa

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Hän kaipaa vai hän heitä jo jumpperi vai hän mies vai kuka hän ?

• Anonyymi
      UUSI

En ole kumpaakaan. Mutta ei ole mun ongelma miten asian käsität.
      Nimittäin mä en haluaisi olla sen kanssa joka ajattelee ylipäätään toisesta tuollaisia. Suhde olisi todennäköisesti helevettiä.

• Anonyymi
        UUSI

Niin, eiköhän se ole juuri sunkin ongelma, jos annat väärän kuvan? Erikoista, jos ajattelet että voi käyttäytyä miten vain ja on toisen ongelma, miten asiat käsittää. Kyllä normaali aikuinen ihminen osaa miettiä ja hillitä käytöstään sekä toimia niin, että edistää asioita oikeaan suuntaan.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Niin, eiköhän se ole juuri sunkin ongelma, jos annat väärän kuvan? Erikoista, jos ajattelet että voi käyttäytyä miten vain ja on toisen ongelma, miten asiat käsittää. Kyllä normaali aikuinen ihminen osaa miettiä ja hillitä käytöstään sekä toimia niin, että edistää asioita oikeaan suuntaan.

No en edistä itse ainakaan tilanteen vaikeuden takia mitään ja olen vain neutraalin hillitty, peitän tunteeni. Siinä se. Käyttäydyn asiallisesti. Sitten kun pääsee töistä, voi mennä itkemään huoltoaseman vessaan kaikki padotut tunteet.
        Että älä nyt pane sanoja suuhuni sentään.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

No en edistä itse ainakaan tilanteen vaikeuden takia mitään ja olen vain neutraalin hillitty, peitän tunteeni. Siinä se. Käyttäydyn asiallisesti. Sitten kun pääsee töistä, voi mennä itkemään huoltoaseman vessaan kaikki padotut tunteet.

P. S. Olen tulkinnut ettei yks mies mitään halua. Tekisi kyllä asioille jotain jos haluaisi.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Pane sanoja sun suuhun
        " Mutta ei ole mun ongelma miten asian käsität"

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

P. S. Olen tulkinnut ettei yks mies mitään halua. Tekisi kyllä asioille jotain jos haluaisi.

Sinä se jaksat hööpöttää näitä yksinkertaisia selä katkeria ihmisiä jaakaamalla tavallaan itsestäsi, palstaäijä😃

• Anonyymi
      UUSI

minä ajattelin juttuani että voisin auttaa joytenkin masentuneita tyttöjäkin kun pimpin saanut kai riittävästi.... mutta joku hauska pelikin

• Anonyymi
        UUSI

Nämä välispiikit näissä ”aivan todella pöyristyttävissä” aloituksissasi kertoo palstaäijä about kaiken siitä missä mennään

• Anonyymi
      UUSI

moom tytät voisivcatkin ymmärtääjos yrittäisin parantaa niin joku hauska pelikin

• Anonyymi
      UUSI

Kaikki on joskus sellaisia että toiminta vaikuttaa yksinkertaiselta. Tilannesidonnaista. Jos ette koskaan keskustele, et saa tietää syvempää totuutta. Pohdit vain anonyymien kanssa täällä mikä ei fiksua ole.
      Soita ja juttele nyt vähintään tai järjestä tapaaminen.
      /🌻

• Anonyymi
        UUSI

Noinhan se täydellisessä maailmassa olisi mennyt. Tässä nyt vaan on ollut vähän liikaa kaikenlaista, jota en halua tänne avata enempiä.

• Anonyymi
      UUSI

No jos savoa vääntää todennäköisyydet sille, että on molempia ovat suuret.

• Anonyymi
        UUSI

Ei hän viännä savoa :-D sehän se olisikin tähän kaiken päälle.

• Anonyymi
      UUSI

niin jooh niin joku stanan hewnhenvaarallikin kuin minä niinjoku hauska peli nuorten tyttöjenkin kanssa, mrlkrin kyllä kaaduinkun siellä sellaisen paikanlähellä..

• Anonyymi
      UUSI

voi olla että olen yksinkertainen mutta ei sekään ole niin yksinkertaista

• Anonyymi
        UUSI

Monimutkaisen yksinkertaista siis.

• Anonyymi
      UUSI

ajatelinettä ennen kuin kuolen,niin jossain piokeripelissä, pata ässä on heikoin arvoltaan herttaässäkorkein.

• Anonyymi
      UUSI

Ace if -hearts, punainen sydämen näköinen korttikin.

• Anonyymi
      UUSI

oli aika pitkulainen pyöräilylenkki itselläni kunniinjooh kaupungilla.. piti taluttaa aika paljon ylämiäkiä nioh niin

minulla on tämä joku hoitotaa eli noin 6 bvuotta elokuussa..kunkunniin jotta sormeni toimisi sitten niin

• Anonyymi
      UUSI

No kuule, monesti kulkee ihan synkroniassa. Ilkeät ihmiset ei ole yleensä kovin älykkäitä

• Anonyymi
        UUSI

Juu. Ehkä vain toivon, että ei olisi kumpaakaan, vaan joku helvatallinen väärinkäsitys tjs. Kyllähän mä oikeasti tiedän miten asiat on, mutta kun sitä on tunteissaan niin saakelin hölmö näköjään edelleen.

• Anonyymi
        UUSI

Jatkan - yksinkertaisella ja murkullisellä ihmisellä on loputtomasti aikaa vatuloida näitä palstaäijän pieraisuja

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Jatkan - yksinkertaisella ja murkullisellä ihmisellä on loputtomasti aikaa vatuloida näitä palstaäijän pieraisuja

Yhyhyhy minua moitittiin netissä- minäminäminä. Ja näistä syytellään aivan eri yksilöä kuin palstaäijää joka näitä kirjoittelee. Säälittävää porukkaa nääs

• Anonyymi
      UUSI

Ei ole mitenkään rakentava aloitus.
      Kuvastaa varmaan aloittajan arvomaailmaa.

• Anonyymi
        UUSI

Elämä ei ole aina niin monimutkaista.
        Ehdottomasti kuspiä.

• Anonyymi
        UUSI

Ei tämä nyt ollutkaan tarkoitus olla rakentava :-D
        Miten tämä liittyy arvomaailmaan, saati minun arvomaailmaan?

• Anonyymi
        UUSI

Älä hyvä lumihiutale lue näitä palstaäijän aloituksia, niin ei tarvitse itkeä täällä. -T nainen

• Anonyymi
      UUSI

,,iutta moom ojam jyv' odea miprodpm lamssa kptaom jaislaa åeöo'-

mutta kun olin keskustassa niin vänkyräsäärisiä naisia näkyi paljon

• Anonyymi
      UUSI

niin kysymys johon ei ole vastauasta niin ailloin kysymys on vaatrauas.

• Anonyymi
        UUSI

Mahdollisesti.

• Anonyymi
      UUSI

Minäpä kerron itsestäni totuuden: en kumpaakaan mainitsemista. Olen empaattinen, ajattelevainen, ystävällinen ihminen.

Sinä ap vaikutat taas aloituksen perusteella olevan molempia mainitsemiasi. Ethän muuten olisi tehnyt tuollaista aloitusta.

• Anonyymi
        UUSI

No minäpä kerron sinulle, että en ole.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

No minäpä kerron sinulle, että en ole.

Jos aloitus on sinulta, se todistaa toisenlaista, mietippä sitä.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Jos aloitus on sinulta, se todistaa toisenlaista, mietippä sitä.

Vääntäisitkö rautalangasta?
        Sehän nyt on fakta, että sekä kpäitä, että yksinkertaisia ihmisiä on olemassa. Jotkut jopa nauttivat toisten kärsimyksestä ja satuttamisesta. Joten, mitä aloitus kertoo minusta muuta, kuin että olen kokenut jotain, minkä koen epäreiluksi, ilkeäksi ja typeräksi toiminnaksi?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Vääntäisitkö rautalangasta?
        Sehän nyt on fakta, että sekä kpäitä, että yksinkertaisia ihmisiä on olemassa. Jotkut jopa nauttivat toisten kärsimyksestä ja satuttamisesta. Joten, mitä aloitus kertoo minusta muuta, kuin että olen kokenut jotain, minkä koen epäreiluksi, ilkeäksi ja typeräksi toiminnaksi?

Minusta sinun toimintasi kirjoittaessasi tuollaisen aloituksen on lapsellista, vaikka olisit kokenut mitä. Selvitä asiasi reaalissa, ettei tule väärinkäsityksiä.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Minusta sinun toimintasi kirjoittaessasi tuollaisen aloituksen on lapsellista, vaikka olisit kokenut mitä. Selvitä asiasi reaalissa, ettei tule väärinkäsityksiä.

Sulla tais nyt mennä vähän ihon alle?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä asia tällä jonnin joutavia joikaavalla palstaäijällä voisi muka olla? Älä sinä tule tänne nettiin lukemaan sen juttuja jos näin mitätön skuuppi menee ihon alle. T

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Tämä taitaa olla aloittajaäijääkin sekavampi oman elämänsä main character joka on liian herkkä tänne internettiin

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ei mennyt. Mua vain ärsyttää tuollaiset toisten lyttäämiset anonyyminä palstoille. Miksi levittää negatiivista ilmapiiriä ympärilleen, kun voisi tehdä muutakin.

Anteeksi kun arvostelin toimintaasi. Jos luulet minun olevan henkilö, jota ajattelit kirjoittaessasi aloituksen, et luultavasti osunut oikeaan. Minulla ainakaan ole mitään aavistusta, kuka olet.
        Iloa päivääsi, toivottavasti elämääsi paistaa aurinko ja tuo miellyttäviä hetkiä tullessaan! 🌞

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ei mennyt. Mua vain ärsyttää tuollaiset toisten lyttäämiset anonyyminä palstoille. Miksi levittää negatiivista ilmapiiriä ympärilleen, kun voisi tehdä muutakin.

Anteeksi kun arvostelin toimintaasi. Jos luulet minun olevan henkilö, jota ajattelit kirjoittaessasi aloituksen, et luultavasti osunut oikeaan. Minulla ainakaan ole mitään aavistusta, kuka olet.
        Iloa päivääsi, toivottavasti elämääsi paistaa aurinko ja tuo miellyttäviä hetkiä tullessaan! 🌞

Yleensä olen positiivinen, enkä tuota kirjoittaessakaan mielestäni hirveästi lietsonut pahaa oloa. Riippuu miten asian lukee. Jotkut ottivat vitsillä. Sinä otit sen niin kuin tarkoitin, vaikkakin olihan tässäkin mulla vähän huumoria mukana, koska meni jo niin absurdiksi kaikki, että pisti vähän jo naurattamaan oma hölmöys. Ja onhan minulla oikeus sekä positiivisiin, että negatiivisiin tunteisiin ja ilmaisuihin.
        Mun kirjoitukset ja kommentit ovat varmasti tuoneet enemmän iloa ihmisille, kuin huonoa oloa, koska 99 prosenttia mitä tänne kirjoittanut, on olleet iloa tuovia tai ainakin omasta mielestä vitsikkäitä.

Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      193
      3579
    2. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      57
      2237
    3. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      376
      2220
    4. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      43
      2082
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      32
      1501
    6. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      93
      1251
    7. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      54
      1213
    8. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      460
      1202
    9. Jumala puhui minulle

Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      121
      1063
    10. Koska näit kaivattusi viimeksi

Milloin tapasit rakkaasi? Ja etenikö suhde yhtään?
      Ikävä
      59
      1014
    Aihe