Mahtavaa liiketoimintaa.

Anonyymi-ap

Vaimoni ja hänen siskonsa myivät kolmen päivän aikana jotakin toistakymmentätuhatta annosta / tuotetta.

====================

Arvioidaan tarkoittavan 15.000 annosta / tuotetta, jolloin keskiarvo on 5.000 kassan laula päivässä.

Katsojia kisoissa noin 200.000 joten siskoksien asiakkaina kävi laskennallisesti lähes 10 % katsojista, tosin monethan kävi useamman kerran, joten kyseessä on vain laskennallinen toteamus.

Kymppi kumartaa aamulypsynsä Jaajoa jonka vastaavan kaltaisen kioskin annosmyynti Hesan torilla on tänä päivänä kesää elettäessä hieman alle 5.000 annosta, eikä hän erittele annoksia ja tuotteita Kympin tavoin.

Summasummaarumina voidaan todeta, että ryhtyi sitten pääartisti itse tai joku hänen läheisensä tai tuttavansa johonkin liiketoimintaan, niin tulokset hipoo pilviä.

10 tuntia on 600 minuuttia jona aikana asiakkaille 5.000 annosta, joten tarjoilu- ja annoksen valmistustiheys rahastuksineen on ollut annosta kohden noin .... No laskekaapa itse.

Tuo toiminta siskoksilla on niin tehokasta, että rekkamieskuppilat jää aivan äimänkäkenä katkeriksi ja kateellisiksi tuollaiselle tehotoiminnalle.

Ei edes yksikään paikkakunnan huippuravintoloistakaan kyennyt tuollaisiin annosmääriin, joten todellakin Kympin ravintolapäällikkövaimo osaa hommansa.

10

88

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

Pasanen koeta nukkua. Happinaamari kireälle vaan.

• Anonyymi
      UUSI

Mitä teille saisi olla ?????? 7 sekunnin kuluttua ....... tervetuloa uudelleen !!!!!!

• Anonyymi
      UUSI

Jep samaa tasoa kun rahoittaa elämäänsä 10 vuotta osakaslainalla, ja maksaa veroja kun jaksaa, massiakin menee sellainen reilu 100.000 euroa vuodessa, mutta jäi vastaamatta miten tuo verovelka on kuitattu... kymmenvuoden jälkeen.

• Anonyymi
      UUSI

Yksinäisen sairaan erakon viikonlopun vietto on alkanut yksinpuheluiden merkeissä.
      Ehkäpä olisi kannattanut vähän jättää se dokaaminen Thaimaassa vähemmälle ja pitää vähän itsestään huolta, niin olisit siellä edelleen ja keksisit jotakin muuta tekemistä kuin dokaaminen ja netti.

Maitojuna Suomeen oli surkea mutta pakollinen valinta sinulle. Suomessa on kusiset paikat eikä valoa ole tunnelin päässä kaltaisillesi köyhille https://aijaa.com/J95Vqe

• Anonyymi
      UUSI

Oh my Buddha, että se jaksaa jauhaa katkeruuden voimalla kuolemaansa saakka samaa paskaa. Possofantti koettaa taas siirtää huomiota omista lapsoksista pois.

Mikä ihmeen verovelka? Osakaslaina on veronalaista pääomatuloa ja siitä maksetaan saman verran veroa. Minulla ei koskaan ole ollut verovelkaa, ei edes konkurssista 2003 jäänyt sellaista vaan jäin voitolle.

Ei ole kyse minun liiketoiminnasta eikä siskoksien liiketoiminnasta, vaan vaimon isosiskon pikkuisesta yrityksestä, joka on ollut olemassa jo noin 15 vuotta.

Thaimaassa ei makseta kotona possoilusta possoille päivärahaa kuten sinulle siellä Simonkylässä ja täällä joutuu ihmiset tekemään töitä elääkseen.

Katsos kun ihmiset tarvitsevat kisoissakin ruokaa ja juomaa, kuin myös vessoja, joita on jokaisen katsomon takana, jotta lyhyt matka hakea. Ahkerimmat katsojat on alueella yli 8 tuntia kaikkina kolmena päivänä.

Saikos se lahjakas motoristipoika / kokki / yksityisopetuksessa oleva Mäkkärin myyjä näistä kisoista tällaisia rannekkeita? https://aijaa.com/CCPAoD Laita fotoa tulemaan.

2010

• Anonyymi
        UUSI

Siirtää huomiota ......... 7 sekuntia ja annos.

• Anonyymi
        UUSI

Osakaslainaa käytetään ainoastaan kahteen asiaan 1. sisaryrityksen pääomittaminen, 2. sekä mittarin pakoiluun, näin se vain menee, kerroit nostaneesi sitä kymmenen vuotta ja maksaneesi veroja kun jaksat, niistäkin vain yhteisöveroa, sellaisella miljonäärillä eivät ole asiat kunnossa.

Mitä tulee ns. thaimaan liiketoimiisi, älä nyt sotke niitäkin, suomen ja viron jo olet todennäköisesti turannut päätepisteeseen.

Osakaslainassa on tarkoituksena nostaa ohi palkanmaksun lainaa firmasta, siihen mittari ei pääse kiinni koska se on lainaa, osinkoihin ja palkkatuloon mittari pääsee kiinni, siksi tietyissä piireissä tämä osakaslaina on ainoa vaihtoehto, kertomasi mukaan olet nostanut 10 vuotta, rapiat 100.000 euroa vuodessa, siinä on takaisin maksamista, ja pitkäksi aikaa. ei taida yksi ihmiselämä riittää.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Osakaslainaa käytetään ainoastaan kahteen asiaan 1. sisaryrityksen pääomittaminen, 2. sekä mittarin pakoiluun, näin se vain menee, kerroit nostaneesi sitä kymmenen vuotta ja maksaneesi veroja kun jaksat, niistäkin vain yhteisöveroa, sellaisella miljonäärillä eivät ole asiat kunnossa.

Mitä tulee ns. thaimaan liiketoimiisi, älä nyt sotke niitäkin, suomen ja viron jo olet todennäköisesti turannut päätepisteeseen.

Osakaslainassa on tarkoituksena nostaa ohi palkanmaksun lainaa firmasta, siihen mittari ei pääse kiinni koska se on lainaa, osinkoihin ja palkkatuloon mittari pääsee kiinni, siksi tietyissä piireissä tämä osakaslaina on ainoa vaihtoehto, kertomasi mukaan olet nostanut 10 vuotta, rapiat 100.000 euroa vuodessa, siinä on takaisin maksamista, ja pitkäksi aikaa. ei taida yksi ihmiselämä riittää.

Top tykkänään, tuollaiset pienet osakaslainat maksaa vex vex vaan kun pistää hihat heilumaan ja myy makeita hodareita 7 sekunnin vauhdilla kolme päivää.

• Anonyymi
      UUSI

Kun omanapailu on peruskäytösmalli, niin mobedi lähtee silloin tällöin räpylästä vaikka onkin vahingossa hoksannut miten sitä ohjataan.

Siinä horoilla ollut vipinää kun on toistakymmentätuhatta annosta / tuotetta duunannut, on tainnut olla koko kommuuni palvelemassa, vaan isäntä itse aitiossa.

Mutta täytyyhän tuo uskoa tottakai, koska kaikki on mahdollista Thaimaan Eedenissä.

Lienee vallan AAA-luokiteltu pitopalvelu.

• Anonyymi
      UUSI

Kun Batilla ostaa ja kahdella Batilla myy niin sehän rosentin voitto.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      183
      3495
    2. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      375
      2197
    3. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      56
      2176
    4. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      43
      2042
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      32
      1491
    6. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      93
      1251
    7. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      54
      1213
    8. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      429
      1163
    9. Jumala puhui minulle

Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      118
      1045
    10. Koska näit kaivattusi viimeksi

Milloin tapasit rakkaasi? Ja etenikö suhde yhtään?
      Ikävä
      59
      984
    Aihe