Meneeköhän sulla

Anonyymi-ap

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua niin kylmästi. Siinä tilanteessa ei tuntunut olevan muuta vaihtoehtoa, enkä kadu sitä. Mutta ajattelen sua edelleen joka päivä, näin pitkän ajan jälkeen. En malta odottaa että tää on lopullisesti ohi. Tiedän että se päivä tulee.

32

1411

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

Miksi ajattelet jättämälläsi ihmisellä menevän huonosti?

• Anonyymi
        UUSI

Siksi että jätin hänet.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Siksi että jätin hänet.

Tuskin hän sinua enää kaipaa

• Anonyymi
      UUSI

uskon että jättämäni ihminen voi paljon paremmin kun minä ja niin se oli jo silloin kun olimme suhteessa. 💕 hän on tärkeä.

• Anonyymi
      UUSI

Huonosti menee. Hirveän paha olla.

• Anonyymi
        UUSI

Niin oli minullakin todella monen vuoden ajan! Kiitos siitä ilman lupaa aloitetulle häiriköinnille!

• Anonyymi
      UUSI

Olet kylmä ja säälittävä. Toisaalta teit varmasti palveluksen jättämällesi ihmiselle. Todellinen rakkaus tahtoo toiselle hyvää, eikä rakkautta selvästikään sinun puolelta ollut.

• Anonyymi
        UUSI

Näin juuri. Selvästi jätetty voitti

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Näin juuri. Selvästi jätetty voitti

Ja on jatkanut jo onnellisena elämää eteenpäin. Ensin on varmasti kirpaissut, mutta jälkikäteen ymmärtänyt kuinka paljon parempi on olla ilman manipuloivaa riippakiveä.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ja on jatkanut jo onnellisena elämää eteenpäin. Ensin on varmasti kirpaissut, mutta jälkikäteen ymmärtänyt kuinka paljon parempi on olla ilman manipuloivaa riippakiveä.

Hän ansaitsee kaiken onnen.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Hän ansaitsee kaiken onnen.

Indeed!

• Anonyymi
      UUSI

Toivottavasti tarkoitat nyt jotain oikeaa ihmissuhdetta etkä palstaromanssia 🤭

• Anonyymi
      UUSI

Mikä kalvaa, kun mietit eksää pitkän ajan jälkeen? Jos et kadu eroa

• Anonyymi
        UUSI

Koko tilanne oli niin myrkyllinen että on vaikea arvioida edes jälkikäteen mikä oli totta ja mikä ei. En saa muodostettua ehjää kuvaa siitä mitä tapahtui. Varmaan siksi aivot pyörittää edelleen niitä tapahtumia.

• Anonyymi
        UUSI

Ap voi huonosti ja toivoo sitä samaa muillekin.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ap voi huonosti ja toivoo sitä samaa muillekin.

Niin, ap kuvittelee jätetyn kaipaavan hänet kylmästi jättänyttä eksää. Miten täynnä itseään voi olla

• Anonyymi
      UUSI

Meillä menee eksänkaa paljon paremmin kun ollaan kavereita. Oltiin seittämän yhessä joista loppuaika pari vuotta jo ihan kavereita benefitseillä. Siksi tää on ollu enemmänki luonnollista ,sivusta n

• Anonyymi
      UUSI

Niin sä siis haluat unohtaa tämän jättämäsi lopullisesti ja odotat sen päivän koittavan ja kirjoittelet tällaiselle palstalle? No hei, kyllä siellä hoivakodissa sitten joskus viimeistään unohtuu. 😀

• Anonyymi
      UUSI

Taitaa olla keksittyjä syitä jättämiselle, kenties vielä jonkun toisen manipulointia että jättäisit?? Sulla on ikävä ❤️. Tiedät että itsekin valehtelit ihmisille, pelkäät menettäväsi kasvosi jos totuus paljastuu. Hei, se ihminen rakasti sua todella paljon ja niin sinäkin häntä.

• Anonyymi
        UUSI

eiköhän jättämiselle ole aina syyt?:D sivusta

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

ihan varmasti on..

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Keksittyjä syitä, kun jätetään jo uuden tieltä. Sit homma ei toiminutkaan, niin vituiks män.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Keksittyjä syitä, kun jätetään jo uuden tieltä. Sit homma ei toiminutkaan, niin vituiks män.

ei kai se aina niin oo. meil j pariskunnal esim oli selkee syy ei ollu rakkautta. turha muiden on vääntää siitä mitään muuta draamaa kun se on pskaa. rakkaudettomassa suhteessa kuolee kaikki eikä semmoses pidä olla ei mun eikä hänen. tiedoksi vaansepolle

• Anonyymi
      UUSI

Kylmästi 🤔 Mähän se kylmempi olin kun yritit uudestaan lähestyä.

• Anonyymi
      UUSI

Ihan hyvä kun jätit olit jo vähän liian vanha mulle. Ja tapoit kaiken hyvän ympäriltä kun et kestänyt sitä perheilyä.

• Anonyymi
      UUSI

Joo

• Anonyymi
      UUSI

Nauretaan sitten uusien kumppaneiden kanssa samassa joulupöydässä niinku sovittiin

• Anonyymi
      UUSI

Joo

• Anonyymi
      UUSI

Ei

• Anonyymi
      UUSI

Toivot, että menisi?

• Anonyymi
      UUSI

Teit valintasi.

• Anonyymi
      UUSI

Ap.tietää mokanneensa, eikä uskaltanut jatkaa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      149
      2852
    2. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      365
      2030
    3. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      40
      1757
    4. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      35
      1698
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      32
      1401
    6. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      94
      1213
    7. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      54
      1173
    8. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      327
      949
    9. Jumala puhui minulle

Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      110
      938
    10. Annan meille mahdollisuuden

Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil
      Ikävä
      53
      782
    Aihe