Toiminnanjohtaja Kemppainen ei kiistä, etteikö hallituksessa istuisi hänen ystäviään.
Yleensä tämä tarkoittaa että ottaa töihin porukkaa että muut tekevät mitä Kemppainen haluaa. Koko johto vaihtoon turha selitellä mitään. Selvää työpaikkakiusaamista.. Hyvää mainosta meidän yhteisölle jonka pitäisi olla suvatsevaisevaa porukkaa.
Kemppainen voisi itte vetää johtopäätöksen ja erota itse. Mutta veikkaan että niin ittepäinen ihminen että ei tajua tekevänsä mitään väärää.
Helsinki Pride Kemppainen
Anonyymi-ap
2
113
Vastaukset
- Anonyymi
Leabot ei osaa muuta kuin riidellä.
- Anonyymi
Paljonko toi Kemppainen saa palkkaa? Veikkaan että aika hyväpalkka jos vertaa mitä joutuu tekemään.
Kun olin tuolla toimistolla töissä niin toi muija vaan kävi "palavereissa" eikä kukaan oikien tiennyt mitä tekee.. itsevaltias
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2147354
- 594722
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s434674- 753398
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161995- 311799
Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271786Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹441647- 361547
- 1431307