oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua niin kylmästi. Siinä tilanteessa ei tuntunut olevan muuta vaihtoehtoa, enkä kadu sitä. Mutta ajattelen sua edelleen joka päivä, näin pitkän ajan jälkeen. En malta odottaa että tää on lopullisesti ohi. Tiedän että se päivä tulee.
Meneeköhän sulla
32
1411
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Miksi ajattelet jättämälläsi ihmisellä menevän huonosti?
- AnonyymiUUSI
Siksi että jätin hänet.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Siksi että jätin hänet.
Tuskin hän sinua enää kaipaa
- AnonyymiUUSI
uskon että jättämäni ihminen voi paljon paremmin kun minä ja niin se oli jo silloin kun olimme suhteessa. 💕 hän on tärkeä.
- AnonyymiUUSI
Huonosti menee. Hirveän paha olla.
- AnonyymiUUSI
Niin oli minullakin todella monen vuoden ajan! Kiitos siitä ilman lupaa aloitetulle häiriköinnille!
- AnonyymiUUSI
Olet kylmä ja säälittävä. Toisaalta teit varmasti palveluksen jättämällesi ihmiselle. Todellinen rakkaus tahtoo toiselle hyvää, eikä rakkautta selvästikään sinun puolelta ollut.
- AnonyymiUUSI
Näin juuri. Selvästi jätetty voitti
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Näin juuri. Selvästi jätetty voitti
Ja on jatkanut jo onnellisena elämää eteenpäin. Ensin on varmasti kirpaissut, mutta jälkikäteen ymmärtänyt kuinka paljon parempi on olla ilman manipuloivaa riippakiveä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ja on jatkanut jo onnellisena elämää eteenpäin. Ensin on varmasti kirpaissut, mutta jälkikäteen ymmärtänyt kuinka paljon parempi on olla ilman manipuloivaa riippakiveä.
Hän ansaitsee kaiken onnen.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Hän ansaitsee kaiken onnen.
Indeed!
- AnonyymiUUSI
Toivottavasti tarkoitat nyt jotain oikeaa ihmissuhdetta etkä palstaromanssia 🤭
- AnonyymiUUSI
Mikä kalvaa, kun mietit eksää pitkän ajan jälkeen? Jos et kadu eroa
- AnonyymiUUSI
Koko tilanne oli niin myrkyllinen että on vaikea arvioida edes jälkikäteen mikä oli totta ja mikä ei. En saa muodostettua ehjää kuvaa siitä mitä tapahtui. Varmaan siksi aivot pyörittää edelleen niitä tapahtumia.
- AnonyymiUUSI
Ap voi huonosti ja toivoo sitä samaa muillekin.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ap voi huonosti ja toivoo sitä samaa muillekin.
Niin, ap kuvittelee jätetyn kaipaavan hänet kylmästi jättänyttä eksää. Miten täynnä itseään voi olla
- AnonyymiUUSI
Meillä menee eksänkaa paljon paremmin kun ollaan kavereita. Oltiin seittämän yhessä joista loppuaika pari vuotta jo ihan kavereita benefitseillä. Siksi tää on ollu enemmänki luonnollista ,sivusta n
- AnonyymiUUSI
Niin sä siis haluat unohtaa tämän jättämäsi lopullisesti ja odotat sen päivän koittavan ja kirjoittelet tällaiselle palstalle? No hei, kyllä siellä hoivakodissa sitten joskus viimeistään unohtuu. 😀
- AnonyymiUUSI
Taitaa olla keksittyjä syitä jättämiselle, kenties vielä jonkun toisen manipulointia että jättäisit?? Sulla on ikävä ❤️. Tiedät että itsekin valehtelit ihmisille, pelkäät menettäväsi kasvosi jos totuus paljastuu. Hei, se ihminen rakasti sua todella paljon ja niin sinäkin häntä.
- AnonyymiUUSI
eiköhän jättämiselle ole aina syyt?:D sivusta
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
ihan varmasti on..
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Keksittyjä syitä, kun jätetään jo uuden tieltä. Sit homma ei toiminutkaan, niin vituiks män.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Keksittyjä syitä, kun jätetään jo uuden tieltä. Sit homma ei toiminutkaan, niin vituiks män.
ei kai se aina niin oo. meil j pariskunnal esim oli selkee syy ei ollu rakkautta. turha muiden on vääntää siitä mitään muuta draamaa kun se on pskaa. rakkaudettomassa suhteessa kuolee kaikki eikä semmoses pidä olla ei mun eikä hänen. tiedoksi vaansepolle
- AnonyymiUUSI
Kylmästi 🤔 Mähän se kylmempi olin kun yritit uudestaan lähestyä.
- AnonyymiUUSI
Ihan hyvä kun jätit olit jo vähän liian vanha mulle. Ja tapoit kaiken hyvän ympäriltä kun et kestänyt sitä perheilyä.
- AnonyymiUUSI
Joo
- AnonyymiUUSI
Nauretaan sitten uusien kumppaneiden kanssa samassa joulupöydässä niinku sovittiin
- AnonyymiUUSI
Joo
- AnonyymiUUSI
Ei
- AnonyymiUUSI
Toivot, että menisi?
- AnonyymiUUSI
Teit valintasi.
- AnonyymiUUSI
Ap.tietää mokanneensa, eikä uskaltanut jatkaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1492852Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3652030- 401757
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii351698Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321401Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941213- 541173
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul327949Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles110938Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53782