Kesäksi kesäkissaa. Olethan mukava ja kaunis nainen. Omaathan hyvät reidet,minihameen kestävä vartalo.
Vain tänään mahdollista päästä tähän.
En jatkossakaan oo tekemisissä kuin ystäväni kanssa.
Enkä haluakaan olla.
Aloitusta ei ole suunnattu kenellekään tietylle.
Kis kis kis
7
151
Vastaukset
- Anonyymi
Hyvää kesää
- Anonyymi
Viesti tänään mulle muualla asiasta.
- Anonyymi
moving faster than a shadow, eli nopwmamain kuin valon varjo...
- Anonyymi
Voi voi… enpä voisi tuollaista ajatella. Ihmiset eivät ole minulle hyötymisen kohteita.
- Anonyymi
Tää aloittaja on kokeillut vuosia eri tekniikoita täällä, kaikki yhtä huonoja. Nyt vuorossa "kesäkissa". Mistä lienee oppinu tuonkin.
- Anonyymi
Luvassa olisi siis vähintään usean naisen kiertävää kikkelisirkusta. Noin sanottua yksipuolista kikkelisirkuksen tirehtöörin pikkukivaa. Mitäpä aloituksen kuolaava setämies yrittää viestiä tällä? Ilmeisesti että panettaa kovin. No luulen että noilla joudut vetämään vain käteen.
- Anonyymi
Paljonko on mahan ja hauiksen ympärys? Onko hiukset millaiset? Jos on parta, niin miten usein hoidatat sen partutissa? Koska viimeksi kävit suuhygienistillä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2614736Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii803187- 472513
- 362423
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua451797- 971580
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘941348PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden143985- 69978
- 99928