Jos sanoo ettei halua valehtelee
Kaikki naiset haluaa lapsia
37
303
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Hmmn
- AnonyymiUUSI
Onko näin
- AnonyymiUUSI
Voihan se olla🩶🤍
- AnonyymiUUSI
En halua lapsia. Ihan aikuisiin kohdistuu halut.
- AnonyymiUUSI
😂🤣
- AnonyymiUUSI
Siitähän ne ongelmat yleensä alkaa
- AnonyymiUUSI
Tunnen joitakin jotka ei halua ja tiedän useamman joiden ei olisi pitänyt.
- AnonyymiUUSI
Tiedän kolme naista ketkä ei halua lapsia vuosien varrelta työelämästä. Halutaan elää itsenäistä elämää, harrastuksia, matkustella jne.
- AnonyymiUUSI
Niinpä, nyt. Mutta, se ajatus voipi muuttua +60v.
Jokainen tekee niin kuin haluaa, mutta saattaa kuitenkin ajatella jossain vaiheessa, kun työ ja matkustelu on takanapäin, että miksen.... - AnonyymiUUSI
Harrastuksia, matkustella ei herran jumala 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
- AnonyymiUUSI
Vapaaehtoinen lapsettomuus.
Väestöliiton Perhebarometrin mukaan vuonna 2010 lapsettomuutta piti ihanteenaan viisi prosenttia väestöstä. Nyt osuus on 15 prosenttia. Aika iso prosentti pienessä maassa. - AnonyymiUUSI
todellain miettinyt ja jutelut nuoeten naisten kanssa että nin minkälailen voisi olla joku hauska peli
alushousumies zelenski taaskin yrittää kerätä almuja - AnonyymiUUSI
deadly aa he might come, you don't aee your owqn death incoming.
- AnonyymiUUSI
Aika jyrkkä yleistys.
- AnonyymiUUSI
Ennemminkin ne hormonit voi saada muuttamaan mielen jos vahinko sattuu
- AnonyymiUUSI
Onko aloittajan pakko kailottaa tyhmyyttään koko Suomelle?
- AnonyymiUUSI
en tiedä mutta niin kun kuha on särkikala,, niin oikein nopeusveneet
https://en.wikipedia.org/wiki/Offshore_powerboat_racing - AnonyymiUUSI
Olet kyllä ihan totaalisen väärässä, mutta se sinulle suotakoon.
- AnonyymiUUSI
Näin eilen hyvin hyvin pienen vauvan. 😍Kuume iski. Voi kun vielä löytäisin miehen. Toivoisin niin paljon vielä yhtä lasta. Mutta luonnollisin keinoin niinkun aiemmatkin. Jos ei tärppäisi enää niin sitten se olisi niin.
- AnonyymiUUSI
Mulle taas vauvojen näkeminen on takuuvarma keino pitää lapsihaaveet nollassa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mulle taas vauvojen näkeminen on takuuvarma keino pitää lapsihaaveet nollassa.
Ai. Minä en voi vastustaa niitä pikkusia matosia. Haluisin syliini välittömästi. 🥹
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ai. Minä en voi vastustaa niitä pikkusia matosia. Haluisin syliini välittömästi. 🥹
Vauvat ovat mielestäni luotaantyöntäviä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Vauvat ovat mielestäni luotaantyöntäviä.
sä oot:D ihaninta maailmassa on pikkunen parikilonen sinappikone pikkunen vaippa yllänsä. en tiedä mitään söpömpää.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
sä oot:D ihaninta maailmassa on pikkunen parikilonen sinappikone pikkunen vaippa yllänsä. en tiedä mitään söpömpää.
Saat sinä niistä tykätä. Minusta taas on kummallista miten ihmisvauva voikin olla niin etova olento. No ei siinä, ei mun kuitenkaan tarvitse niitä vihata. Tekee ketä kiinnostaa. Mulle riittää kun kukaan ei yritä tyrkyttää omaansa mun syliini jne.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Saat sinä niistä tykätä. Minusta taas on kummallista miten ihmisvauva voikin olla niin etova olento. No ei siinä, ei mun kuitenkaan tarvitse niitä vihata. Tekee ketä kiinnostaa. Mulle riittää kun kukaan ei yritä tyrkyttää omaansa mun syliini jne.
joo
- AnonyymiUUSI
Olen katsellut reelsvideoita vastasyntyneistä vauvoista.
- AnonyymiUUSI
Etkö ymmärrä mitä ihminen tarkoittaa? Ymmärrätkö mitä teet kun katsot näennäisesti söpöjä ja harmittomia reelsvidroits ”vauvoista”? Kyseessä on ihan oikea ihminen, ei ”vauva”
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Etkö ymmärrä mitä ihminen tarkoittaa? Ymmärrätkö mitä teet kun katsot näennäisesti söpöjä ja harmittomia reelsvidroits ”vauvoista”? Kyseessä on ihan oikea ihminen, ei ”vauva”
En jaksa riidanhaluisia ihmisiä.
- AnonyymiUUSI
Jossain vaiheessa elämää monilla noin kyllä, ei kaikilla. Mutta kun ne lapset on saatu, tehty ja lähetetty maailmalle, niin ei ikinä enää😅
Parasta on kun kuukautiset loppuu,hormonikierukan ansiosta tai muuten, vanhemmiten. Voi alkaa ELÄÄ 💥💯 - AnonyymiUUSI
Sinulla on kamalat geenit mies.
- AnonyymiUUSI
Tappaisin lapseni jos olisi sinun. Niin paljon vihaan sua.
- AnonyymiUUSI
Medeia
- AnonyymiUUSI
En halua. Sinun varsinkaan.
- AnonyymiUUSI
Sitten ei harrasteta seksiä, sehän on vain sitä varten
Opiskelu aikoina, muuten yks meidän ryhmästä piti esitelmän omasta vauvastaan. Oli ihan mielenkiintoista.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2063858Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii622446Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3912306- 472223
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321531Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul5151295Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em931271- 561247
- 711175
Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles1251136