Autiotila lähivuosina,merkit tulevasta jo näkyvissä. Edessä muutto kunnan palveluihin,omatoimisesti tai vietynä. Näin se vaan on,kaikki loppuu aikanaan eikä kovin kaukana ole se aika.
Nimimerkki metsamanin tulevaisuus
14
376
Vastaukset
- Anonyymi
Höpö höpö. Eihän tuo ole vielä kuuttakymmentäkään. 10-15 vuotta vielä keikkuu ja toilailee touhujaan. Eihän meidän tarvitse
kärsiä hänen touhuistaan. Ei katsota jos ei kiinnosta.- Anonyymi
Kiitos kun kommentoit,mutta olet väärässä. Sijainti tarkentui ainakin sinne. Ei niitä katsottakkaan,tiedossa on.
- Anonyymi
Aloittaja kertoo katkerana kokemuksestaan.
- Anonyymi
Kannattaa elää kuitenkin tätä päivää.
- Anonyymi
Ozempic vastaan Lappiwursti, kumpi voittaa? Lappiwursti ainakin halvempaa.😄
- Anonyymi
Kaikki loppuu aikanaan,kaikilta.
- Anonyymi
Loppu tulee, kun Otto ei ole enään talonmiehenä ja kokkina. Ei taida manni pärjätä yksin, silläkös pirre sinne meni? Tulevaisuus näyttää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Loppu tulee, kun Otto ei ole enään talonmiehenä ja kokkina. Ei taida manni pärjätä yksin, silläkös pirre sinne meni? Tulevaisuus näyttää.
Minkä tautta ei pärjäisi yksinään. Ottaa siivouspalvelut ulkopuoliselta. Ruokaa on kaupat pullollaan. Otolla pienet kulut ja nuuka mies on.
Rahaakin jää.
- Anonyymi
Ikääntymistä ja vaivaa tuo esille vaikkei ikää vielä niin ole.
- Anonyymi
En vielä väärässä ole ollut asioista joista kerron,ei mitään sisäpiirin tietoa ole eikä tarvita tähän. Muistakaa 2027.07.07
- Anonyymi
Muistetaan
- Anonyymi
Samoin käy kaikille. Mutta luulen että nämä kielteiset katkerankateelliset kommentit loppuvat aiemmin, kun heissä on vielä vanhempaa porukkaa. Heillä ei ole nimimerkkiä, ovat vain puskista huutelijoita.
Nuoret eivät ole niin kateellisia ja katkeria. Heillä on muutakin tekemistä kuin haukkua tubettajia. - Anonyymi
"Samoin käy kaikille. Mutta luulen että nämä kielteiset katkerankateelliset kommentit loppuvat aiemmin, kun heissä on vielä vanhempaa porukkaa. Heillä ei ole nimimerkkiä, ovat vain puskista huutelijoita.
Nuoret eivät ole niin kateellisia ja katkeria. Heillä on muutakin tekemistä kuin haukkua tubettajia."
Nuorten kannattaa ehdottomasti ottaa oppia metsämanin valmennettavan ja oppipojan Niki Manin uran kehityksestä tähtitubettajaksi.
Koulunkin voi lopettaa peruskouluun, jäädä kotiin kameroimaan ja tuottamaan sisältöä Youtubeen.- Anonyymi
Sekon on parempi kuin jäädä keskustelupalstoille vinkumaan toisten tekemisistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ihanasti alkoi aamu: SDP:n kaula kokoomukseen jo 6,9 %-yks
Lindtmanin I hallitus on tukevasti jytkyttämässä laittamaan Suomi kuntoon Orvon täystuhohallituksen jäljiltä, jonka kann4102746Olen niin kesken
Omien asioiden suhteen etkä voi odottaa loputtomiin. Mun on muutenkin niin vaikea suhun luottaa vaikka joku ihme syvyys172168Teidän persujen pitäisi välillä miettiä kuinka Suomen talous saataisiin kuntoon
Ja lopettaa tuo tyhjänpäiväinen maahanmuuttajista höpöttäminen. Teillä on sentään rahaministerin salkku tällä kierroksel1112135- 1091707
Tietääkö joku ylläpidosta?
Miten näillä palstoilla tomii tuo ylläpito, onko sitä yli päätään olemassa vai ovatko huhut totta että on palstan kirjoi2321521Auttaja paikalla. Kerro huolesi. (Osa 2)
Voin auttaa sinua näkemään tilanteesi uudesta näkökulmasta. Voin antaa lohtua, toivoa ja rohkeutta. Olen elänyt maan pä1861210Kaninkolojen vaikutus?
Vinkki sinkkumiehille: jos haluatte kunnollisen täysijärkisen naisen, niin kaivautukaa ulos kaninkoloistanne ja parantak1961165Martina ei mennyt naimisiin
IS 17.9: Martinan häät peruuntui, tajusi, ettei ollut oikea aika. Rahat meni hevosiin. On edelleen parisuhteessa Yhdysva1491151Nainen olet ensimmäinen tarpeeksi vahva
joka kestää tämän kokonaisuuden, minut. Persoonani, tunteeni, kipuni, pelkoni. Olen aina pidätellyt itseäni ja antanut v601053TTK:sta tippunut Sara Siipola rehellisenä Jurza-open kanssa: "Että jaa, siinäkö..."
Tippuiko oikea TTK-pari ensimmäisenä? Joka tapauksessa iso kiitos tansseistanne Sara ja Jurza Tanssii Tähtien Kanssa -p201050