Aamu: berocca. 100g valkoisia papuja, 2 kananmunaa ja kahvi mustana
Lounas: 300g tuore wok vihannes paketti pannulla 78kaloria ja 100g maustamatonta kanafilettä
Välipala: 200g mustaherukoita ja 200g maitorahka, lisänä 2 pähkinää.
Kellon mukaan noin 1000kalorin harjoitus ja ennen harjoitusta pre workout jossa kofeiini ja aminohappoja, harjoituksen aikana dexalia josta suoloja jne.
Päivällinen: 200g kanafile, 80g tummaa makaronia ja puolet lautasesta tuoretta salaattia,kurkku,paprika, tomaatti, ei kastiketta.
Iltapala jota syön nyt: 200g raejuustoa 2% rasvaa.
Painoa nyt 98kiloa ja kovaa tullaan alaspäin.
Tämän päivän ruuat jolla lihavuus katoaa päivä päivältä
Anonyymi-ap
5
101
Vastaukset
- Anonyymi
Minä painan vähemmän kuin sinä.
- Anonyymi
Pelkästään jo vasen tissisi painaa 53 kiloa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Naisvihaaja havaittu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvin sanottu.
- Anonyymi
Aamulla voileipä millä tahansa päällisellä ja kahvia, lounas ei mitään, päivällinen mitä tahansa ja kuinka paljon tahansa, illalla vettä jos on nälkä tai jano.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k313974- 412669
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut412647Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s82425- 302343
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.3122200- 381929
Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta461633Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t481572- 1411487