Toisaalta he löytävät aina toisensa jos niin on tarkoitettu.
Sielunkumppanin menettäminen sattuu enemmän kuin mikään muu ihmissuhde
22
414
Vastaukset
- Anonyymi
Joo ja mä en ole menossa minnekään. Ujuttaudun ajatuksiin oikein kunnolla, kohta nähdään rakas irl. ❤️ Ei jäädytä
- Anonyymi
Haittaaks jos vähän jäätyy?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Haittaaks jos vähän jäätyy?
Tunnen hänet jo sen verran, että vähän jäätymistä odotettavissa ❤️
- Anonyymi
Ei ole olemassa mitään sielunkumppaneita.
Ei ole myöskään olemassa mitään "tarkoituksia".
Joko teet asialle jotain jonkun henkilön kanssa tai et tee.- Anonyymi
Täysin samaa mieltä.
- Anonyymi
Noin sanoo sellainen joka ei ole sitä kokenut
- Anonyymi
Nimenomaan.
Samanlaista vetovoimaa pystyy tuntemaan useisiin ihmisiin elämän aikana olipa missä päinä maailmaa tahansa.
Täällä iso osa on niin kokemattomia ihmissuhteissa, että eivät ymmärrä, että ovat idealisoineet kaipauksen kohteensa, kun eivät tunne hyvin (jos ollenkaan).
Siinä vaiheessa, kun alkaisivat seurustelemaan voi käydä niin, että ihastuskin laimenee jahka alkuhuuma ja vieraskoreus kaikkoaa ja alkaa nähdä niitä toisen ikävämpiä tai yhteensopimattomia piirteitä. Sitten voi tulla ero. Tai ihastuukin johonkin toiseen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nimenomaan.
Samanlaista vetovoimaa pystyy tuntemaan useisiin ihmisiin elämän aikana olipa missä päinä maailmaa tahansa.
Täällä iso osa on niin kokemattomia ihmissuhteissa, että eivät ymmärrä, että ovat idealisoineet kaipauksen kohteensa, kun eivät tunne hyvin (jos ollenkaan).
Siinä vaiheessa, kun alkaisivat seurustelemaan voi käydä niin, että ihastuskin laimenee jahka alkuhuuma ja vieraskoreus kaikkoaa ja alkaa nähdä niitä toisen ikävämpiä tai yhteensopimattomia piirteitä. Sitten voi tulla ero. Tai ihastuukin johonkin toiseen.Ikävää että et ole koskaan kokenut mitään merkityksellistä 🥲
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ikävää että et ole koskaan kokenut mitään merkityksellistä 🥲
Heh, sinulla meni vähän nyt mutkat suoriksi. Hänhän puhuu ihan asiaa ja ilmeisesti hänellä on myös kokemusta ihmissuhteista. Sivusta taasen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Heh, sinulla meni vähän nyt mutkat suoriksi. Hänhän puhuu ihan asiaa ja ilmeisesti hänellä on myös kokemusta ihmissuhteista. Sivusta taasen.
Tosi ikävää 🥲
- Anonyymi
Sinä se jaksat ulista tälle läppä-äijälle ja kaiken kukkuraksi odottaa jotain tuloksia siitä vielä. Teetee
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Nimenomaan.
Siinä vaiheessa, kun alkaisivat seurustelemaan voi käydä niin, että ihastuskin laimenee jahka alkuhuuma ja vieraskoreus kaikkoaa ja alkaa nähdä niitä toisen ikävämpiä tai yhteensopimattomia piirteitä. Sitten voi tulla ero. Tai ihastuukin johonkin toiseen.Puhu vaan omasta kokemuksestasi.
Kumma tapa yrittää mahduttaa kaikki omaan käsitykseen suhteista.
- Anonyymi
Koko sielunkumppani asia on ihan täyttä soopaa ja jotkut uskoo, sama koskee energiahoitoja, täysin huuhaata.
- Anonyymi
Aivan, aloittajaäijän kohdalla esim olen samaa mieltä sinun kolkon oloisen mälkyttäjän kanssa mitä tulee johonkin liekkipiaruun, mutta muuten pidän tapaasi aukoa päätä vastenmielisenä ja voisin mainita mitä mieltä olen esim ns konservatiivisista uliuliarvoista ja minne ne voi tunkea minun puolesta. Terveisin eräs nainen T
- AnonyymiUUSI
Miten voit yhdistää asiat sielunkumppani ja energiahoito? Puhutaan TÄYSIN eri asioista?!
- Anonyymi
oon pistäny merkille, et rakastun palavasti täysin vääriin henkilöihin. niin se on mennyt ja tulee mitä ilmeisimmin menemään. oon sellanen et aidosti rakastan maailman eniten tai oon suoraan sanottuna kus.inen kun en mä sit välitä ja tahallisesti työnnän pois keinoja kaihtamatta..kun menetin kaivattuni mun sydämeen kirjaimellisesti sattu aika ajoin, siis se menetys. edes ero pitkästä suhteesta ei sattunu mua,nii paljon kunse. hänessä,siis kaivatussani, oli jotain taianomasen ihmeellistä. ihan ku hän ois huutanu mua. mun sydämeen hän pääsi heti mitä ei tapahdu ikinä. se luotto mikä mulla jostain syystä oli häneen oli suuri.ei kenessäkään muussa ole ollu semmosta. ulkosestikin jos miettii niin hänhän on siis täydellinen.sitten puhe. suu ja se miten sanoo esim l kirjaimen ym.tää voi kuulostaa pimeeltä ja sitä se onkin,mut en mä hänelle siis halua kun rakkautta. kuolisin hänen takia tuskissani kun et hän kärsisi mun takia. hän nyt vaan on ,tai siis oli mulle eräänlainen mielenhäiriö. en varmaan pääse koskaan täysin yli ja yritän etsiä vastaavanlaista jotta pystyn sit rakastuun.mut mitä jos must tuntuu et ei sellasta oo.
- Anonyymi
oot sinäkin sitten ilkeä ihminen. niinkun kaikki täällä kusisella palstalla. ette tiedä rakkaudesta mitään. olette kyynisiä kuvotuksia.olette olleet niin kauan yksin.kaikki on pelkkää pelaamista ja lukuja. kiero ja kamala maailma. sitten vielä kehtaatte iki sinkkuina lauleskella rakkauslauluja. käsittämättömän feikkiä minusta. :c
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
oot sinäkin sitten ilkeä ihminen. niinkun kaikki täällä kusisella palstalla. ette tiedä rakkaudesta mitään. olette kyynisiä kuvotuksia.olette olleet niin kauan yksin.kaikki on pelkkää pelaamista ja lukuja. kiero ja kamala maailma. sitten vielä kehtaatte iki sinkkuina lauleskella rakkauslauluja. käsittämättömän feikkiä minusta. :c
jaa se kommentti lähtikin näköjään pois. ja hyvä niin. minä rakastuin enkä kaipaa tota tommosta lähelleni.
- AnonyymiUUSI
Niin sattuukin
Minä menetin sielunkumppanini todella!
Naiselta Sivusta- AnonyymiUUSI
Ei, sinä koitit viedä toiselta sielunlumppanin ja uskottelit että se on sinun sillä halusit kokea jotain vastaavaa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei, sinä koitit viedä toiselta sielunlumppanin ja uskottelit että se on sinun sillä halusit kokea jotain vastaavaa.
Joku kuitenkin oli sokea ja oli vietävissä. Vaikka en varsinaisesti usko sielunkumppanuuteen, mutta kyllä sitä tietää ja tuntee, kun on jotain ainutlaatuista käsillä.
Sivusta
- AnonyymiUUSI
Ei ollut sinun vika et sinä liittynyt tuohon tilanteeseen.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2644760Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii803207- 362603
- 472513
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua451797- 971580
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘941368PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden1441005- 69978
- 99938