Meneeköhän sulla

Anonyymi-ap

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua niin kylmästi. Siinä tilanteessa ei tuntunut olevan muuta vaihtoehtoa, enkä kadu sitä. Mutta ajattelen sua edelleen joka päivä, näin pitkän ajan jälkeen. En malta odottaa että tää on lopullisesti ohi. Tiedän että se päivä tulee.

47

2330

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Miksi ajattelet jättämälläsi ihmisellä menevän huonosti?

• Anonyymi

Siksi että jätin hänet.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siksi että jätin hänet.

Tuskin hän sinua enää kaipaa

• Anonyymi

Mua ei sillai kiinnosta meni hyvin tai huonosti niiltä osin mulla on ollu ihan riittävästi hoitamista omassakin elämässä silti sitä ai ajoittain saattaa mietiskellä kui toisel mahtaa men jot pärjääkö edes joten kuten

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siksi että jätin hänet.

Ei se susta johdu. Mitä kuvittelet itestäs? Jos sä jätit jonkun se on hänelle siunaus.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siksi että jätin hänet.

Saattoi olla hänelle siinä vaiheessa kova paikka, mutta myöhemmin hän luultavasti ajattelee että teit hänelle palveluksen. Nyt hänellä menee luultavasti paremmin kuin sinulla.

• Anonyymi

uskon että jättämäni ihminen voi paljon paremmin kun minä ja niin se oli jo silloin kun olimme suhteessa. 💕 hän on tärkeä.

• Anonyymi

Jaa no si ihan uteliaisuudesta miksi vittua edes yritit suhdetta hänen kanssaan vai oliko tarkoituksesi pilata hänen elämänsä kun kenties koit että hän oli pilannut sinun elämäsi jotenkin

• Anonyymi

Huonosti menee. Hirveän paha olla.

• Anonyymi

Niin oli minullakin todella monen vuoden ajan! Kiitos siitä ilman lupaa aloitetulle häiriköinnille!

• Anonyymi

No voi voi sääliäkö pitäs

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No voi voi sääliäkö pitäs

Sen verran että menee toisen asemaan ja miettiä miltä tuo tuntuu.

Terve ihminen osaa aukasta suunsa sairas häiriköi.

• Anonyymi

Olet kylmä ja säälittävä. Toisaalta teit varmasti palveluksen jättämällesi ihmiselle. Todellinen rakkaus tahtoo toiselle hyvää, eikä rakkautta selvästikään sinun puolelta ollut.

• Anonyymi

Näin juuri. Selvästi jätetty voitti

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näin juuri. Selvästi jätetty voitti

Ja on jatkanut jo onnellisena elämää eteenpäin. Ensin on varmasti kirpaissut, mutta jälkikäteen ymmärtänyt kuinka paljon parempi on olla ilman manipuloivaa riippakiveä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja on jatkanut jo onnellisena elämää eteenpäin. Ensin on varmasti kirpaissut, mutta jälkikäteen ymmärtänyt kuinka paljon parempi on olla ilman manipuloivaa riippakiveä.

Hän ansaitsee kaiken onnen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hän ansaitsee kaiken onnen.

Indeed!

• Anonyymi

Kylmä olen toki säälittävä en ja koen sen häritseväksi että ihmiset kokee tarvetta sääliä mua mä sentä uskallan myöntää että olen itse syyllinen omiin ongelmiini elämässäni vaikka niihinkin löytyy ai joku kusipää joka niitäkin yrittää elämääni lisätä siinä epäonnistuen toki oma syyni ongelmani ovat siksi että arvostelusta ja päänaukomisesta huolimatta olen pysynyt omana itsenäni muuttamatta itseäni tippaakaan jonkun toisen toiveesta

• Anonyymi

Toivottavasti tarkoitat nyt jotain oikeaa ihmissuhdetta etkä palstaromanssia 🤭

• Anonyymi

Mikä kalvaa, kun mietit eksää pitkän ajan jälkeen? Jos et kadu eroa

• Anonyymi

Koko tilanne oli niin myrkyllinen että on vaikea arvioida edes jälkikäteen mikä oli totta ja mikä ei. En saa muodostettua ehjää kuvaa siitä mitä tapahtui. Varmaan siksi aivot pyörittää edelleen niitä tapahtumia.

• Anonyymi

Ap voi huonosti ja toivoo sitä samaa muillekin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ap voi huonosti ja toivoo sitä samaa muillekin.

Niin, ap kuvittelee jätetyn kaipaavan hänet kylmästi jättänyttä eksää. Miten täynnä itseään voi olla

• Anonyymi

Jaa mikään kalva siitä huolimatta eksällekään mitään pahaa toivo mielestäni narsistinen tapa yleensä jokainen oppimani mukaan osaa elämänsä pilata ihan omin avuinkin yleensä useimmiten siksi että uskotaan mielummin valheita kuin totuutta valhe kun on yleensä niin paljon kauniimmin puettu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin, ap kuvittelee jätetyn kaipaavan hänet kylmästi jättänyttä eksää. Miten täynnä itseään voi olla

Voi toi on vie lievää jos joku tietää tyttäreni äidin ni siittä voi kahtua kuinka täynnä ihminen voi itseään olla mu kiitos siitä maineesta jonka olet mulle haminassa puheillasi luonu mun ei ainakaan tarvi satuttaa yhtään naista sanomalla edes kiitos mutta ei kiitos osaa/ymmärtää suurin osa pitää hyvän turvaetäisyyden

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Koko tilanne oli niin myrkyllinen että on vaikea arvioida edes jälkikäteen mikä oli totta ja mikä ei. En saa muodostettua ehjää kuvaa siitä mitä tapahtui. Varmaan siksi aivot pyörittää edelleen niitä tapahtumia.

Kerroit,myös.
        Jättämisen.
        Motiivin.?
        Eikö.Vaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kerroit,myös.
        Jättämisen.
        Motiivin.?
        Eikö.Vaan.

Jos kylmästi jätti nii varmaan ghostasi. Sillain nykyihminen toimii. Ja voin kertoa että on pahin tapa mitätöidä toinen ihminen. Voi invalidisoida lopuksi ikää.

• Anonyymi

Meillä menee eksänkaa paljon paremmin kun ollaan kavereita. Oltiin seittämän yhessä joista loppuaika pari vuotta jo ihan kavereita benefitseillä. Siksi tää on ollu enemmänki luonnollista ,sivusta n

• Anonyymi

Juu voit unohtaa parisuhteet tuota ei hyväksy ykskään nainen saatika edes mies

• Anonyymi

Niin sä siis haluat unohtaa tämän jättämäsi lopullisesti ja odotat sen päivän koittavan ja kirjoittelet tällaiselle palstalle? No hei, kyllä siellä hoivakodissa sitten joskus viimeistään unohtuu. 😀

• Anonyymi

Taitaa olla keksittyjä syitä jättämiselle, kenties vielä jonkun toisen manipulointia että jättäisit?? Sulla on ikävä ❤️. Tiedät että itsekin valehtelit ihmisille, pelkäät menettäväsi kasvosi jos totuus paljastuu. Hei, se ihminen rakasti sua todella paljon ja niin sinäkin häntä.

• Anonyymi

eiköhän jättämiselle ole aina syyt?:D sivusta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

ihan varmasti on..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Keksittyjä syitä, kun jätetään jo uuden tieltä. Sit homma ei toiminutkaan, niin vituiks män.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Keksittyjä syitä, kun jätetään jo uuden tieltä. Sit homma ei toiminutkaan, niin vituiks män.

ei kai se aina niin oo. meil j pariskunnal esim oli selkee syy ei ollu rakkautta. turha muiden on vääntää siitä mitään muuta draamaa kun se on pskaa. rakkaudettomassa suhteessa kuolee kaikki eikä semmoses pidä olla ei mun eikä hänen. tiedoksi vaansepolle

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

ei kai se aina niin oo. meil j pariskunnal esim oli selkee syy ei ollu rakkautta. turha muiden on vääntää siitä mitään muuta draamaa kun se on pskaa. rakkaudettomassa suhteessa kuolee kaikki eikä semmoses pidä olla ei mun eikä hänen. tiedoksi vaansepolle

Noh, hyvin on muistissa kun yhteistä kotia suunniteltiin ja seuraavalla viikolla olinkin jo ignoorattuna jne jne....

• Anonyymi

Kylmästi 🤔 Mähän se kylmempi olin kun yritit uudestaan lähestyä.

• Anonyymi

Ihan hyvä kun jätit olit jo vähän liian vanha mulle. Ja tapoit kaiken hyvän ympäriltä kun et kestänyt sitä perheilyä.

• Anonyymi

Joo

• Anonyymi

Nauretaan sitten uusien kumppaneiden kanssa samassa joulupöydässä niinku sovittiin

• Anonyymi

Joo

• Anonyymi

Ei

• Anonyymi

Toivot, että menisi?

• Anonyymi

Teit valintasi.

• Anonyymi

Ap.tietää mokanneensa, eikä uskaltanut jatkaa.

• Anonyymi

Mulla ole omasta mielestäni menny huonlsti edes sillon kun olin ulosoton asiakas multa kysytään ni meni jopa paremmin kun työssä käyvänä töitäkin pysty pätkissä sillon tekeen kun ei ulosotto päässy niin helposti perään ny jos ulosottoa haluaa vältellä pittää pysyä työttömänä niin kauan kunnes velat vanhenee ja si onkin turha hakia edes töitä kun on liian pitkä pätkä työttömänä oloa taustalla

• Anonyymi

Kaikki menee ohi kun jaksaa odottaa. Ja oma pitkävihaisuuteni tahtoo räjähtää jonakin vieraana, jonain hyvin erilaisena kuin oikeastaan olen.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiinni on siekkilän yliajaja

Eilen illalla saatu kiinni Varsinais-Suomessa tämä henkilö.
      Mikkeli
      19
      2261
    2. Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan

Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs
      Ikävä
      56
      1864
    3. Maskuliininen herrasmies

Tekee aloitteen. 🌸
      Ikävä
      178
      1513
    4. Oletko valmis? Meidän tarinaan

Rakastan sinua ❤️
      Ikävä
      82
      1493
    5. Näyttävin pariskunta

Ketkä lie tällä kylällä kääntää päät?
      Suomussalmi
      21
      1479
    6. Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti "En pystynyt olemaan siellä enää"

Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti – "En pystynyt olemaan siellä enää" Ennen sotaväki oli
      Maailman menoa
      310
      1431
    7. Martina Aitolehti poseeraa Ibizalla

Ihanaa! Ibiza on ihan paras paikka lomailla hengaillen, viinistä ja iltamenoista nauttien. Säpinää riittää. Aitolehti
      Kotimaiset julkkisjuorut
      101
      1061
    8. Ollaanko me tyhmiä mies?

Miten ihmeessä me onnistuttiin saamaan tästä näin pitkällinen ja masokistinen kuvio. Miten? Jos toisesta tykkää, näinhä
      Tunteet
      63
      1027
    9. Unelmoin päivästä, jolloin voimme olla yhdessä.

Niin pieni kuin sydän onkin, sä oot siellä ja ne mun isot tunteet sua kohtaan ❤️Sydämeni sykähtää joka kerta kun sut nää
      Ikävä
      34
      1005
    10. Kannattaako kaikki Abrahamilaiset uskonnot jättää?

Ja seurata jotain ihan muuta?
      Hindulaisuus
      349
      894
    Aihe