"kivan tekemisen" muodossa?
Haluat siis mies tavata minut
18
378
Vastaukset
- Anonyymi
Häh jotain ”hyvän tekeväisyyttä”kö
- Anonyymi
Joku pyöräily juttu, lehdessä juttua huijareista
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joku pyöräily juttu, lehdessä juttua huijareista
Ja maatilallisten ahdingosta. Sonnijahtikaan ei auttanut. Palkkiona vaan välistä vetäjät. -sivusta
- Anonyymi
En halua
- Anonyymi
Aivan ehdottomasti haluan tavata.
- Anonyymi
Kökkähommia varmaan tai kimppakivaa 🤭
- Anonyymi
Mitäköhän kivaa se voisi olla?
- Anonyymi
Jos haluat sen niin tulkita >:D
- Anonyymi
Kuka ei haluaisi tavata ihastustaan?
- Anonyymi
Joku tossa ylempänä ei halunnut
- Anonyymi
on osoittUutunin aiia aika vaativaksi niin twhsä joku peli aittwen niin nuoron kanssa... luultavasti niin gradiikkaa eli OpenGL aittwn kun jotta toimisi kännyköilläkin peli jotain Dietrx ei siis...
- Anonyymi
Petroolia kanisterissa.
- Anonyymi
Otahan rapanisti lainit tamaffee ja kerää voimia barrikadia varten tuvassasi🥱
- Anonyymi
Tehkää ruma hu**anpentu.
- Anonyymi
Voitaisiin heiluttaa peittoa! Ja Nauttia!!
- Anonyymi
Joo. Mulla on toi lego-palikkasarja. Tehdään yhdessä niistä jotain kivaa.
- Anonyymi
Tehkää ruma vaalea lapsi.
- Anonyymi
Taas palstasetä esittää itselleen unelmiensa naista ja ehkä muutamalle weeteelle siinä ohessa
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937768
- 403732
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021876- 241180
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321033Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,28983Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53827Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31782Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60749Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia10740