Ketkä omistaa lehden? ois hyvä tietää
kiuruvesilehti
11
413
Vastaukset
- Anonyymi
Todella monta osakkeiden omistajaa.
- Anonyymi
Kaikella sinäkin päätäsi vaivaat.
- Anonyymi
Kiuruvesi-lehti on itsenäinen paikallislehti, joka ei kuulu mihinkään konserniin. Sen omistaa 119 osakkeenomistajaa, ja osakkeita on kaikkiaan 39 255. Lehden toimitusjohtaja on Juha Tapani Saastamoinen ja hallituksen puheenjohtaja Eero Hannu Lämsä.
Kiuruvesi-lehti on perustettu vuonna 1953 ja on Pohjois-Savon ainoa itsenäinen paikallislehti; kaikki muut alueen lehdet ovat Keskisuomalainen-konsernin omistuksessa.- Anonyymi
Ketkä omistaa lehteä eniten?
- Anonyymi
Ja mitä sää sillä tiedolla teet?
- Anonyymi
miksi ei voida kertoa? Onko siinä jotain salaista?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kysy samaa kaikista Kiuruvedellä toimivista osakeyhtiöitä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuossa ylhäällä nimet, soita ja kysy.
- Anonyymi
täysin paska lehti.
- Anonyymi
Pitäähän siellä olla johtoportaassa kepuli joka ohjailee. Ennen se lehti oli puolueeton.
- Anonyymi
Koskaan ollut puolueeton.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k354233- 552935
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut462838- 302623
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.3332580Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s82575- 382159
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t541895Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta461673- 1411527