Välillä pelottaa että tämä tavoite toteutuu.
Onko tämän toiseksi tekeytymisen tarkoitus luoda jostakusta ihmisestä aivan sekapäistä kuvaa muille?
8
153
Vastaukset
- Anonyymi
Get a life
- Anonyymi
Mua kiinnostaa vain palsta, puolison kaa nyt vain on pakko olla!
- Anonyymi
Palstalla naiset on miehiä ja miehet naisia. Siitä on hyvä lähteä liikkeelle. Ei kannata olla liian vakavissansa.
- Anonyymi
Tuntuu olevan jengi irlissäkin sekaisin. Pridessä iltauutisissa haastateltiin jotain 5-10vuotiasta tyttöä, joka sanoi olevansa trans ja voimaantui pridekulkueessa. Tsiiisöm mitä touhua.
- Anonyymi
Täällä on enää yksi joka kirjoittelee miehinä ja naisina. Hovinsa on hajaantunut jo aikaa sitten kun heidän touhunsa paljastui fiksuille. Alussa monille teatteri upposi kuin lämmin veitsi voihin, ei kaikkia ole suotu älylahjoilla ja vähä-älyisiä tarvitaan peesaajiksi. Teatterkatsomo tyhjeni ja sooloesiintyjä jäi yksin lavalle.
- Anonyymi
Sehän oli selvä tulos jo monta vuotta sitten, niin minä ajattelin sen jo silloin menevän!
- Anonyymi
Hakeutukaa hoitoon sellaiset ja samoin luulosairaat. Voi voi pipipäät ihan kipeitä ootte 🤕
- Anonyymi
Saman olen huomannut. Siksi en juurikaan tänne enää kirjoita tai edes lue. Mun rakastama mies kyllä tuntee mut irl sen verran hyvin että tietää että olen järkevä ja asiallinen ja että välimme ovat todella hyvät. 2 vuoden aikana ei riidan riitaa. Jos hän alkaisi yhtään uskoa palstaa niin suosittelisin lähtemään palstalta ja kysymään asioita suoraan jos jokin ihmetyttää. Tietää kyllä mitä palstalla tapahtuu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 12110332
- 525040
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html422221Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1052068- 261924
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131601Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,411412Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta271050Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v311011Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk54977