Sielunkumppanin menettäminen sattuu enemmän kuin mikään muu ihmissuhde

Anonyymi-ap

Toisaalta he löytävät aina toisensa jos niin on tarkoitettu.

30

711

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Joo ja mä en ole menossa minnekään. Ujuttaudun ajatuksiin oikein kunnolla, kohta nähdään rakas irl. ❤️ Ei jäädytä

• Anonyymi

Haittaaks jos vähän jäätyy?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Haittaaks jos vähän jäätyy?

Tunnen hänet jo sen verran, että vähän jäätymistä odotettavissa ❤️

• Anonyymi

Ei ole olemassa mitään sielunkumppaneita.

Ei ole myöskään olemassa mitään "tarkoituksia".

Joko teet asialle jotain jonkun henkilön kanssa tai et tee.

• Anonyymi

Täysin samaa mieltä.

• Anonyymi

Noin sanoo sellainen joka ei ole sitä kokenut

• Anonyymi

Nimenomaan.

Samanlaista vetovoimaa pystyy tuntemaan useisiin ihmisiin elämän aikana olipa missä päinä maailmaa tahansa.

Täällä iso osa on niin kokemattomia ihmissuhteissa, että eivät ymmärrä, että ovat idealisoineet kaipauksen kohteensa, kun eivät tunne hyvin (jos ollenkaan).

Siinä vaiheessa, kun alkaisivat seurustelemaan voi käydä niin, että ihastuskin laimenee jahka alkuhuuma ja vieraskoreus kaikkoaa ja alkaa nähdä niitä toisen ikävämpiä tai yhteensopimattomia piirteitä. Sitten voi tulla ero. Tai ihastuukin johonkin toiseen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nimenomaan.

Samanlaista vetovoimaa pystyy tuntemaan useisiin ihmisiin elämän aikana olipa missä päinä maailmaa tahansa.

Täällä iso osa on niin kokemattomia ihmissuhteissa, että eivät ymmärrä, että ovat idealisoineet kaipauksen kohteensa, kun eivät tunne hyvin (jos ollenkaan).

Siinä vaiheessa, kun alkaisivat seurustelemaan voi käydä niin, että ihastuskin laimenee jahka alkuhuuma ja vieraskoreus kaikkoaa ja alkaa nähdä niitä toisen ikävämpiä tai yhteensopimattomia piirteitä. Sitten voi tulla ero. Tai ihastuukin johonkin toiseen.

Ikävää että et ole koskaan kokenut mitään merkityksellistä 🥲

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ikävää että et ole koskaan kokenut mitään merkityksellistä 🥲

Heh, sinulla meni vähän nyt mutkat suoriksi. Hänhän puhuu ihan asiaa ja ilmeisesti hänellä on myös kokemusta ihmissuhteista. Sivusta taasen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Heh, sinulla meni vähän nyt mutkat suoriksi. Hänhän puhuu ihan asiaa ja ilmeisesti hänellä on myös kokemusta ihmissuhteista. Sivusta taasen.

Tosi ikävää 🥲

• Anonyymi

Sinä se jaksat ulista tälle läppä-äijälle ja kaiken kukkuraksi odottaa jotain tuloksia siitä vielä. Teetee

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nimenomaan.

Puhu vaan omasta kokemuksestasi.
        Kumma tapa yrittää mahduttaa kaikki omaan käsitykseen suhteista.

• Anonyymi

Koko sielunkumppani asia on ihan täyttä soopaa ja jotkut uskoo, sama koskee energiahoitoja, täysin huuhaata.

• Anonyymi

Aivan, aloittajaäijän kohdalla esim olen samaa mieltä sinun kolkon oloisen mälkyttäjän kanssa mitä tulee johonkin liekkipiaruun, mutta muuten pidän tapaasi aukoa päätä vastenmielisenä ja voisin mainita mitä mieltä olen esim ns konservatiivisista uliuliarvoista ja minne ne voi tunkea minun puolesta. Terveisin eräs nainen T

• Anonyymi

Miten voit yhdistää asiat sielunkumppani ja energiahoito? Puhutaan TÄYSIN eri asioista?!

• Anonyymi

oon pistäny merkille, et rakastun palavasti täysin vääriin henkilöihin. niin se on mennyt ja tulee mitä ilmeisimmin menemään. oon sellanen et aidosti rakastan maailman eniten tai oon suoraan sanottuna kus.inen kun en mä sit välitä ja tahallisesti työnnän pois keinoja kaihtamatta..kun menetin kaivattuni mun sydämeen kirjaimellisesti sattu aika ajoin, siis se menetys. edes ero pitkästä suhteesta ei sattunu mua,nii paljon kunse. hänessä,siis kaivatussani, oli jotain taianomasen ihmeellistä. ihan ku hän ois huutanu mua. mun sydämeen hän pääsi heti mitä ei tapahdu ikinä. se luotto mikä mulla jostain syystä oli häneen oli suuri.ei kenessäkään muussa ole ollu semmosta. ulkosestikin jos miettii niin hänhän on siis täydellinen.sitten puhe. suu ja se miten sanoo esim l kirjaimen ym.tää voi kuulostaa pimeeltä ja sitä se onkin,mut en mä hänelle siis halua kun rakkautta. kuolisin hänen takia tuskissani kun et hän kärsisi mun takia. hän nyt vaan on ,tai siis oli mulle eräänlainen mielenhäiriö. en varmaan pääse koskaan täysin yli ja yritän etsiä vastaavanlaista jotta pystyn sit rakastuun.mut mitä jos must tuntuu et ei sellasta oo.

• Anonyymi

oot sinäkin sitten ilkeä ihminen. niinkun kaikki täällä kusisella palstalla. ette tiedä rakkaudesta mitään. olette kyynisiä kuvotuksia.olette olleet niin kauan yksin.kaikki on pelkkää pelaamista ja lukuja. kiero ja kamala maailma. sitten vielä kehtaatte iki sinkkuina lauleskella rakkauslauluja. käsittämättömän feikkiä minusta. :c

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

oot sinäkin sitten ilkeä ihminen. niinkun kaikki täällä kusisella palstalla. ette tiedä rakkaudesta mitään. olette kyynisiä kuvotuksia.olette olleet niin kauan yksin.kaikki on pelkkää pelaamista ja lukuja. kiero ja kamala maailma. sitten vielä kehtaatte iki sinkkuina lauleskella rakkauslauluja. käsittämättömän feikkiä minusta. :c

jaa se kommentti lähtikin näköjään pois. ja hyvä niin. minä rakastuin enkä kaipaa tota tommosta lähelleni.

• Anonyymi
        UUSI

Toisenlasena on kyllä varmasti.
        Pahimmillaan on luvassa toisenlainen mielen häiriön jonku muun kanssa.
        En toivo sitä kyllä vaan sitä että sun seuraava onkin parempi ja terveempi.
        Minun kaltaistani ei ole koko maassa

Minä tunsin samat väänot ja häiriön sydämessäni kun
        kun piti lopettaa tää
        Jaoimme sen mielenhäiriön mies
        Kärsitiin hullusta rakkaudesta.
        Hullaanuttiin ihan hitosti koska panetti vitusti siihen aikaan .
        Sitä pystänyt mikään himmaamaan

Vaikka nyt kuukausia kaiken jälkeen
        Kaikki tapahtunut on kun uni
        Ihan kun miettisi unta mitä on nähnyt.

Ja sieltähän sä vasta olitkin jatkuvasti mun unissa
        vuosien ajan .
        Ja voin sanoa et oli kuumia unia .
        Harmittaa kun unet loppu kun seinää
        Kun todellisuus ei vastannut sitä 🥲

Naiselta

• Anonyymi

Niin sattuukin
      Minä menetin sielunkumppanini todella!
      Naiselta Sivusta

• Anonyymi

Ei, sinä koitit viedä toiselta sielunlumppanin ja uskottelit että se on sinun sillä halusit kokea jotain vastaavaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei, sinä koitit viedä toiselta sielunlumppanin ja uskottelit että se on sinun sillä halusit kokea jotain vastaavaa.

Joku kuitenkin oli sokea ja oli vietävissä. Vaikka en varsinaisesti usko sielunkumppanuuteen, mutta kyllä sitä tietää ja tuntee, kun on jotain ainutlaatuista käsillä.
        Sivusta

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Älä yritä sotkea asiaa kun et tiedä mitä tapahtui

• Anonyymi

Ei ollut sinun vika et sinä liittynyt tuohon tilanteeseen.

• Anonyymi

Menee vähän ohi kaikki nämä kaksoisliekki, sielunkumppani, panokaveri jutut. Mitkähän new age kirjat on jääneet lukematta.

• Anonyymi

Tai ainakin heille annetaan siihen mahdollisuus.

• Anonyymi
      UUSI

Te, jotka uskotte näihin ja kaiken maailman universumi schaibaan, niin tiedoksi te ette ole jumalia, jotka toteuttavat sitä ns. matkaa. Edes siinä teidän hihhuliuskomuksessa ei missään sanota, että pistäkää näin tapahtumaan, vaan että kaikki tapahtuu, niin kuin kuuluu.
      Kenenkään ei siis pidä mennä sörkkimään ei osapuolten, eikä varsinkaan ulkopuolisten, toisten matkaa ja tutustumiseen, pakottamalla sitä jollekin "muka matkalle", johon kuuluu erilleen menoa, jahtaajan vaihtumista ja etenkään mitään haavojen auki repimistä. Te, jotka tähän sorrutte, nostatte itsenne ihmisen yläpuolelle ja toimintanne ei ole mitään muuta kuin kiusaamista ei tuohon pskaan uskovan näkökulmasta. Pahimmillaan aiheutatte traumoja jollekin täysin syyttömälle ihmiselle.
      Lisäksi suosittelen teille, jotka olette heikompia uppoutumaan ja uskomaan kaikkeen uskomustieteeseen, että jätätte suosiolla väliin. Jopa kovemmalla realistilla saattaa olla vaikeuksia pitäytyä uskomasta, jos tätä suggestiota tarpeeksi harrastaa imuroimalla kaiken tiedon näistä hihhuloinneista ympäri internettiä. Samoin, kuin voi olla vaikeaa olla triggeröitymättä palstan trolleista ym. sisällöstä.
      Jokainen voi kokeilla, miten omaan mielialaan voi vaikuttaa tietyntyyppisellä musiikilla tai miten tietynlaisen tarina kuuntelu ja siihen itsensä sijoittaminen voi vaikuttaa omaan oloon ja näkemykseen itsestä. Ihmisen aivot ovat sellaiset, että mitä sinne syydät ja kun teet sitä riittävästi se alkaa tuntua oikealta.
      Joten, miettikää miten aivojanne suggestoitte!

• Anonyymi
      UUSI

Tarotit ja muut rotat pyrkii saamaan ihmisen ohjautumaa ulkoapäin, kysyin tekoälyltä.

• Anonyymi
        UUSI

Voi sen noinkin ilmaista. Sama asia, kun tuossa edellä kirjoitin, että tarpeeksi kun sitä pskaa työntää aivoihin, niin aivot alkaa sitä enemmän tai vähemmän uskomaan. Silloinhan ihminen ohjautuu ulkoapäin.
        Nuo Tarotit (tekoäly) kerää tietoa, internetissä toimintasi perusteella ja tekee niistä "ennustuksia". Itse kuuntelen noita joskus hyvin valikoiden ja muista syistä, kuin siitä että niihin uskoisin... menee vähän siihen itsesuggestioon :-D tai sanoisiko itsensä tarkoitukselliseen huijaamiseen. Pitää vain osata pitää realiteetit ja kuunnella kuin satuna tai tarinana.

• Anonyymi
      UUSI

Jep jos tapahtuisi jokin tosi erikoinen ihme minäkin etsisin vielä
      Kyseisen miehen vaikka kiven alta .
      Nyt vaan joudun odottamaan sitä ihan väsyneenä l
      Ihan lopussa kaikkeen sydän rikki
      Ja muuten ihan hirveässä elämässä
      Ja jokeen vain et kylmä tästäkin selviä vielä
      Asiat ja elämä järjestyy sun muuta henkistä paskaa
      Että jaksan ja haluan vielä elää
      Oon ihan surun murtama ollu jo kuukausia
      Taisin kuvitella enkelin sinne missä sitä ei oo
      Tai muuten seosta siitä miehestä pahoin
      Ja kaikki ei menny niinku luuli ja toivoi
      Jos saisin ihmerni etsisin kyllä hänet vielä joskus 💔❤️‍🩹
      Naiselta miehelle

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Purra sössi kaiken 2 vuodessa, itkee nyt Marinin perään

Nyt on taas sama vanha itkuvirsi, kun ei omat taidot riittänee. Kaikki on taas muiden syytä. No miten sen "Tunnin juna"
      Maailman menoa
      54
      8764
    2. Ikuiset kaipaajat

Miksette vaan mene sen kaipauksen kohteen luokse ja puhu sille suoraan? Mitä järkeä on kaipailla jotain puolituttua vuo
      Ikävä
      151
      5290
    3. Nyt se on selvitetty: Sanna Marinin hallitus lisäsi menoja 41 miljardilla

”vasemmistohallitus oli katastrofaalisen huono”, sanoo kokoomus. Sanna Marinin (sd.) hallituksen tekemät menolisäykset
      Maailman menoa
      108
      4863
    4. Orpon hallitus runnoi Tunnin junan ilman tarvetta

Näinkö valtiontaloutta hoidetaan? Siis asiantuntijoidenkin aikoja sitten kannattamattomaksi laskema Tunnin juna tehdään
      Maailman menoa
      8
      3812
    5. Riikka ottaa miljardi euroa EU:n yhteisvelkaa Suomelle

Niin kääntyi irvipersun takki taas, vaikka vaalilupauksissa oli ettei yhteisvelkaa Suomi enää koskaan ota. No nyt otti m
      Maailman menoa
      83
      3416
    6. Lindtman ylivoimainen suosikki pääministeriksi

Lindtmania kannattaa pääministeriksi peräti 50 prosenttia useampi kuin toiseksi suosituinta Kaikkosta. https://www.ilta
      Maailman menoa
      49
      3321
    7. Veronmaksajat kustantavat yrittäjien eläkkeitä jo yli 500 miljoonalla

Suomalaista yrittäjää ei kommunistista erota. Aktiivisen "yrittämisen" maksattaa yritystukina yhteiskunnalla, ja vieläpä
      Yrittäjyys
      35
      2672
    8. Sanna Marin - Maailman paras talousasiantuntija?

PersKeKoa pukkaa? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000011636623.html
      Maailman menoa
      39
      2563
    9. En tiedä ymmärrätkö

Kuinka paljon merkitset mulle. Näet minut minuna etkä silti käännä selkääsi. Tökit jatkuvasti kepillä jäätä ja menit ehk
      Ikävä
      10
      2491
    10. Kenenkä halli se on tulessa nelostiellä

11 yksikköä paikalla
      Pyhäjärvi
      24
      1697
    Aihe