tosissani katselin taloja asuntosivuilta ja minusta on monta kertaa aiemminkin luultu monia asioita pelkän oletuksen perusteella! Miten ihmeessä kukaan voi ajatella noin! Kaikki olivat liian kauan siinä luulossa, että olisin halunnut olla tekemisissä jonka takia menetin itselleni jotain äärimmäisen tärkeää. Otan taas esille sen, että olisi pitänyt olla joku yhdyshenkilö, jonka kanssa olisi voinut selvittää asioita. Olisin säästynyt monien vuosien rankoilta kokemuksilta! Kyllä niistä olisi pitänyt saada edes jonkin verran korvauksia, koska projekti aloitettiin ilman hyväksyntääni! Koen että iso määrä ihmisiä on kohdellut minua vuosien ajan epäoikeudenmukaisesti! Miksi sihen piti haalia niin valtavan paljon ihmisiä ns. kertomaan? Ette koskaan ymmärtäneet sitä, kuinka typerältä se kaikki saman asian toisto vuosien ajan tuntui!Yhä ahdistaa mennä kauppaankin!
Luulitteko että
Anonyymi-ap
0
96
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 953839
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli473215Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.1002827- 1362510
Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki572460- 612398
Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1172387Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.212334Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv232326- 642090