Kaikki naiset haluaa lapsia

Anonyymi-ap

Jos sanoo ettei halua valehtelee

37

303

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

Hmmn

• Anonyymi
      UUSI

Onko näin

• Anonyymi
        UUSI

Voihan se olla🩶🤍

• Anonyymi
      UUSI

En halua lapsia. Ihan aikuisiin kohdistuu halut.

• Anonyymi
        UUSI

😂🤣

• Anonyymi
      UUSI

Siitähän ne ongelmat yleensä alkaa

• Anonyymi
      UUSI

Tunnen joitakin jotka ei halua ja tiedän useamman joiden ei olisi pitänyt.

• Anonyymi
      UUSI

Tiedän kolme naista ketkä ei halua lapsia vuosien varrelta työelämästä. Halutaan elää itsenäistä elämää, harrastuksia, matkustella jne.

• Anonyymi
        UUSI

Niinpä, nyt. Mutta, se ajatus voipi muuttua +60v.
        Jokainen tekee niin kuin haluaa, mutta saattaa kuitenkin ajatella jossain vaiheessa, kun työ ja matkustelu on takanapäin, että miksen....

• Anonyymi
        UUSI

Harrastuksia, matkustella ei herran jumala 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

• Anonyymi
      UUSI

Vapaaehtoinen lapsettomuus.
      Väestöliiton Perhebarometrin mukaan vuonna 2010 lapsettomuutta piti ihanteenaan viisi prosenttia väestöstä. Nyt osuus on 15 prosenttia. Aika iso prosentti pienessä maassa.

• Anonyymi
      UUSI

todellain miettinyt ja jutelut nuoeten naisten kanssa että nin minkälailen voisi olla joku hauska peli

alushousumies zelenski taaskin yrittää kerätä almuja

• Anonyymi
      UUSI

deadly aa he might come, you don't aee your owqn death incoming.

• Anonyymi
      UUSI

Aika jyrkkä yleistys.

• Anonyymi
      UUSI

Ennemminkin ne hormonit voi saada muuttamaan mielen jos vahinko sattuu

• Anonyymi
      UUSI

Onko aloittajan pakko kailottaa tyhmyyttään koko Suomelle?

• Anonyymi
      UUSI
    • Anonyymi
      UUSI

Olet kyllä ihan totaalisen väärässä, mutta se sinulle suotakoon.

• Anonyymi
      UUSI

Näin eilen hyvin hyvin pienen vauvan. 😍Kuume iski. Voi kun vielä löytäisin miehen. Toivoisin niin paljon vielä yhtä lasta. Mutta luonnollisin keinoin niinkun aiemmatkin. Jos ei tärppäisi enää niin sitten se olisi niin.

• Anonyymi
        UUSI

Mulle taas vauvojen näkeminen on takuuvarma keino pitää lapsihaaveet nollassa.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mulle taas vauvojen näkeminen on takuuvarma keino pitää lapsihaaveet nollassa.

Ai. Minä en voi vastustaa niitä pikkusia matosia. Haluisin syliini välittömästi. 🥹

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ai. Minä en voi vastustaa niitä pikkusia matosia. Haluisin syliini välittömästi. 🥹

Vauvat ovat mielestäni luotaantyöntäviä.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Vauvat ovat mielestäni luotaantyöntäviä.

sä oot:D ihaninta maailmassa on pikkunen parikilonen sinappikone pikkunen vaippa yllänsä. en tiedä mitään söpömpää.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

sä oot:D ihaninta maailmassa on pikkunen parikilonen sinappikone pikkunen vaippa yllänsä. en tiedä mitään söpömpää.

Saat sinä niistä tykätä. Minusta taas on kummallista miten ihmisvauva voikin olla niin etova olento. No ei siinä, ei mun kuitenkaan tarvitse niitä vihata. Tekee ketä kiinnostaa. Mulle riittää kun kukaan ei yritä tyrkyttää omaansa mun syliini jne.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Saat sinä niistä tykätä. Minusta taas on kummallista miten ihmisvauva voikin olla niin etova olento. No ei siinä, ei mun kuitenkaan tarvitse niitä vihata. Tekee ketä kiinnostaa. Mulle riittää kun kukaan ei yritä tyrkyttää omaansa mun syliini jne.

joo

• Anonyymi
      UUSI

Olen katsellut reelsvideoita vastasyntyneistä vauvoista.

• Anonyymi
        UUSI

Etkö ymmärrä mitä ihminen tarkoittaa? Ymmärrätkö mitä teet kun katsot näennäisesti söpöjä ja harmittomia reelsvidroits ”vauvoista”? Kyseessä on ihan oikea ihminen, ei ”vauva”

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Etkö ymmärrä mitä ihminen tarkoittaa? Ymmärrätkö mitä teet kun katsot näennäisesti söpöjä ja harmittomia reelsvidroits ”vauvoista”? Kyseessä on ihan oikea ihminen, ei ”vauva”

En jaksa riidanhaluisia ihmisiä.

• Anonyymi
      UUSI

Jossain vaiheessa elämää monilla noin kyllä, ei kaikilla. Mutta kun ne lapset on saatu, tehty ja lähetetty maailmalle, niin ei ikinä enää😅
      Parasta on kun kuukautiset loppuu,hormonikierukan ansiosta tai muuten, vanhemmiten. Voi alkaa ELÄÄ 💥💯

• Anonyymi
      UUSI

Sinulla on kamalat geenit mies.

• Anonyymi
      UUSI

Tappaisin lapseni jos olisi sinun. Niin paljon vihaan sua.

• Anonyymi
        UUSI

Medeia

• Anonyymi
      UUSI

En halua. Sinun varsinkaan.

• Anonyymi
        UUSI

Sitten ei harrasteta seksiä, sehän on vain sitä varten

• UUSI

Opiskelu aikoina, muuten yks meidän ryhmästä piti esitelmän omasta vauvastaan. Oli ihan mielenkiintoista.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      206
      3858
    2. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      62
      2446
    3. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      391
      2306
    4. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      47
      2223
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      32
      1531
    6. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      515
      1295
    7. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      93
      1271
    8. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      56
      1247
    9. Koska näit kaivattusi viimeksi

Milloin tapasit rakkaasi? Ja etenikö suhde yhtään?
      Ikävä
      71
      1175
    10. Jumala puhui minulle

Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      125
      1136
    Aihe