Mä haluan saada tän päätökseen. Nyt mä en vielä voi katella muita miehiä, mut jos sä et pysty ja sä et halua mitään, mä oon vapaa. Koska mä oon tästä tajunnut sen, että en halua elää loppuelämääni näin, ilman rakkautta ja kaivaten kosketusta.
Jos sä et pysty, päästä mut menemään
29
474
Vastaukset
- Anonyymi
Usko jo. Sinut minä haluan. Kaipaan minäkin kosketusta ja rakkautta. Olen siitä sinulle joskus puhunutkin.
M>N- Anonyymi
Ei me olla tästä puhuttu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei me olla tästä puhuttu.
Olen sanonut, mutta et ole kuunnellut tai muista.
- Anonyymi
Sivusta - me olemme siitä puhuneet ja meidän välit on hyvät. Ei mulla ole aloituksen kaltaisia fiiliksiä. Rakastan sua ja tiedät sen. Kaikki hyvin rakas
- Anonyymi
Eikö vaimosi muka koskettele sua?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen sanonut, mutta et ole kuunnellut tai muista.
Kyl mä muistaisin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sivusta - me olemme siitä puhuneet ja meidän välit on hyvät. Ei mulla ole aloituksen kaltaisia fiiliksiä. Rakastan sua ja tiedät sen. Kaikki hyvin rakas
Olisitpa minun hän ja vielä rakastaisit mua. Meillä on ollut hyvät välit alusta asti. Tuli tästä viestistä hyvä mieli. Menekin tästä nukkumaan. Ajattelen sua, kun nukahdan. Hyvää yötä rakas!
- Anonyymi
Mene mene. Ei meillä mitään ikinä tule olemaan.
- Anonyymi
Pitää vielä tietää, et hän on tätä mieltä. Mut saan sen kyllä pian selville.
- Anonyymi
Ei tule koskaan mitään oman lapseni ikäisen kanssa. Se on ollut selvää jo ihan alusta asti!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tule koskaan mitään oman lapseni ikäisen kanssa. Se on ollut selvää jo ihan alusta asti!
Tulisiko oman äitisi ikäisen kanssa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tulisiko oman äitisi ikäisen kanssa?
Nyt se on hiljaa.... ei sais puhua noin kiihottavia
sivusta
- Anonyymi
Kosketellaan
- Anonyymi
Menetetty peli, suosittelen siirtymään seuraavaan.
- Anonyymi
Varmaan niin, mutta tuntuu väärältä silti mennä eteenpäin ilman, että toinen tajuaa sen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varmaan niin, mutta tuntuu väärältä silti mennä eteenpäin ilman, että toinen tajuaa sen.
Ei se ole väärin. Hän ajattelee itseään ja sinun tulisi myös.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juuri noin se on! On vain pakko hyväksyä toisen ihmisen tekemät ratkaisut, kun hän ei halua olla kanssasi missään tekemisissä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllähän se niin on, että hänellä on rakkaus ja siihen kuuluu molemmat. Ei siinä sitten ajattele itseään, pelkästään, tai jotain en tiedä.
sivusta
- Anonyymi
Mikä juttu?
- Anonyymi
Ajattele itseäsi. Älä enää pyri hänen maailmaansa. Jatka eteenpäin. Varmasti toinenkin ymmärtäisi sen.
- Anonyymi
et vaan sytytä mua mies. olet oikeasti isä mun rinnalla. ja mä en halua semmosta. haluun olla bestikset, tutkapari, Twins. tiedäks tehä kaikkee sitä mitä teen muutenki ni yhessä mun miehenkaa. käydä kirppareil ja mitä ikinä. voin sanoo mä oon ollu jo semmoses suhtees vuosii mis kuljettiin eri reittei koska meil ei ollu mitää muuta yhteistä ko sänky ja velvollisuudet. eikä sen kuulu olla sitä. si oon yksin jos ei löydä sitä bestistä jonkakaa kaikki natsaa. jokane ansaitsee semmosta
- Anonyymi
Aloittaja on nainen. Keuhkoat ihan turhaan
sivusta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aloittaja on nainen. Keuhkoat ihan turhaan
sivustamä en keuhkoa. mä kirjoitan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mä en keuhkoa. mä kirjoitan.
voi voi sinuakin onneton sukkahousuliisa kun niin tomerana
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
voi voi sinuakin onneton sukkahousuliisa kun niin tomerana
miksi olet kiusaaja
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
miksi olet kiusaaja
ai noinko sä koet.... minähän olen armahtaja
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ai noinko sä koet.... minähän olen armahtaja
kiusaajapa et miksikään muutu sukkiksistakin höpötät :c voih
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kiusaajapa et miksikään muutu sukkiksistakin höpötät :c voih
Jotenkin sun tekstistä tulee mieleen et sukkikset vähän rispaa :) saattaa ritistäkin... sellast hankaussähköö varmaan
- Anonyymi
Menee jos mennä täytyy
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun533906KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar912310Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo451972- 221773
- 281516
Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?261491- 151162
- 311118
- 1091074
Emme voi elää velaksi, sanoi Riikka
Valtionvelan odotetaan nousevan 86,3 prosenttiin bruttokansantuotteesta vielä kuluvan vuoden aikana. https://www.iltale791032