KDstä ei kuulu mediassa juuri muuta kuin Räsäsen aborttia ja Räsäsen homoliittoka ja Räsäsen sitä ja tätä. Räsänen haluaa olla esillä ja media haluaa näyttää riitaa ja kuohuntaa mitä räsäismi tekee. KDstä rahvas tietää lähinnä räsäismin.
Kuitenkin KDllä on uusi ministeri jolla on muutakin mielessä kuin alapää. Nämä uudet tuulet esille!
KD tarvitsee muutokset
8
100
Vastaukset
- Anonyymi
Uskovaiset vievät lapsilta ruuankin pöydästä.
- Anonyymi
Räsänen on lopettanut homottamisensa ja on alkanut viimeaikoina vastustamaan abortteja.
- Anonyymi
Ei Räsänen ole tosiaankaan homomyönteinen ja aja sen mukaisesti asioita, eli ei ole lainkaan homottaja, päinvastoin, homottamisen vastustaja.
- Anonyymi
Varmasti menee, kun ei vakaumuksensa puolesta voi alkuunkaan sellaista harjoittaa, vain vastustaa.
Räsäsen abortti-vastustus ponnistaa suoraan Trumpin noususta USA pressaksi. Trump kun keräsi ääniä juuri abortteja vastustavalta porukalta. Mitä tulee homoihin, niin Trumpin voitonjuhlissa esiintyi mm Village People, joka on koko maailman tunnetuin homobändi. Olkookin että tiettävästi vain kaksi se jäsenistä on todella homoja. Muut vain näyttelevät homoa, koska katsotaan että se lisää bändin markkina-arvoa.
https://www.youtube.com/watch?v=CS9OO0S5w2k&list=RDCS9OO0S5w2k&start_radio=1
- Anonyymi
Ei aloittaja löytänyt KD -palstaa täältä?
Miksi kaikki pitää kirjoittaa tänne?
Kyllä sielläkin saat vastakaikua jutuillesi - Anonyymi
Aloittajan aloitus onkin silmämääräisesti tarkistellen hyvin asiaton, alatyylinen, valheellinen, pelkkä trollaus, joka sietää poistaa tyhjänpäiväisenäroskana. Tyydyttää tuollaisella itseään tällä palstalla sääntöjen vastaisesti, eikä keksi itselleen parempaa tekemistä.
- Anonyymi
Juu, KD-puolue on Räsäsen rasismin kourissa edelleen, eikä käsi nouse suosta, ennen kuin Räsänen lähtee.
Pe.ku
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 342373
Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle472106- 442068
Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas3231863- 1191514
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161435Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan71308Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?101167- 411065
Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!
Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii661036