Nimittäin se että meitä on joka lähtöön ja erilaisilla palkkapusseilla varustettuina. Osalle skoda riittää oikein hyvin. On paljon ihmisiä jotka eivät elämässään vaadi paljoa vaan se vähäkin riittää hyvin. Silloin skoda on nappivalinta kun vähäinen taso riittää. Ei tarvitse hienoa taloakaan eikä kaunista vaimoa. Voi olla verkkareissa ja piereskellä ja syödä sipsejä ja antaa mahan vaan kasvaa. Siihen elämään skoda sopii upeasti. Kun vaatimukset on nollassa on skoda jo todella upea peli. Toki myös mukana tulee se skodan status ja epäseksikkyys. Voit olla varma ettei sinua huomata ja katsota kun skodalla ajelet. Skoda toki voi herättää naurun remakkaa ohittavissa länsiautoilijoissa mutta ei niistä tarvitse välittää. Skodailija on itse tiensä valinnut ja siihen tyytynyt.
Skodakin on oikeasti jo ihan hyvä auto. Täytyy kuitenkin muistaa seuraava
8
60
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Skoda ja datsija on epäseksikkäimmät automerkit markkinoilla. Kummassakin pääsee tunnelmoimaan itäkajuutta fiilistä kabiiniin.
- AnonyymiUUSI
Juu, Toyota se on seksikkäin auto kautta aikojen, ainakin kun kysytään impotenteiltä +70 vuotiailta vaareilta, hihii!
- AnonyymiUUSI
Höpöpojan jutut alkavat olla aina vaan surkeampia ja lapsellisimpia.
Kateus on rumaa ja tyhmää. Skoda on perheautoluokassa niin kallis, että höpö voi haaveilla sellaisen hankkimista vasta kun auto on yli 10 vuotta vanha.- AnonyymiUUSI
Sillä ei kyllä kehtaisi ajaa, luulevat muuten kommariksi
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sillä ei kyllä kehtaisi ajaa, luulevat muuten kommariksi
Paljonko lapsella on ikää?
- AnonyymiUUSI
Idän ihmeet idän ihmeet juu. Juu juu...idänihmeet
- AnonyymiUUSI
Ja onhan siinä se hyvä että skodalla ajamalla saa paljon saman henkisiä ystäviä ja pääsee piireihin. Harrastukset on elämän suola.
- AnonyymiUUSI
Voi sinua reppanaa. Hankkisit itse ihan oikean harrastuksen ja jos olet liikuntakykyinen, niin ulkoile ja liiku, niin paineesi varmasti helpottaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1833495Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3752197Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii562176- 432042
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321491Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em931251- 541213
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul4291163Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles1181045- 59984